eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceDostawa materiałów promocyjno-informacyjnych oraz gadżetów promujących projekt realizowany przez WUP w Katowicach -Kompetencje na miarę potrzeb- w ramach Poddziałania 7.2.1. PO KL

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-30

Katowice: Dostawa materiałów promocyjno-informacyjnych oraz gadżetów promujących projekt realizowany przez WUP w Katowicach -Kompetencje na miarę potrzeb- w ramach Poddziałania 7.2.1. PO KL
Numer ogłoszenia: 106495 - 2010; data zamieszczenia: 30.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy , ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, woj. śląskie, tel. 0 32 757 33 61.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup-katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządu terytorialnego nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów promocyjno-informacyjnych oraz gadżetów promujących projekt realizowany przez WUP w Katowicach -Kompetencje na miarę potrzeb- w ramach Poddziałania 7.2.1. PO KL.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych oraz gadżetów wraz z nadrukiem promujących projekt konkursowy realizowany przez Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach pt.-Kompetencje na miarę na potrzeb- w ramach Poddziałania 7.2.1 PO KL. 1) Zakreślacz - zakreślacz tekstu, rozmiar 8 x 1 x 2,3 cm +- 10%, obudowa wykonana z plastiku w kolorze pomarańczowym (korpus) oraz czarnym (zatyczka oraz końcówka korpusu), 1 kolor: pomarańczowy. Nadruk: flaga Unii Europejskiej z podpisem -Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny- z logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Logotypy naniesione techniką tampodruku na korpusie zakreślacza. Projekt do akceptacji Zamawiającego. Ilość: 220 sztuk. 2) Zestaw karteczek samoprzylepnych - Zestaw karteczek samoprzylepnych, składający się z 2 bloków (większy i mniejszy) po 100 karteczek do notatek każdy i 100 karteczek do markowania samoprzylepnych (5 kolorów po 25 sztuk w każdym kolorze). Zestaw umieszczony w białym, twardym etui. Rozmiar zestawu 8x10,5x1,7 cm (+-10%). Nadruk logotypów techniką tampodruku (flaga Unii Europejskiej z podpisem -Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny- oraz logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, strona WWW WUP w Katowicach oraz informacja o współfinansowaniu zakupu ze środków EFS w ramach PO KL- projekt do ostatecznej akceptacji Zamawiającego). Ilość: 220 szt. 3) Smycz reklamowa - szerokość minimum 15 maksimum 20 mm, długość całkowita (po złożeniu) maksimum 530 mm, taśma w kolorze pomarańczowym, nadruk sublimacyjny dwustronny w pełnym kolorze (do akceptacji przez Zamawiającego), zawierający logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i flagę Unii Europejskiej z podpisem -Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny-, -Śląskie. Pozytywna energia- oraz adres strony internetowej WUP; z metalowym karabińczykiem oraz ze złączką metalową lub plastikową, zawierająca pętelkę na komórkę. Projekt graficzny sporządzony przez Wykonawcę i przedstawiony do akceptacji przez Zamawiającego. Ilość: 220 sztuk. 4) Teczka konferencyjna - teczka wykonana z tworzywa sztucznego lub ekoskóry (kolor czarny), zamykana na zamek, z wieloma przegródkami (na wizytówki oraz większe dokumenty), kalkulatorem, szlufką na długopis oraz z minimum 30-kartkowym notatnikiem formatu A-4 w linie. Rozmiar: 35 x 26,2 x 4,8 cm (+- 10%); nadruk w technice laserowej lub wyraźnego tampodruku (technika zostanie określona przez Zamawiającego podczas realizacji zamówienia), kolorystyka nadruku 1+0, nadruk obejmujący logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i flagę Unii Europejskiej z podpisem -Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny- oraz adres strony internetowej WUP (projekt przedstawiony do akceptacji Zamawiającemu). Ilość:220 sztuk. 5) Notatnik - format A-4, okładka kreda mat 200g-m2, środek offset 70g-m2, kolorystyka nadruk: okładka pełny kolor + folia mat + lakier wybiórczy na logotypach (projekt graficzny okładki sporządzony przez Wykonawcę i przedstawiony do zatwierdzenia Zamawiającemu), środek kolorystyka 4+0 CMYK, objętość minimum 50 kartek, klejone na krótszym bloku, wzmocnione tekturką z tyłu (projekt graficzny stron notatnika sporządzony przez Wykonawcę pokrewny z projektem rollbannera, należy przedstawić do zatwierdzenia Zamawiającemu). Notatnik zawierać ma loga (flaga Unii Europejskiej z podpisem -Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny- oraz logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, -Śląskie. Pozytywna energia-, dane teleadresowe, strona WWW, informacja o współfinansowaniu ze środków EFS w ramach PO KL oraz hasło PO KL -Człowiek-najlepsza inwestycja-. Ilość: 400 sztuk. 6) Długopis reklamowy - aluminiowy z niebieskim wkładem, w kolorze srebrno-niebieskim (korpus niebieski, przycisk, uchwyt oraz końcówka srebrne) oraz srebrno-szarym (korpus szary, przycisk, uchwyt oraz końcówka srebrne). Wersje kolorystyczne w równych częściach. Wymiary nie mniejsze niż 13,5 x o 1,2 cm. W okolicach końcówki korpusu długopisu zamieszczony wzór pięciu srebrnych pierścieni, nadruk w technice laserowej lub wyraźnego tampodruku (technika zostanie określona przez Zamawiającego podczas realizacji zamówienia), kolorystyka nadruku 1+0, nadruk obejmujący logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i flagę Unii Europejskiej z podpisem -Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny- po jednej stronie korpusu oraz adres strony internetowej WUP po drugiej stronie. Projekt do akceptacji Zamawiającego. Ilość: 400 sztuk. 7) Rollbanner pojedynczy - wymiary co najmniej 200 cm x 100 cm, podstawa - aluminiowa kaseta z podwójnym mechanizmem zwijającym, kolor srebrny, 1 aluminiowy maszt; zestaw zaopatrzony w torbę transportową czarną. Nadruk na nośniku 4+0, na tkaninie powlekanej PCV; projekt graficzny (pokrewny z projektem notatnika) uwzględniony w cenie - do akceptacji Zamawiającego, musi zawierać logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i flagę Unii Europejskiej z podpisem -Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny-, -Śląskie. Pozytywna Energia-, dane teleadresowe w tym adres strony internetowej WUP, informację o współfinansowaniu ze środków EFS w ramach PO KL oraz hasło PO KL -Człowiek-najlepsza inwestycja-. Ilość: 5 szt. UWAGI OGÓLNE: - Logotypy oraz treść informacji umieszczonych na projektach graficznych Zamawiający przekaże w wersji elektronicznej. - Skład DTP materiałów drukowanych wraz z projektami jest uwzględniony w cenie usługi, a przed drukiem musi być dostarczony do akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje projekt w ciągu 3 dni roboczych od dnia przekazania projektu. - Nadruk logotypów powinien być zastosowany w wariancie monochromatycznym, w kontrze (negatyw) z wyjątkiem pozycji 5 (notatnik) i 7 (rollbanner). - Wykonawca dostarczy (dostawa jednorazowa) materiały promocyjne do siedziby Zamawiającego w ciągu 21 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. - Wykonawca przekazuje Zamawiającemu prawa do dysponowania użytymi w materiałach poligraficznych ich formami graficznymi (tzw. layoutami), przekaże również pliki w formie multimedialnej utworzonych layoutów w formacie .cdr..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje wniesienie wadium w wysokości : 660,00 zł (sześćset sześćdziesiąt złotych 00/100) . Wadium w formie pieniądza należy wpłacać na konto prowadzone w GETIN Bank S.A. II ODDZIAŁ W KATOWICACH: nr 52 1560 0013 2367 0237 0105 0001

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykażą się realizacją co najmniej trzech usług odpowiadających swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia w ciągu ostatnich 3 lat, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem dat wykonania i odbiorców. Należy załączyć dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie - np. referencje,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo, w sytuacjach, w których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z przedłożonego dokumentu wyszczególnionego w punkcie W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wup.katowice.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach, ul. Kościuszki 30 , pok. 304-304, III piętro..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach, ul. Kościuszki 30 , pok. 352 - Kancelaria Urzędu, III piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.