Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-28
Rzeszów: Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych PRz.
Numer ogłoszenia: 106380 - 2014; data zamieszczenia: 28.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza , ul. Powstańców Warszawy 12, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8651250, 8653636, 8653535, faks 17 8651075, 865383.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.prz.rzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych PRz..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Różny sprzęt komputerowy:zestawy komputerowe ok. 19 szt., komputery przenośne ok. 12 szt., serwery ok. 4 szt., drukarki oraz urządzenia wielofunkcyjne ok. 9 szt., urządzenia sieciowe i akcesoria komputerowe..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2, 30.23.60.00-2, 32.42.00.00-3, 30.21.31.00-6, 48.82.30.00-3, 30.23.21.10-8, 30.20.00.00-1, 30.21.30.00-5, 38.65.10.00-3, 30.23.61.10-6, 37.45.33.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 32.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1 - 250.00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt 00/100) Zadanie nr 2 - 80.00 zł (słownie: osiemdziesiąt 00/100) Zadanie nr 3 - 190.00 zł (słownie: sto dziewięćdziesiąt 00/100) Zadanie nr 4 - 15.00 zł (słownie: piętnaście 00/100) Zadanie nr 5 - 100.00 zł (słownie: sto 00/100) Zadanie nr 6 - 150.00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt 00/100) Zadanie nr 7 - 140.00 zł (słownie: sto czterdzieści 00/100) Zadanie nr 8 - 400.00 zł (słownie: czterysta 00/100) Zadanie nr 9 - 600.00 zł (słownie: sześćset 00/100) Zadanie nr 10 - 70.00 zł (słownie: siedemdziesiąt 00/100) Zadanie nr 11 - 290.00 zł (słownie: dwieście dziewięćdziesiąt 00/100) Zadanie nr 12 - 300.00 zł (słownie: trzysta 00/100) Zadanie nr 13 - 30.00 zł (słownie: trzydzieści 00/100) Zadanie nr 14 - 150.00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt 00/100) Zadanie nr 15 - 150.00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt 00/100) Zadanie nr 16 - 30.00 zł (słownie: trzydzieści 00/100) Zadanie nr 17 - 400.00 zł (słownie: czterysta 00/100) Zadanie nr 18 - 20.00 zł (słownie: dwadzieścia 00/100) Zadanie nr 19 - 100.00 zł (słownie: sto 00/100) Zadanie nr 20 - 75.00 zł (słownie: siedemdziesiąt pięć 00/100) Zadanie nr 21 - 1 500.00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset 00/100) Zadanie nr 22 - 1 500.00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset 00/100) Zadanie nr 23 - 150.00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt 00/100) Zadanie nr 24 - 18.00 zł (słownie: osiemnaście 00/100) Zadanie nr 25 - 300.00 zł (słownie: trzysta 00/100) Zadanie nr 26 - 1 800.00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset 00/100) Zadanie nr 27 - 30.00 zł (słownie: trzydzieści 00/100) Zadanie nr 28 - 180.00 zł (słownie: sto osiemdziesiąt 00/100) Zadanie nr 29 - 40.00 zł (słownie: czterdzieści 00/100) Zadanie nr 30 - 30.00 zł (słownie: trzydzieści 00/100) Zadanie nr 31 - 90.00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt 00/100) Zadanie nr 32 - 80.00 zł (słownie: osiemdziesiąt 00/100)
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Do oferty należy dołączyć foldery lub opisy dla wszystkich oferowanych urządzeń, zawierające parametry techniczne oferowanych urządzeń w odniesieniu do opisu przedstawionego przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 2 do SIWZ). Każdy foldery lub opis należy oznaczyć numerem zadania częściowego oraz numerem pozycji, której dotyczy. W opisach lub folderach muszą być podane nazwy oferowanych produktów (marka, model). Forma dokumentu oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem.;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, tj.: - wykonawców działających w formie Spółki Cywilnej, jeżeli z dokumentów dołączonych do oferty np. umowy spółki (czy jej kopii poświadczonej odpowiednio za zgodność z oryginałem) nie wynika odpowiedni sposób reprezentacji dla podpisania oferty, bądź wynika inny sposób reprezentacji; - wykonawców występujących wspólnie, czyli uczestników konsorcjum.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony przewidują możliwość wprowadzenia następujących zmian do umowy, w okolicznościach określonych poniżej: a) zmiana terminu umowy - w przypadku : - niedotrzymania pierwotnego terminu realizacji umowy wynika z napotkania przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich, np. wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne itp.). - niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy jest konsekwencją opóźnienia przez Zamawiającego w realizacji prac koniecznych do prawidłowego odbioru (przyjęcia) przedmiotu umowy. W przypadku wystąpienia powyższych okoliczności, w zakresie mającym wpływ na przebieg realizacji zamówienia, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania przedmiotu umowy w sposób należyty. b) zmiana terminu płatności- w przypadku: - ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego, z przyczyn od niego niezależnych c) zmiana w sposobie realizacji zamówienia polegająca na: zmianie osób, podwykonawców, partnerów konsorcjum i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych. d) zmiana wynagrodzenia: - zmiana urzędowej stawki podatku VAT, - w przypadku, gdy organ nadzorujący placówkę oświatową, nie wyda zaświadczenia potwierdzającego prawo do zastosowania stawki VAT 0%, Zamawiający może żądać od Wykonawcy wystawienia faktury z 23% stawka podatku VAT.*
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/prz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 426, bud. V, al. Powstańców Warszawy 12, 35-959 Rzeszów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2014 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 424-1, bud. V, al. Powstańców Warszawy 12, 35-959 Rzeszów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zestaw komputerowy - Katedra Technologii Maszyn i Inżynierii Produkcji - 4 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputery, monitory i oprogramowanie biurowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Komputer przenośny - Katedra Technologii Maszyn i Inżynierii Produkcji..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer przenośny 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Serwer - Katedra Technologii Maszyn i Inżynierii Produkcji - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwer 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Drukarka i dysk zewnętrzny - Katedra Technologii Maszyn i Inżynierii Produkcji - po 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarka i dysk zewnętrzny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zestaw komputerowy - Katedra Odlewnictwa i Spawalnictwa..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer i monitor. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zestawy Komputerowe - Katedra Awioniki i Sterowania - 2 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer, monitor, zestaw głośnikowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zestawy Komputerowe oraz drukarka - Katedra Konstrukcji Maszyn.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer, montor po 2 szt. oraz drukarka 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Komputer przenośny (laptop) - Katedra Konstrukcji Maszyn - 2 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer przenośny 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Komputer przenośny 2 szt. oraz drukarka 1 szt. - Katedra Samolotów i Silników Lotniczych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer przenośny 2 szt. oraz drukarka 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Komputer przenośny (laptop) - Katedra Konstrukcji Budowlanych - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer przenośny 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zestaw komputerowy - Zakład Informatyki Chemicznej - 3 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer, monitor, oprogramowanie 3 szt. oraz drukarka 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Komputery przenośne 2 szt. oraz akcesoria komputerowe - Katedra Fizyki..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputery przenośne 2 szt. oraz akcesoria komputerowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Drukarka - Zakład Chemii Nieorganicznej i Analitycznej - 2 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarka 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zestaw komputerowy -Ośrodek Kształcenia Lotniczego w Jasionce..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer, monitor, oprogramowanie 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Komputer przenośny - Dział Kształcenia - 2 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer przenośny 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Monitor - Dział Rozwoju Kadry Naukowej - 2 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Monitor 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zestawy komputerowe - Samodzielna Sekcja Inwentaryzacji - 5 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer, monitor oprogramowanie 5 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Drukarka - Dział Gospodarczy - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarka 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Serwer NAS 1 szt. oraz akcesoria - Dział Utrzymania Ruchu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwer NAS 1 szt. oraz akcesoria. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.30.00-3, 37.45.33.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Komputer przenośny - Katedra Biochemii i Biotechnologii - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer przenośny 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Serwer - Sekcja Systemów Zarządzania Uczelnią (Administracja) - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwer 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Serwer - Sekcja Systemów Zarządzania Uczelnią (USOS) - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwer 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Zestaw do prowadzenia kursu e-learning - Biblioteka Główna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do prowadzenia kursu e-learning. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Akcesoria komputerowe -Centrum Zarządzania Rzeszowską Miejską Siecią Komputerową.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pamięci 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.61.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Urządzenia Sieciowe -Centrum Zarządzania Rzeszowską Miejską Siecią Komputerową - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przełącznik 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Urządzenia Sieciowe - Sekcja Usług Sieciowych i Aplikacji Portalowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przełącznik 10 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Aparat cyfrowy - Centrum Zarządzania Rzeszowską Miejską Siecią Komputerową - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat cyfrowy 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Komputer przenośny z oprogramowaniem - Uczelniane Laboratorium Badań Materiałów dla Przemysłu Lotniczego - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer przenośny z oprogramowaniem 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Drukarka - Biuro ds. Jakości Kształcenia - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarka 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Drukarka - Wydziałowe Laboratorium Spektrometrii - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarka 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Drukarka - Dział Kształcenia - 2 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarka 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Komputer przenośny - Zakład Dróg i Mostów..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer przenośny 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Kompleksowa organizacja festiwalu "Rzeszowskie Juwenalia" w latach 2025 - 2027.
- Sprzedaż i dostawa oprogramowania do realizacji badań ankietowych w ramach projektu RID dla Instytutu Nauk o Polityce Uniwersytetu Rzeszowskiego.
- Dostawa żywności do stołówki Szkoły Podstawowej nr 29 w Rzeszowie w roku 2025 - produkty mleczarskie i pozostałe artykuły spożywcze
- Dostawa żywności do stołówki Szkoły Podstawowej nr 29 w Rzeszowie w roku 2025 "Mięso i produkty mięsne i wędliny"
- Wynajem zestawów niskopodwoziowych wraz z kierowcą w krajowym transporcie drogowym (zamówienie z podziałem na 2 zadania)
- ZAKUP I DOSTAWĘ SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO ORAZ IMPLANTÓW DLA BLOKU OPERACYJNEGO KARDIOCHIRURGII.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych branży budowlanej i elektrycznej związanych z modernizacją powierzchni lokali użytkowych w budynku przy ul. Za Bramką 1 na potrzeby WPiO Urzędu Miasta Poznania.
- "Doposażenie pracowni - multimedia" w ramach projektu "Nowe kompetencje i kwalifikacje uczniów / uczennic Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Łęczycy drogą do ich sukcesu zawodowego" - II
- Dostawa wyposażenia do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Glinkach
- Zakup sprzętu, oprogramowania i usług do poprawy cyberbezpieczeństwa w ramach projektu: "Cyberbezpieczna Gmina Byczyna" w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" - etap I
- Wzmocnienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Piaski
- Cyberbezpieczny samorząd - dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej oraz oprogramowania dla Gminy Raczki
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.