Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-26
Poznań: Zestawy Opatrunkowe
Numer ogłoszenia: 106392 - 2007; data zamieszczenia: 26.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opieki Zdrowotnej Poznań-Nowe Miasto, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8779517, fax 061 8779517.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-szwajcarska.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zestawy Opatrunkowe.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadania 1-6
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.11.16 - Zestawy opatrunkowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.16 - Zestawy opatrunkowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w szczególności: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 1.5. złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami wymaganymi treścią SIWZ, 1.6. spełniają określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją wymagania, 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty określone w pkt. VI niniejszej specyfikacji Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1do SIWZ. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust 1 i art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 6. Deklaracja zgodności CE, świadectwa rejestracji lub inny dokument stwierdzający posiadanie przedmiotu zamówienia. 7. Koncesja lub zezwolenie, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji lub zezwolenia na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-szwajcarska.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Opieki Zdrowotnej Nowe- Miasto ul. Szwajcarska 3 61-285 Poznań II piętro pokój 210.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2007 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego II piętro pok. 219 sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zestawy opatrunkowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad.1 poz.1-2 Opatrunek z włókien hydroabsorpcyjnych 8cm x 12cm szt.100 Opatrunek hialuronowy w aerozolu 15ml.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zestawy opatrunkowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad.2: poz.1-6 Antyseptyczny opatrunek ochronny jałowy 40cm x 40cm op.5 Chłonny poliuretanowy opatrunek 20cm x 20cm op.3 Hydroaktywny okład 15cm x 20cm op.2 Przezroczysty opatrunek w aerozolu op.12 Antyseptyczny opatrunek parafinowy z gazy 15cm x 20cm op.15 Opatrunek żelowy 25g op.4.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zestawy opatrunkowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad.3: poz. 1-7 Opatrunek hydrofibre 10cm x 10cm szt.200 Opatrunek typu hydrofibre Ag 2cm x 45cm szt.200 Opatrunek typu hydrofibre Ag 10cm x 10cm szt.200 Opatrunek typu hydrofibre Ag 20cm x 30cm szt.1600 Opatrunek alginianowy 10cm x 20cm szt.100 Opatrunek hydrokoloidowy extra cieńki 15cm x 15cm szt.100 System do zbiórki stolca szt.10.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zestawy opatrunkowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 4: poz.1-7 Kompresy jałowe 10 x 10cm szt.200 Opatrunek hydrokoloidowy 20 x 20cm szt-30 Kompresy jałowe 10 x 20cm szt.1500 Przylepiec 6 x 38mm szt.1200 Przylepiec 6 x 76mm .szt.1200 Jałowy kompres z maści, 10cm x 20cm szt.800 Chłonny opatrunek 10cm x 10cm szt.120.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zestawy opatrunkowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad.5: poz.1-2 Przezroczysty opatrunek żelowy 6g szt.60 Opatrunek kolagenowy 6cm x 8cm x 0,8cm szt.20.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zestawy opatrunkowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad.6: poz.1-5 Opatrunek chłonny jałowy 7cm x 9cm szt.500 Opatrunek chłonny jałowy samoprzylepny, 8cm x 15cm szt.20 Opatrunek chłonny jałowy samoprzylepny, 10cm x 25cm szt.100 Opatrunek chłonny jałowy 7cm x 9cm, szt.100 Opatrunek chłonny jałowy 4cm x 6,5cm, szt.100.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.16-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Naprawa systemu odzysku ciepła w centralach basenowych firmy Dantherm w kompleksie Termy Maltańskie w Poznaniu.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
- "Usługa w zakresie odśnieżania dachów, usuwania nawisów śnieżnych i zwisających sopli z dachów w obiektach Specjalistycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem"
- Wymiana stolarki okiennej w holu głównym w budynku Collegium Novum przy al. Niepodległości 4 w Poznaniu
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: Przebudowa drogi 2495P Komorniki - Puszczykowo na odcinku od DW 430 do m. Jeziory.
- DOSTAWA OLEJÓW I TŁUSZCZÓW ROŚLINNYCH, MIODU, KAWY I HERBATY ORAZ SOSÓW, ZUP I PRZYPRAW PRZETWORZONYCH
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.