Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-28
Gogolin: Zakup fortepianu w ramach zadania: Odkrywanie piękna dźwięków zakup fortepianu do Gminnego Centrum Kultury w Gogolinie
Numer ogłoszenia: 106332 - 2014; data zamieszczenia: 28.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Kultury w Gogolinie , Plac Dworcowy 5, 47-320 Gogolin, woj. opolskie, tel. 77 554 50 21, faks 77 554 50 21.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gok-gogolin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna gminy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup fortepianu w ramach zadania: Odkrywanie piękna dźwięków zakup fortepianu do Gminnego Centrum Kultury w Gogolinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fortepianu do siedziby Zamawiającego - Gminnego Centrum Kultury w Gogolinie, Plac Dworcowy 5, 47-320 Gogolin, wraz z zapewnieniem serwisu gwarancyjnego. 1. Wykonawca w ramach realizacji zadania winien dostarczyć i wnieść fortepian wraz z ławą koncertową do siedziby Zamawiającego, a także zapewnić pierwszy przegląd. 2. Dostarczony fortepian ma być kompletny, sprawny i gotowy do pełnego użytkowania bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. 3. Dostarczony fortepian w kolorze czarnym o wymiarach długość - 200 cm, szer. 149 cm, wys.101 cm /+/- 2 cm/ i wadze nie przekraczającej 350 kg. Fortepian winien być fabrycznie nowy i posiadać minimum: 3.1 88 klawiszy, 3.2 3 pedały /środkowy pedał: sostenuto/, 3.3 skala duplex, 3.4 płytę rezonansową oraz żebra wykonane ze świerku europejskiego, specjalny system wyprężenia korony zapewniający jej swobodne rezonowanie nawet w najniższych rejestrach dynamicznych, 3.5 ramę wykonaną z żeliwa w technologii odlewania próżniowego, metodą kontrolowanej komputerowo obróbki cieplnej, zapewniającą zwiększoną twardość w części kapodastru oraz krawędzi ramy, a zachowującą większą jej elastyczność w części środkowej, 3.6 mechanizm bez elementów plastikowych, 3.7 stół klawiaturowy wykonany ze świerku, 3.8 rama klawiaturowa wykonana ze świerku oraz europejskiego buku, 3.9 kołek stroikowy stalowy niklowany o drobnym zwoju gwintu, 3.10 popychacze klonowe, 3.11 belki szkieletowe wykonane ze świerku wysokogórskiego o grubości 44 mm, wysokości 100mm rozłożone promieniście i połączone wczepinowo z ramą szkieletu, 3.12 struny w rejestrze basowym owinięte drutem z czystej miedzi, 3.13 belki stroikowe wykonane z warstw twardego klonu, łączonych wertykalnie żywicą, top z twardego klonu, 3.14 białe klawisze pokryte imitacją kości słoniowej, zapobiegającej ślizganiu się palców, 3.15 czarne klawisze wykonane z kompozytu drewna hebanowego lub z hebanu, 3.16 młotki w części dyszkantowej osadzone na trzonkach o baryłkowym przekroju, 3.17 szyny korpusu mechanizmu grającego tłoczone z aluminium, 3.18 mechanizm łagodnego opuszczania pokrywy klawiatury zabezpieczający przed jej przypadkowym opadnięciem na ręce pianisty, 3.19 pedały i drążki pedałowe wykonane z mosiądzu, 3.20 5 możliwości ustawienia pulpitu, 3.21 3 pozycje otwarcia przykrywy fortepianu, 3.22 dodatkowy metalowy wspornik pokrywy, 3.23 blokadę wspornika pokrywy, 3.24 zamki przykrywy fortepianu i pokrywy klawiatury, 3.25 wykończenie części drewnianych żywicą poliestrową. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru instrumentu o parametrach opisanych w pkt.3 spośród 3 sztuk, w ciągu 7 dni od podpisania umowy. 5. Dostarczony instrument winien być wyposażony w pokrowiec dopasowany do instrumentu wykonany z materiału np. typu kodura w kolorze czarnym, posiadający wypełnienie profilu pokrowca gąbką min. 0,5 cm, pokrowiec podbity miękkim pluszem. 6. W ramach dostawy Wykonawca dostarczy również wysokiej klasy ławę koncertową wykonaną z litego drewna bukowego, pokrytego czterema warstwami lakieru poliestrowego, powierzchnia polerowana na wysoki połysk, ława w kolorze czarnym. Siedzisko o szerokości min. 61 cm, pokryte skórą naturalną, pikowane, wysokość regulowana w zakresie 46-55 cm, płynnie i lekko działający mechanizm połączony z podstawą z czterech miejscach. Regulowane podstawki nóżek..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.10.00 - Instrumenty klawiszowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.05.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 dostawę fortepianu koncertowego o wartości minimum 100 000 zł. brutto oraz przedłoży dowody potwierdzające, że zamówienie to zostało wykonane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje wprowadzenie istotnych zmian do umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której, dokona się wyboru wykonawcy w formie pisemnego aneksu, w przypadku: 1.1 zmiany terminu realizacji umowy - wskutek wystąpienia okoliczności niezależnych od stron umowy, 1.2 gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, w tym podatku VAT - wówczas wykonawca otrzyma wynagrodzenie liczone od wartości netto, określonej w ofercie, powiększone o VAT w aktualnej wysokości, 1.3 zmiany podwykonawcy, wykazanego na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i wykazanego na Formularzu ofertowym, a jednocześnie będącego podmiotem, na którego zasoby wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, jeśli wykonawca wykaże Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagane w trakcie przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gok-gogolin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Kultury
w Gogolinie
Plac Dworcowy 5
47-320 Gogolin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2014 godzina 14:00, miejsce: Gminny Ośrodek Kultury w Gogolinie Plac Dworcowy 5 47-320 Gogolin sekretariat I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fortepianów dla Akademii Muzycznej im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku
- Dostawa instrumentów muzycznych - kotłów symfonicznych oraz fortepianów dla Akademii Muzycznej im. Karola Szymanowskiego w Katowicach, z podziałem na dwa zadania
więcej: Instrumenty klawiszowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.