eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BaranówŚwiadczenie usług w zakresie dowozu dzieci i młodzieży do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Baranowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-11

Ogłoszenie nr 106392 - 2017 z dnia 2017-07-11 r.

Baranów: Świadczenie usług w zakresie dowozu dzieci i młodzieży do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Baranowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 538046-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Baranów, krajowy numer identyfikacyjny 43101989100000, ul. ul. Rynek 14, 24105 Baranów, państwo Polska, woj. lubelskie, tel. 81 883 40 27, faks 81 883 40 41, e-mail gmina@gminabaranow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.gminabaranow.pl, www.bip.gminabaranow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług w zakresie dowozu dzieci i młodzieży do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Baranowie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie dowozu dzieci i młodzieży do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Baranowie w formie zakupu biletów miesięcznych w okresie od dnia 1 września 2017 roku do dnia 29 czerwca 2018 roku" 3. Szczegółowy zakres zamówienia: o dowóz dzieci i młodzieży do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Baranowie z następujących miejscowości i odwóz do miejscowości zamieszkania oraz orientacyjna liczba uczniów w okresie trwania zamówienia: o Pogonów - orientacyjna liczba uczniów - 13, o Motoga - orientacyjna liczba uczniów - 3, o Wola Czołnowska - orientacyjna liczba uczniów - 42, o Kozioł - orientacyjna liczba uczniów - 21, o Karczunek - orientacyjna liczba uczniów - 3, o Huta - orientacyjna liczba uczniów - 13, o Łukawka - orientacyjna liczba uczniów - 10, o Składów - orientacyjna liczba uczniów - 5, o Zagóźdź - orientacyjna liczba uczniów - 17, o Dębczyna - orientacyjna liczba uczniów - 8, o Niwa - orientacyjna liczba uczniów - 16, o Łysa Góra - orientacyjna liczba uczniów - 9, o Śniadówka - orientacyjna liczba uczniów - 23, o Czołna - orientacyjna liczba uczniów - 18, o Klin - orientacyjna liczba uczniów - 2, o Gródek - orientacyjna liczba uczniów - 10, o Nowomichowska - orientacyjna liczba uczniów - 2, o Łukawica - orientacyjna liczba uczniów - 12, o Baranów ul. Tartaczna - orientacyjna liczba uczniów - 11 o Wykonawca zobowiązany jest dowieźć uczniów do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Baranowie w godzinach: 7.50 - 8.20, przy czym Wykonawca zobowiązany jest podstawić pojazdy na przystankach komunikacyjnych wyznaczonych w poszczególnych miejscowościach nie wcześniej niż o godz. 7.20 o Odwóz dzieci i młodzieży z siedziby Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Baranowie po zakończonych zajęciach do miejsc zamieszkania - zatrzymywanie pojazdów Wykonawcy tylko na wyznaczonych przystankach komunikacyjnych. o Osoby wskazane przez Zamawiającego (opiekunowie) będą sprawować opiekę nad dowożonymi i odwożonymi uczniami w pojazdach Wykonawcy. o Wykonawca zobowiązany jest podać kalkulację kosztów miesięcznego dowozu jednego ucznia z danej miejscowość i z powrotem (przy uwzględnieniu ceny brutto jednego biletu miesięcznego), przy założeniach, że w każdym miesiącu jest 22 dni nauki. o Cena za wykonanie całości zamówienia powinna być wyliczona wg następującego wzoru: Iloczyn liczby dowożonych uczniów, cen brutto biletów miesięcznych zakupionych przez Zamawiającego oraz liczby miesięcy realizacji zamówienia Przy obliczaniu ceny za wykonanie całości zamówienia Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić orientacyjną liczbą uczniów dowożonych z poszczególnych miejscowości w okresie trwania zamówienia podaną przez Zamawiającego (max: 238 uczniów i wychowanków) oraz czas realizacji zamówienia tj. od dnia 1 września 2017 roku do dnia 29 czerwca 2018 roku - czyli 10 miesięcy. o Zamawiający zastrzega sobie realizacji zamówienia różnej liczby biletów miesięcznych w zależności od liczby uczniów uczęszczających do szkół. o Rozliczenia z Wykonawcą odbywać się będą w okresach miesięcznych na podstawie wystawionej faktury VAT zawierającej cenę za zakupione bilety miesięczne w danym okresie rozliczeniowym. o Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej na trasach dowozów i odwozów uczniów określonych w niniejszej specyfikacji oraz uzyskanie wszystkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i zawarcia umowy. o Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu zamówienia. 4. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego zawiadomienia Zamawiającego o okolicznościach uniemożliwiających prawidłową realizację usługi. 5. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe w wyniku realizacji umowy na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym. 6. Warunki i forma płatności za przedmiot zamówienia: Zapłata wynagrodzenia nastąpi w terminach miesięcznych w ciągu ........ / WSKAZANYM W OFERCIE WYKONAWCY/ dni od dnia przedstawienia faktury Zamawiającemu

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 60112000-6
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT148148.14
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Rago Sp. z o.o., utrpiskorski@wp.pl, ul. Rynek 16, 21-146, Jeziorzany, kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 159460,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 159460,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 159460,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.