To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-06-28
Łuków: Wykonanie pogwarancyjnego serwisu urządzeń wchodzących w skład systemu FCR
Numer ogłoszenia: 106449 - 2016; data zamieszczenia: 28.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 79195 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie, ul. Dr Andrzeja Rogalińskiego 3, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. 025 7989074, faks 025 7989074.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie pogwarancyjnego serwisu urządzeń wchodzących w skład systemu FCR.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę pogwarancyjnych usług serwisowych urządzeń wchodzących w skład sytemu FCR, zainstalowanych w siedzibie Zamawiającego: 1. Czytnik płyt obrazowych CAPSULA XL szt. 2 (nr ser.: 66521076, 66521094) 2. Konsola CR szt. 2 (nr ser.: 66722815, 66422315) 3. Stacja lekarska (nr ser.: 47158100002) 4. Drukarka laserowa DRYPIX 4000 (nr ser.: 66623588). wraz z wymianą konsoli technika w ilości 2 szt. w następującej konfiguracji: Procesor: Wynik testu PASSMARK min. 4500 pkt. Pamięć RAM: 4GB DDR3-SDRAM 1600MHz x1 Grafika: zintegrowana z procesorem Sieć: Ethernet LAN 10/100/1000 HDD: 500GB SATA2, 7200rpm DVD: DVD-Super Multi drive (Slimline) System: Windows 7 Pro (wersja angielska) 32bit, Oprogramowanie: system konsol Advance Zakres serwisu: - przeprowadzenia trzech okresowych przeglądów urządzeń; - 18 bezpłatnych napraw serwisowych w okresie trwania umowy; - dostarczenie wszystkich części zamiennych do urządzeń: Capsula XL II i Drypix 4000 związanych z naprawami i przeglądami z wyłączenie materiałów eksploatacyjnych oraz wyposażenia i oprogramowania opcjonalnego z wyłączeniem poniższych części na które jest zagwarantowana cena w trakcie trwania umowy Laser do: Capsula XL II - P839Y100027, Drypix 4000 - P839Y0060A, Zasilacz do: Capsula XL II - P125N0134, Drypix 4000 - P125Y0067A, Płytą główna do: Capsula XL II, Drypix 4000 - P113Y100318D. - serwis zdalny oraz wsparcie telefoniczne lub przez pocztę elektroniczną w rozwiązaniu problemów związanych z pracą urządzeń; - kwartalne wizyty serwisowe związane z programem kontroli jakości systemu FCR Zakres prac wykonywanych według zaleceń producenta podczas przeglądu I Czytnik płyt obrazowych CAPSULA XL II 1. Sprawdzenie i analiza logów błędów. 2. Sprawdzenie obrazów/przenoszenia płyt. 3. Sprawdzenie zespołu pozycjonującego kasety ( czyszczenie wałków gumowych oraz gumowych stawek). 4. Sprawdzenie zespołu transportującego płyty (czyszczenie wałków absorbujących drgania, prowadnic, wałków gumowych oraz walka szczotkowego ( wymiana po 2 latach od instalacji). 5. Sprawdzenie zespołu pozycjonująco-transportującego (czyszczenie prowadnic i prowadnic czyszczących). 6. Sprawdzenie zespołu transportującego za odczytać (czyszczenie wałków absorbujących drgania, prowadnic, wałków gumowych). 7. Sprawdzenie zespołu skanującego (czyszczenie szczytem antystatycznych, pasków napędowych). 8. Sprawdzenie zespołu kolektora światła. 9. Sprawdzenie zespołu kasującego (czyszczenie prowadnic, wałków gumowych) 10. Wymiana łap kasujących ( po 2 latach) 11. Czyszczenie wnętrza czytnika, filtrów wentylacyjnych 12. Sprawdzenie działania czytnika Stacja lekarska 1. Czyszczenie wnętrza komputera, sprawdzenie działania. Konsula CR 2. Czyszczenie wnętrza komputera, sprawdzenie działania. Drukarka termiczna DRYPIX 4000 1. Sprawdzenie i analiza logów błędów. 2. Sprawdzenie systemów wydruku (geometria, gęstość optyczny). 3. Sprawdzenie działania blokad oraz wentylatorów. 4. Czyszczenie walka czyszczącego (wymiana co 3 lata). 5. Czyszczenie filtrów (wymiana filtra sekcji chłodzącej co 3 lata). 6. Czyszczenie wnętrza kamery. 7. Sprawdzenie i czyszczenie pasków i wałków napędowych. 8. Czyszczenie zespołu densytometrycznego. 9. Czyszczenie zespołu wywoływanie termicznego. 10. Sprawdzenie działania, kalibracja i kontrola systemu wydruku..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.12.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FUJIFILM EUROPE GMBH (SP. Z O.O.) ODDZIAŁ W POLSCE
jakie przetargi wygrała firma
FUJIFILM EUROPE GMBH (SP. Z O.O.) ODDZIAŁ W POLSCE
- FUJIFILM Europe GMBH Sp. zo. o. Oddział w Polsce, Al. Jerozolimskie 178, 02-486 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 272376,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 335022,48
Oferta z najniższą ceną: 335022,48 / Oferta z najwyższą ceną: 335022,48
Waluta: PLN .
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.