eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁasinWykonanie usługi w zakresie szkoleń dla osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie systemowym Pomysł na aktywność oraz usługi w zakresie realizacji Programu Aktywności Lokalnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-14

Łasin: Wykonanie usługi w zakresie szkoleń dla osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie systemowym Pomysł na aktywność oraz usługi w zakresie realizacji Programu Aktywności Lokalnej
Numer ogłoszenia: 106381 - 2012; data zamieszczenia: 14.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łasinie , ul. Radzyńska 2, 86-320 Łasin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 466 47 12, faks 56 466 47 12.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi w zakresie szkoleń dla osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie systemowym Pomysł na aktywność oraz usługi w zakresie realizacji Programu Aktywności Lokalnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Grupa A. Szkolenie dla 30 osób na n(w szkoleniach(kursach - termin wykonania od dnia podpisania umowy do 31 października 2012r. 1) Kurs profesjonalny sprzedawca - z modułami podstawowych zagadnień higieny (16 godz.), obsługą kas i urządzeń fiskalnych (16 godz.), teorii sprzedawcy - 24 godz., praktyki - 64 godz.- 14 osób Liczba godzin łącznie 120. Kurs powinien obejmować następujące zagadnienia: skuteczne techniki sprzedaży, standardy obsługi klienta, negocjacje handlowe. Praktyki zawodowe powinny odbywać w odpowiednich miejscach dla tego rodzaju kursu. Program szkolenia powinien być zgodny z przepisami obowiązującego prawa. Wymagane dokumenty potwierdzające ukończenie kursu: zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne ze wzorem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216). 2) Kurs kosmetyczny (40 godz. teoria i 40 godz. zajęcia praktyczno-warsztatowe)- 3 osoby Liczba godzin łącznie: 80. Wymagane dokumenty potwierdzające ukończenie kursu: zaświadczenie o ukończeniu kursu kosmetycznego zgodne ze wzorem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216). 3) Kurs operator pił mechanicznych do ścinki drzew, w zakresie III klasy uprawnień - 1 osoba Liczba godzin 44 (teoria 32 godz. i 12 godz. praktyka). Program szkolenia powinien być zgodny z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20.09.2001r. (Dz. U. Nr 118, poz. 1263) w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych oraz zatwierdzony przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie dla operatorów pił mechanicznych do ścinki drzew. Wymagane dokumenty potwierdzające ukończenie kursu i uzyskanie uprawnień: książka Operatora Maszyn Roboczych oraz Świadectwo IMBiGS. 4) Operator żurawia wieżowego kat. IŻ liczba godz. 100 (zajęcia teoretyczne 40 godz., zajęcia praktyczne 60 godz.) - 1 osoba. Program szkolenia nadzorowany przez Urząd Dozoru Technicznego, który wydaje uprawnienia państwowe w formie zaświadczenia kwalifikacyjnego do obsługi żurawi wieżowych IŻ. Wymagane dokumenty potwierdzające ukończenie kursu i uzyskanie uprawnień: zaświadczenie kwalifikacyjne wystawione przez Urząd Dozoru Technicznego nadające uprawnienia do obsługi żurawi wieżowych kat. IŻ. 5) Montażysta rusztowań budowlano-montażowych, metalowych (80 godz.) wraz z kursem ogólnobudowlanym (teoria 40 godz. praktyka 80 godz.), łącznie (200 godz.) - 1 osoba. Program szkolenia powinien być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20.09.2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń mechanicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych(Dz. U. Nr 118,poz. 1263) oraz zatwierdzony przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. Wymagane dokumenty: Książka Operatora Maszyn Roboczych oraz Świadectwo Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego, a w przypadku kursu ogólnobudowlanego zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne ze wzorem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216). 6) Opiekun osób starszych, niepełnosprawnych i dzieci (teoria 80 godz., zajęcia praktyczne w przedszkolu 40 godz., w Domu Pomocy Społecznej 40godz.), łącznie: 160 godz. - 9 osób. Wymagane dokumenty potwierdzające ukończenie kursu: zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne ze wzorem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216). 7) Opiekun do dzieci (teoria 80 godz., zajęcia praktyczne w przedszkolu 80 godz.), łącznie: 160 godz. - 1 osoba. Wymagane dokumenty potwierdzające ukończenie kursu: zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne ze wzorem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216). 8) Zajęcia z doradcą zawodowym w zakresie aktywnego poszukiwania pracy, łącznie 20 godzin - 30 osób. Wymagane dokumenty potwierdzające ukończenie kursu: zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne ze wzorem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216). 9) Trening kompetencji i umiejętności społecznych, łącznie 20 godz. - 30 osób. Wymagane dokumenty potwierdzające ukończenie kursu: zaświadczenie o ukończeniu kursu zgodne ze wzorem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216). Grupa B. Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji Programu Aktywności Lokalnej (PAL) dla 8 osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie systemowym Pomysł na aktywność, cykl działań dla 8 kobiet - termin wykonania od dnia podpisania umowy do 7 grudnia 2012r. w tym: 1) trening kompetencji i umiejętności społecznych: Asertywność 8 godz.(zajęć grupowych - 8 osób, 2)trening kompetencji i umiejętności społecznych: Efektywne radzenie sobie ze stresem 8 godz.(zajęć grupowych - 8 osób, 3) trening kompetencji i umiejętności społecznych: Autoprezentacja 8 godz.(zajęć grupowych - 8 osób, 4) trening kompetencji i umiejętności społecznych: Żyj zdrowo -dotyczący zdrowego stylu życia - wyjazd jednodniowy do Solanek Grudziądz - 8 osób, 5) warsztat z doradcą zawodowym w zakresie aktywnego poszukiwania pracy 8 godz.(zajęć grupowych - 8 osób, 6) Kurs mała gastronomia (- 40 godz. teoria i 56 godz. praktyka), 96 godz. zajęć grupowych - 8 osób 7) terapia psychologiczna - zajęcia z psychologiem- 20 godz. (zajęcia grupowe dla 8 kobiet skierowanych do Programu Aktywności Lokalnej wraz z otoczeniem tj. łącznie dla 20 osób. Wymagane dokumenty potwierdzające ukończenie poszczególnych działań tj: zaświadczenia o ukończeniu kursu zgodne ze wzorem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 07.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie usługi dot. przedmiotu zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, obejmujące przynajmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu szkoleń(kursów n(w: a) kurs profesjonalny sprzedawca z modułami podstawowych zagadnień higieny, obsługą kas i urządzeń fiskalnych, b) kurs kosmetyczny, c) kurs operatora pił mechanicznych do ścinki drzew w zakresie III klasy uprawnień, d) operator żurawia wieżowego kat. IŻ, e) kurs montażysta rusztowań budowlano-montażowe, metalowe, kurs ogólnobudowlany, f) kurs opiekun osób starszych, dzieci i niepełnosprawnych, g) zajęcia z doradcą zawodowym, h) trening kompetencji i umiejętności społecznych, i) kurs mała gastronomia, j) zajęcia z psychologiem dot. terapii psychologicznej.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz osób i oświadczenie, że co najmniej jedna osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia każdego z niżej wymienionych kursów(szkoleń: a) kurs profesjonalny sprzedawca z modułami podstawowych zagadnień higieny, obsługą kas i urządzeń fiskalnych, b) kurs kosmetyczny, c) kurs operatora pił mechanicznych do ścinki drzew w zakresie III klasy uprawnień, d) operator żurawia wieżowego kat. IŻ, e) kurs montażysta rusztowań budowlano-montażowe, metalowe, kurs ogólnobudowlany, f) kurs opiekun osób starszych, dzieci i niepełnosprawnych, g) zajęcia z doradcą zawodowym, h) trening kompetencji i umiejętności społecznych, i) kurs mała gastronomia, j) zajęcia z psychologiem dot. terapii psychologicznej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca, wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 50 000 zł (słownie: pięćdziesiąttysięcyzłotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty wynikające z SIWZ 1.Druk FORMULARZ OFERTOWY - załącznik Nr 1 do SIWZ. 2.Druk OŚWIADCZENIE - załącznik Nr 2 do SIWZ. 3.Druk WYKAZ WYKONANYCH / WYKONYWANYCH W CIĄGU OSTATNICH 3 LAT USŁUG SZKOLENIOWYCH - załącznik Nr 3 do SIWZ. 4. Druk OŚWIADCZENIE ORAZ WYKAZ OSÓB, KTÓRE BĘDĄ UCZESTNICZYĆ W WYKONYWANIU ZAMÓWIENIA - załącznik Nr 4 do SIWZ. 5. Druk Oświadczenie, osoby fizycznej - załącznik nr 5 do SIWZ. 5. PROJEKT UMOWY zaparafowany na każdej stronie przez osoby uprawnione - załącznik Nr 6 do SIWZ. Zamawiający przyjmuje, że postanowienia projektu umowy są wiążące do chwili podpisania umowy. 6. Kopie wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy- potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego dokumenty, o których mowa w rozdziale III.4.2) punktach winny być złożone przez każdego z Wykonawców.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian w harmonogramie szkoleń/kursów oraz Programie Aktywności Lokalnej wynikających z ewentualnych zmian w Projekcie systemowym pn. Pomysł na aktywność.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lasin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Radzyńska 2, 86-320 Łasin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2012 godzina 12:00, miejsce: Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łasinie, ul. Radzyńska 2 , pokój nr 14.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Europejski Fundusz Społeczny Program Operacyjny Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.