Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-16
Gdańsk: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie uszkodzonych konstrukcji wsporczych sieci trakcyjnej tramwajowej w dzielnicy Przeróbka i Stogi w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 106392 - 2009; data zamieszczenia: 16.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku , ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3412041, faks 058 3416758.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: administracja samorządowa gminna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie uszkodzonych konstrukcji wsporczych sieci trakcyjnej tramwajowej w dzielnicy Przeróbka i Stogi w Gdańsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W dzielnicy Przeróbka i Stogi w Gdańsku znajduje się 8 słupów trakcyjnych wymagających natychmiastowej wymiany, ze względu na ich stan techniczny. Są to słupy uszkodzone w wyniku kolizji komunikacyjnych lub nadmiernie skorodowane. Wszystkie słupy pochodzą z wczesnych lat sześćdziesiątych i projektowane były dla sieci płaskiej, jako dla podstawowego w tamtym okresie sposobu zawieszenia sieci trakcyjnej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.41.26 - Roboty związane z liniami tramwajowymi 71.32.20.10 - 71.32.20.10 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 140.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 5.000 zł wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W prowadzonym postępowaniu mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający uzna, iż powyższe warunki zostały spełnione, jeżeli wykonawca: 1. Wykaże, iż posiada doświadczenie w wykonaniu zamówienia - zrealizował w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) zadania odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (roboty związane z budową, przebudową lub remontami sieci trakcyjnej) - co najmniej jedno zadanie o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł brutto, potwierdzone dokumentami np. referencjami na dowód że roboty zostały wykonane należycie. 2. Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wskaże minimum jedną osobę - projektanta robót branżowych - konstrukcyjnych z uprawnieniami budowlanymi do projektowania bez ograniczeń w specjalności do wykonywanych prac projektowych. - wskaże kierownika robót z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności elektrycznej. 3. Wykonawca oświadczy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy oraz spełnia warunki art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunków uczestnictwa w postępowaniu dokonywana będzie wg zasady spełnia / nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń złozonych wraz z ofertą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia wymagane od wykonawców należy przedstawić zgodnie z zał. 1 do niniejszej Specyfikacji. Spełnienie warunku opisanego w pkt 1 należy udokumentować poprzez wykaz robót sporządzony wg wzoru - zSIWZ oraz załączenie dokumentów np. referencji potwierdzających, że roboty wykazane zostały wykonane należycie . Spełnienie warunku opisanego pkt 2 należy udokumentować poprzez wykaz osób/osoby, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wg załączonego wzoru - załącznik nr 1c wraz z uprawnieniami i aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku gdy Wykonawca w powyższym wykazie wskazał osoby/osobę, którymi będzie dysponował - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób/osoby zdolnych do wykonywania zamówienia wraz z uprawnieniami i aktualnym zaświadczeniem o przynależności do okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Spełnienie warunku pkt 3 poprzez oświadczenie Wykonawcy oświadczy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy oraz spełnia warunki art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. wzór wg SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.gda.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku, ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2009 godzina 08:00, miejsce: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku, ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk, budynek B sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa gryzoni hodowlanych głęboko mrożonych pojedynczo, królików dorosłych głęboko mrożonych, tuszek króliczych z podrobami do Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego w latach 2025-2026.
- Dostawa materiałów diagnostycznych dla laboratoriów Działu Laboratoryjnego Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Gdańsku na podstawie umowy ramowej
- Prace remontowo-budowlane i modernizacje na rzecz PFB.
- Dostawa systemu do drenażu żylnego i koszulek naczyniowych
- Usługa obsługi audiowizualnej Forum Przedsiębiorstw w Gdyni
- Wykonanie remontów lokali mieszkalnych przy ul. Kamienna Grobla 7 lok. 23, ul. Kamienna Grobla 7 lok. 37, ul. Mostek 34 lok. 9 i ul. Wejhera 11D lok. 17 w Gdańsku.
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.