eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Węgierska Górka › Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w zakresie infrastruktury gminnej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-01-04

Węgierska Górka: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w zakresie infrastruktury gminnej
Numer ogłoszenia: 1064 - 2016; data zamieszczenia: 04.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 345544 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Węgierska Górka, ul. Zielona 43, 34-350 Węgierska Górka, woj. śląskie, tel. 033 8641501, faks 033 8641780.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w zakresie infrastruktury gminnej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w zakresie infrastruktury gminnej. 2.Szczegółowy zakres obowiązków i uprawnień inspektora nadzoru określa art.25 i art.26 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo Budowlane (j.t Dz. U. z 2013 r. poz.1409 ze zm.) 4.W zakresie usług w szczególności wchodzą następujące czynności : 4.1. reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 4.2. sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczalnych do stosowania w budownictwie, 4.3. sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania, 4.4. potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także na żądanie inwestora kontrolowanie rozliczeń budowy, 4.5. wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia, potwierdzania wpisem do dziennika budowy dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, 4.6. żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku gdy ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, 4.7. dostarczanie wykonawcy dokumentacji technicznej robót podstawowych, rozwiązań dodatkowych i zamiennych, 4.8. rozwiązywanie problemów i sporów powstałych w trakcie realizacji robót, 4.9. sprawdzanie dokumentacji finansowo-rozliczeniowej wykonawcy za dany zakres robót, poprzez potwierdzanie protokołów odbioru wykonanych robót ( załącznik do faktury) oraz opisywanie faktur, 4.10.branie udziału w przygotowywaniu i sprawdzaniu dokumentacji przetargowej pod względem jej zgodności ze sztuką budowlaną, przepisami prawa budowlanego i prawa zamówień publicznych, 4.11.obsługa całego okresu gwarancji i rękojmi nadzorowanej inwestycji, w szczególności dokonanie z Wykonawcą w ciągu 14 dni przed upływem okresu rękojmi oraz gwarancji przeglądu inwestycji, a w przypadku stwierdzenia usterek zobowiązanie Wykonawcy do ich usunięcia w terminie natychmiastowym nie dłuższym niż 7 dni..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.01.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BUDOPROJEKT -Projektowanie i nadzór Budowlany Aleksander Kaletka, Bystra 210, 34-382 Bystra, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 112500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 59800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 59800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 150000,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.