eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwidnikDostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-04

Świdnik: Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych
Numer ogłoszenia: 106328 - 2012; data zamieszczenia: 04.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 25606 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Bolesława Leśmiana 4, 21-040 Świdnik, woj. lubelskie, tel. 81 7514215, faks 81 751 27 49.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych. Zamówienie podzielone jest na trzy pakiety : Pakiet Nr 1 - Artykuły biurowe Pakiet Nr 2 - Tonery i tusze do drukarek i kserokopiarek Pakiet Nr 3 - Płyty i tusze do drukarek dla Zakładu RTG Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie i szacunkowych ilościach określa Załącznik Nr 1 - Formularz Asortymentowo - Cenowy do niniejszej Specyfikacji..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.21.00 - Gumki 30.19.21.11 - Poduszki z tuszem 30.19.21.25 - Pisaki 30.19.21.30 - Ołówki 30.19.21.33 - Temperówki do ołówków 30.19.21.60 - Korektory 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 30.19.72.20 - Spinacze do papieru 30.19.73.20 - Zszywacze 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.92.30 - Koperty 30.23.43.00 - Płyty kompaktowe (CD) 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 22.60.00.00 - Tusz 22.81.60.00 - Bloki papierowe 22.81.50.00 - Notatniki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet Nr 1 - Artykuły biurowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WESJAN s.c. Wiesław Krawczyński, Romana Krawczyńska, Al. Jana Pawła II 89, 21-010 Łęczna, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34146,35 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 33895,24

  • Oferta z najniższą ceną: 33895,24 / Oferta z najwyższą ceną: 34411,36

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet Nr 2 - Tonery i tusze do drukarek i kserokopiarek

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WESJAN s.c. Wiesław Krawczyński, Romana Krawczyńska, Al. Jana Pawła II 89, 21-010 Łęczna, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48780,48 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 46781,61

  • Oferta z najniższą ceną: 46781,61 / Oferta z najwyższą ceną: 52222,40

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet Nr 3 - Płyty i tusze do drukarek dla Zakładu RTG

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Gandolf Andrzej Kulesza, Ul. Oszmiańska 7, 03-503 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4878,06 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4466,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4466,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4858,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.