eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadlinTermomodernizacja budynku Zespołu Szkół Sportowych w Radlinie przy ul. Rogozina 55 - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-20

Radlin: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Sportowych w Radlinie przy ul. Rogozina 55 - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej.
Numer ogłoszenia: 106365 - 2008; data zamieszczenia: 20.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Radlin, ul. Rymera 15, 44-310 Radlin, woj. śląskie, tel. 032 4590200, fax 032 4590205.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.radlin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Sportowych w Radlinie przy ul. Rogozina 55 - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a)Wykonanie wymiany okien drewnianych na PCV wraz robotami towarzyszącymi, a w szczególności : b)demontaż okien drewnianych - 192 szt c)montaż stolarki okiennej PCV w kolorze białym, profile okienne przynajmniej 3-komorowe, przy zastosowaniu wkładów szybowych o wskaźniku U =1,1, szyby bezpieczne (przynajmniej klasy O2), według podziału określonego w zestawieniu stolarki umieszczonego w zał. Nr 8 do SIWZ, uchylno-rozwieralnych, z systemem mikrowentylacji i zamontowanymi nawiewnikami okiennymi (nawiewniki higrosterowane, o przepuszczalności powietrza 5-35m3/h, montowane w ramie ościeżnicy - 1 nawiewnik w oknie) - 105 sztuk d)montaż stolarki okiennej PCV w kolorze białym, profile okienne przynajmniej 3-komorowe, przy zastosowaniu wkładów szybowych o wskaźniku U =1,1,bezpieczne (przynajmniej klasy O2) według podziału określonego w zestawieniu stolarki umieszczonego w zał. Nr 8 do SIWZ, uchylno-rozwieralnych, z systemem mikrowentylacji - 81sztuk e)demontaż drzwi wejściowych - 10 szt f)montaż stolarki drzwiowej aluminiowej w kolorze białym, przy zastosowaniu wkładów szybowych, termoizolacyjnych, o wskaźniku przenikalności cieplnej U=1,1 przeszkolonych szybami bezpiecznymi przynajmniej klasy P1, według podziału określonego w zestawieniu stolarki umieszczonego w dokumentacji projektowej - 10szt g)zamurowanie zbędnych otworów okiennych - 6 szt h)wymiana podokienników wewnętrznych na PCV - 186 szt i)wymiana podokienników zewnętrznych na wykonane z blachy ocynkowanej, powlekanej, w kolorze brązowym - 186 szt j)uzupełnienie tynków, k)roboty malarskie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.25.00 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe Oryginalny kod CPV: 45.32.40.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej Oryginalny kod CPV: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien Oryginalny kod CPV: 45.42.11.24 - Instalowanie drzwi z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności - prowadzą działalność gospodarczą w zakresie wykonywania robót budowlanych - potwierdzone aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionymi nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert - jeżeli ofertę składa konsorcjum należy załączyć wymagany dokument dotyczący każdego z członków konsorcjum, 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia - wykonali zamówienia o zakresie rzeczowym zbliżonym do przedmiotu zamówienia tj. co najmniej dwie roboty budowlane obejmujące swoim zakresem wymianę stolarki o wartości nie mniejszej niż 50 % wartości oferty przedłożonej w przedmiotowym postępowaniu - potwierdzone wykazem wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych ( jeżeli firma działa krócej, to z okresu działania firmy) wraz z dokumentami że roboty te zostały wykonane z należytą starannością , 3.Posiadają potencjał techniczny do wykonania zamówienia - potwierdzone oświadczeniem, 4.Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - potwierdzone oświadczeniem, 5.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - potwierdzone oświadczeniem oraz są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100 000,00 zł - potwierdzone polisą lub innym dokumentem potwierdzającym ubezpieczenie wraz z dowodem jej opłacenia jeżeli fakt ten nie wynika z polisy; 6.Wniosą wadium w wysokości 5.000,00 zł, 7.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 i 24 upzp - potwierdzone oświadczeniem, 8.Przyjmą 30-dniowy termin płatności faktur i wystawią maksimum 3 faktury - potwierdzone oświadczeniem, 9.W razie występowania podwykonawców, wykonawca zobowiąże się do cesji płatności faktur bezpośrednio na podwykonawców - potwierdzone oświadczeniem .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany druk oferty, 2.Oświadczenie o warunkach gwarancji, przedłożeniu certyfikatów i atestu w momencie dostawy stolarki okiennej i drzwiowej na budowę, o przyjęciu warunków płatności, ilości faktur, zobowiązaniu o cesji płatności faktur bezpośrednio na podwykonawców oraz zgodzie na potrącenie kar umownych z faktur, 3.Oświadczenie o spełnieniu warunków art.22 i art. 24 upzp - w przypadku udziału konsorcjum, oświadczenie składa każdy z członków konsorcjum 4.Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wykonali zamówienia o zakresie rzeczowym zbliżonym do przedmiotu zamówienia tj. co najmniej dwie roboty budowlane obejmujące swoim zakresem roboty stanowiące przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 50 % wartości oferty przedłożonej w przedmiotowym postępowaniu 5.Wyceniony przedmiar robót i dostaw - na podstawie wzoru zał. nr 2 do SIWZ 6.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert - jeżeli ofertę składa konsorcjum należy załączyć wymagany dokument dotyczący każdego z członków konsorcjum 7.Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (w razie występowania spółki cywilnej) lub pismo w sprawie ustanowienia pełnomocnika - lidera, gdy do przetargu staje konsorcjum, 8.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości min. 100 000,00 zł, wraz z potwierdzeniem opłacenia polisy, jeżeli ten fakt nie wynika z przedłożonej polisy; 9.Kopia dowodu wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.radlin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Radlin, 44-310 Radlin, ul. Rymera 15, I piętro, pok. nr 201..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2008 godzina 09:15, miejsce: Sekretariat Urzędu Miasta Radlin, II piętro, pokój nr 301..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.