eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sopot › Modernizacja oraz roboty wykończeniowe budynku A z łącznikiem strażnicy Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Sopocie - termomodernizacja elewacji wschodniej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-07

Sopot: Modernizacja oraz roboty wykończeniowe budynku A z łącznikiem strażnicy Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Sopocie - termomodernizacja elewacji wschodniej
Numer ogłoszenia: 106409 - 2009; data zamieszczenia: 07.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Sopocie , ul. Armii Krajowej 105, 81-824 Sopot, woj. pomorskie, tel. 058 555-81-70, 555 81 71.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wrotapomorza.pl/pl/bip/panstwowa_straz_pozarna/kmpsp_sopot

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja oraz roboty wykończeniowe budynku A z łącznikiem strażnicy Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Sopocie - termomodernizacja elewacji wschodniej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja budynku A z łącznikiem KM PSP w Sopocie obejmuje wykonanie prac modernizacyjnych obejmujących elewację budynku A i łącznika, w szczególności : 1) termorenowacja ścian wschodnich budynku A i łącznika od strony ul. Armii Krajowej, oraz części ściany południowej przy wejściu do budynku A. 2) montaż lamp oświetleniowych, 3) wykonanie oraz montaż napisu PAŃSTWOWA STRAŻ POŻARNA oraz logo PSP, 4) odrestaurowanie części elewacji wejściowej - południowej budynku A metodą konserwatorską. 5) wykonanie daszku nad wejściem, wymiana drzwi wejściowych, stolarki okiennej oraz remont schodów i części chodnika przy elewacji południowej budynku A. 6) Wykonanie daszku z poliwęglanu nad wejściem do łącznika od ulicy Armii Krajowej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości:4 000 zł słownie:cztery tysiące złotych 00/100 gr.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania przedmiotu zamówienia - w zakresie tego warunku wymagane jest, aby Wykonawcy wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanych stanowiącym przedmiot zamówienia i polegających na wykonaniu robót obejmujących modernizacje i termorenowacje elewacji budynku (w tym przynajmniej 1 dotyczącej wykazanej roboty o wartości nie mniejszej niż zaoferowana kwota brutto na wykonanie przedmiotu zamówienia. Ponadto Wykonawca lub wskazany podwykonawca wykonał co najmniej 1 robotę polegającą na prowadzeniu prac modernizacyjnych i rekonstrukcji elewacji (metodą konserwatorską) na budynkach znajdujących się w obszarze zespołu urbanistycznego wpisanego do rejestru zabytków lub objętych ochroną Konserwatora Zabytków o wartości nie mniejszej niż zaoferowana kwota brutto na wykonanie części zamówienia obejmującej odnowienie zabytkowej elewacji). 1.3 dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - w zakresie tego warunku wymagane jest, aby Wykonawcy: - dysponowali osobą - kierownikiem budowy/robót w specjalności budowlano - konstrukcyjnej. 1.4 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 1.5 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodów, o których mowa w Art..24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w przedłożonych dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale IV SIWZ z zachowaniem przepisów art. 26 ust.3 ustawy Pzp. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. 3. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) potwierdzenie wniesienia wadium; 2) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp - wg Załącznika nr 8 do niniejszej SIWZ 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestracji lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5) zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 6) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym z Art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 7) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym z Art.24 ust.1 pkt 9 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1.6 wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamowienai, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanych stanowiącym przedmiot zamówienia, polegających na prowadzeniu prac modernizacyjnych i termonedernizacyjnych elewacji budynku (w tym przynajmniej 1 dotyczącej wykazanej roboty o wartości nie mniejszej niż zaoferowana kwota brutto na wykonanie przedmiotu zamówienia oraz co najmniej 1 roboty polegającej na prowadzeniu prac modernizacyjnych i rekonstrukcji elewacji na budynkach znajdujących się w obszarze zespołu urbanistycznego wpisanego do rejestru zabytków lub objętych ochroną Konserwatora Zabytków). z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w wykazie zostały wykonane należycie- według Załącznika nr 10 do niniejszej SIWZ; 1) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności- według Załącznika nr 11 do niniejszej SIWZ; 2) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w punkcie powyżej wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 3) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień- uprawnienia do wykonywania funkcji kierownika budowy, wpis do Izby Inżynierów Budownictwa oraz wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 3. W celu potwierdzenia przez Wykonawcę znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finasowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę co najmniej 20% zaoferowanej kwoty brutto na wykonanie przedmiotu zamówienia, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 4. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego: 1) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i do oferty dołączają dokument Pełnomocnictwa podpisany przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; 2) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) każdy z wykonawców występujący wspólnie musi przedłożyć wymagane dokumenty i oświadczenia w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, przy czym dla sprawdzenia czy warunki postawione przez Zamawiającego dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej, wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego i kadrowego wykonawców są spełnione - dokumenty te będą oceniane łącznie; 4) w przypadku wyboru oferty złożonej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed zawarciem umowy przedłożą oni zamawiającemu umowę regulującą ich wzajemną współpracę; 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, aktualnej informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym z art.24 ust.1 pkt 9 ustawy - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 2) zamiast aktualnej informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym z art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby, której dokument dotyczy, w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy Pzp. 6. Dokumenty , o których mowa w ust.5 pkt.1a i c oraz pkt.2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia / składania ofert. Dokumenty, o których mowa w ust.5 pkt. 1b powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia / ofert. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust.5 niniejszego rozdziału SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.. Przepisy ust. 6 stosuję się odpowiedni..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotapomorza.pl/pl/bip/panstwowa_straz_pozarna/kmpsp_sopot.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Miejska PSP w Sopocie ul. Armii Krajowej 105, 81-824 Sopot. Opłata za pobranie papierowej wersji Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wynosi 50 PLN..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2009 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego w Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Sopocie ul. Armii Krajowej 105, 81-824 Sopot, pok. nr 1 (sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.