To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-06-11
Szczecin: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Szczecinie.
Numer ogłoszenia: 106475 - 2013; data zamieszczenia: 11.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 142948 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie, ul. Mickiewicza 39, 70-383 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4254974, faks 091 4225533.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Szczecinie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż oraz dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Szczecinie. 2. Zamawiający dopuścił możliwość zaoferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych (innych niż wyprodukowanych przez producentów urządzeń, w których będą stosowane). Przez równoważność, Zamawiający rozumiał produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamawiany, o parametrach takich samych bądź lepszych (funkcjonalność, jakość wydruku, wydajność, szybkość schnięcia (utrwalania), nie zamazywanie się druku), odpowiadający wyrobom producenta drukarki. 3. Zamawiający wymagał, aby: 1) materiały eksploatacyjne równoważne, spełniały warunek bezkonfliktowej pracy z danym urządzeniem, w stopniu nie mniejszym niż materiał eksploatacyjny zalecany przez producenta drukarki; 2) wszystkie oferowane materiały eksploatacyjne były fabrycznie nowe, niepowodujące utraty gwarancji na drukarkę, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem, niepowodujące awarii i uszkodzeń drukarki, o jakości i parametrach zalecanych przez producentów drukarek. Przez pojęcie fabrycznie nowe, Zamawiający rozumiał produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia. 3) oferowane materiały eksploatacyjne posiadały termin ważności nie krótszy niż 12 miesięcy od dnia dostawy; 4) zamontowanie i używanie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych nie spowodowało utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego jest przeznaczone. 4. Jeżeli w trakcie eksploatacji produktów Zamawiający stwierdziłby, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiegałaby od wymagań producenta drukarek, Zamawiający zobowiązał Wykonawcę do wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie 5 dni roboczych od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego o wadliwym produkcie (mailem lub faksem). Wymiana zostałaby dokonana w siedzibie Zamawiającego za koszt i ryzyko Wykonawcy w razie stwierdzenia wad produktu. 5. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność za ewentualne uszkodzenia drukarek Zamawiającego, powstałe w wyniku niewłaściwej jakości dostarczanych przez niego materiałów eksploatacyjnych. 6. W przypadku uszkodzenia drukarki spowodowanego zastosowaniem materiałów eksploatacyjnych dostarczonych przez Wykonawcę, Zamawiający zleci wykonanie ekspertyzy autoryzowanemu serwisowi producenta sprzętu. W przypadku stwierdzenia przez serwis, że powodem uszkodzenia drukarki jest stosowany materiał eksploatacyjny, całkowitym kosztem przywrócenia sprawności urządzenia tj. kosztem wykonania ekspertyzy, kosztem transportu uszkodzonego sprzętu oraz kosztem wymienionych części zostanie obciążony Wykonawca. Ponadto na czas naprawy, Wykonawca został zobowiązany do zapewnienia drukarki zastępczej o porównywalnych parametrach technicznych. 7. Zamawiający wymagał, aby produkty zaoferowane przez Wykonawcę były oznakowane znakiem bezpieczeństwa CE. 8. Wykonawca lub podmiot przez niego wskazany, będzie zobowiązany w okresie nie dłuższym niż 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, do odbioru na własny koszt pustych pojemników po zużytych materiałach eksploatacyjnych. Odbiór zużytych pojemników, będzie następował sukcesywnie po zgłoszeniu pisemnym, drogą mailową lub faxem w terminie 4 dni roboczych. 9. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia, do siedziby Zamawiającego, w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 14:00, do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego, transportem na własny koszt i ryzyko. 10. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia w terminie 10 dni roboczych, po uprzednim zgłoszeniu zapotrzebowania przez Zamawiającego w formie pisemnej, faxem lub pocztą elektroniczną. 11. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie jednorazowo. Termin zgłoszenia zapotrzebowania: nie dłuższy niż 1 miesiąc od dnia zawarcia umowy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BS POLSKA SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
BS POLSKA SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- BS POLSKA Sp. z o.o., ul. Wyspiańskiego 15A, 32-050 Skawina, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 767967,48 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 60074,46
Oferta z najniższą ceną: 60074,46 / Oferta z najwyższą ceną: 143283,93
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Przyjmowanie i zagospodarowywanie odpadów wielkogabarytowych i poremontowych dostarczanych z terenu nieruchomości stanowiących własność oraz zarządzanych przez Szczecińskie TBS Sp. z o. o.
- Termomodernizacja budynku Czerwonego Ratusza w Szczecinie: wykonanie poziomej termoizolacji dachów płaskich
- Dostawa samochodu niskoemisyjnego PHEV
- Zakup trzech fabrycznie nowych samochodów osobowych dla Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Szczecinie
- Usługi druku materiałów promocyjnych w ramach projektu pn. ,,Imago Mundi-przebudowa i remont zabytkowego budynku Muzeum Narodowego w Szczecinie".
- Obsługa techniczna koncertu Rebel Babel wraz z Zespołem Pieśni i Tańca Szczecinianie w Teatrze Letnim w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup urządzeń wielofunkcyjnych z serwisem oraz obsługą materiałowo-serwisową
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń wielofunkcyjnych i biurowych dla OPS w Czechowicach-Dziedzicach
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Sądu Rejonowego Poznań - Stare Miasto w Poznaniu
- DOSTAWĘAMATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH: TUSZY, TONERÓW, WKŁADÓW BARWIĄCYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
- Dostawa, instalacja oraz dzierżawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych, faksów oraz papieru xero w 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.