eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno OdrzańskieDostawa materiałów do naprawienia nawierzchni drogowych w roku 2009 II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-16

Krosno Odrzańskie: Dostawa materiałów do naprawienia nawierzchni drogowych w roku 2009 II
Numer ogłoszenia: 106508 - 2009; data zamieszczenia: 16.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Fryderyka Chopina 5, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 068 3836098, faks 068 3836098.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pow.krosno-odrz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów do naprawienia nawierzchni drogowych w roku 2009 II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do naprawienia nawierzchni drogowych, w ramach bieżącego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Krośnieńskiego. Zamawiający podzielił zamówienie na dwie części: 1.1. Część nr 1 Część nr 1 obejmuje dostawę emulsji asfaltowej kationowej szybkorozpadowej niemodyfikowanej K1-65, która jest mieszaniną asfaltu drogowego, wody, emulgatora i dodatków (ciecze o barwie brązowej do ciemnobrązowej, niepalne, niezawierające lotnych rozpuszczalników organicznych), z transportem i rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego, tj.: - Zarząd Dróg Powiatowych w Krośnie Odrzańskim przy ulicy Fryderyka Chopina 5 - Obwód Drogowy w Gubinie przy ulicy Poleskiej 42 a) Emulsja asfaltowa: - przewidywana ilość materiału - 42.000,00 litrów; - wielkość jednorazowej dostawy w zależności od potrzeb - ok. 4 ton; b) Emulsja asfaltowa powinna odpowiadać: - wymaganiom określonym w Warunkach Technicznych wydanych przez IBDiM Drogowe Kationowe Emulsje Asfaltowe EmA - 99 dla emulsji K1 - 65 - odpowiedniej Aprobacie Technicznej wydanej przez uprawnioną instytucję - warunkom ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz. U. nr 92 poz. 881); 1.2. Część nr 2 Część nr 2 obejmuje dostawę mieszanki mineralno - asfaltowej na zimno o uziarnieniu od 0 mm do 8 mm, która jest mieszaniną kruszywa łamanego naturalnego, asfaltu drogowego i dodatku modyfikującego o barwie czarnej, z transportem i rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego, tj.: - Zarząd Dróg Powiatowych w Krośnie Odrzańskim przy ulicy Fryderyka Chopina 5 - Obwód Drogowy w Gubinie przy ulicy Poleskiej 42 a) Mieszanka mineralno - asfaltowa na zimno - przewidywana ilość materiału - 44.000,00 kg; - wielkość jednorazowej dostawy w zależności od potrzeb - ok. 4 ton; b) Mieszanka mineralno - asfaltowa powinna odpowiadać: - warunkom ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz. U. nr 92 poz. 881); - odpowiedniej Aprobacie Technicznej wydanej przez uprawnioną instytucję. 2. Ww. ilości materiałów zostały określone szacunkowo. Faktyczna ilość przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy będzie uzależniona od bieżących potrzeb Zamawiającego. Zmniejszenie zakresu zamówienia nie będzie stanowić podstaw do roszczeń Wykonawcy z tego powodu. 3. Do każdej dostawy ww. materiałów Wykonawca zobowiązuje się dołączyć deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Aprobatą Techniczną. Zamawiający w każdym czasie trwania umowy będzie miał prawo żądać aktualne atesty, deklaracje zgodności lub badania laboratoryjne przedmiotu zamówienia. 4. Od dnia podpisania umowy podane w ofercie materiały winny być przygotowane przez Wykonawcę do dyspozycji Zamawiającego. a) Zamawiający wymaga od Wykonawcy dostarczenia emulsji asfaltowej w środkach transportu umożliwiających przelanie ww. materiału do zbiorników o pojemności 4500 litrów znajdujących się w siedzibie Zamawiającego. b) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia mieszanki mineralno - asfaltowej na zimno w workach o wadze do 30 kg poukładanych i zabezpieczonych na paletach 5. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy emulsji asfaltowej (lub/i) mieszanki mineralno - asfaltowej na wezwanie pisemne, telefoniczne lub ustne, na wskazany dzień, godzinę i wyznaczone miejsce. Zamawiający powiadomi Wykonawcę o zapotrzebowaniu na przedmiotowe materiały z 3 - dniowym wyprzedzeniem..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.37.00 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający wymogi art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności związanej z dostawą materiałów do naprawienia nawierzchni drogowych: emulsji asfaltowej i mieszanki mineralno- asfaltowej. W celu potwierdzenia posiadania przedmiotowego uprawnienia do wykonywania niniejszej działalności, Wykonawca zobowiązany jest załączyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca winien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, na równowartość co najmniej: a) w zakresie części nr 1 - 51.000,00 zł; b) w zakresie części nr 2 - 26.000,00 zł; W przypadku składania przez Wykonawcę oferty na więcej niż jedną część zamówienia, musi on wykazać się posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, na wartość stanowiącą co najmniej sumę wymaganych ubezpieczeń przypadających na poszczególne części zamówienia objęte ofertą Wykonawcy; 4) dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem: a) na potwierdzenie powyższego warunku Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował lub jest w trakcie realizacji minimum dwóch zamówień związanych z dostawą materiałów do naprawienia nawierzchni drogowych o wartości nie mniejszej niż dla emulsji asfaltowej - 50.820,00 zł łącznie każde oraz dla mieszanki mineralno - asfaltowej - 25.080,00 zł łącznie każde, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Do przedmiotowego wykazu, stanowiącego załącznik nr 6 SIWZ, należy przedłożyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw, np. referencje, listy rekomendacyjne. 5) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami. 6) spełniają wymagania określone ustawą - Prawo Zamówień Publicznych oraz niniejszą specyfikacją. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń wskazanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zgodnie z zasadą spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć: 1) Uzupełniony formularz oferty; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 2) Oświadczenie Wykonawcy o możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 3) Uzupełniony formularz, informujący o tej części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, z podaniem nazw (firm) proponowanych podwykonawców; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 4) Wypełniony formularz cenowy; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 5) Podpisany wzór umowy; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 6) Wykaz wykonanych lub wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch zamówień zrealizowanych lub w trakcie realizacji, związanych z dostawą materiałów do naprawienia nawierzchni drogowych o wartości nie mniejszej niż dla emulsji asfaltowej - 50.820,00 zł łącznie każde oraz dla mieszanki mineralno - asfaltowej - 25.080,00 zł łącznie każde, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Do przedmiotowego wykazu, należy przedłożyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw W przypadku składania oferty wspólnej ww. wykaz składają ci z Wykonawców składających ofertę wspólną, którzy potwierdzają spełnienie warunku. Warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 7) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 8) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 9) Dokumenty potwierdzające przydatność materiałów, tj. emulsji asfaltowej i mieszanki mineralno - asfaltowej do stosowania przy naprawianiu nawierzchni drogowych i spełnianie przez ww. materiały wymagań określonych w Warunkach Technicznych wydanych przez IBDiM oraz w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz. U. nr 92 poz. 881): Aprobata Techniczna, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności, wydane przez podmioty do tego uprawnione. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 3. Wykonawcy zagraniczni. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt. 1 ppkt.7 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Przedmiotowy dokument lub dokumenty winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przedmiotowy dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Oferty wspólne. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku ustanawiają oni pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia albo reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo, z którego powinien wynikać zakres umocowania dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy załączyć do oferty. Wszelka korespondencja między Zamawiającym a Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia będzie kierowana do ustanowionego pełnomocnika ze skutkiem dla mocodawców. 6. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania przetargu) Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip-zdpkrosnoodrz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych ul. Fryderyka Chopina 5 66-600 Krosno Odrzańskie Dział Techniczno - Ekonomiczny.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych ul. Fryderyka Chopina 5 66-600 Krosno Odrzańskie Dział Techniczno - Ekonomiczny.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa emulsji asfaltowej kationowej szybkorozpadowej niemodyfikowanej K1-65, z transportem i rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy emulsji asfaltowej kationowej szybkorozpadowej niemodyfikowanej K1-65, która jest mieszanina asfaltu drogowego, wody, emulgatora i dodatków (ciecze o barwie brązowej do ciemnobrązowej, niepalne, niezawierające lotnych rozpuszczalników organicznych), z transportem i rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego, tj.: - Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Fryderyka Chopina 5, 66-600 Krosno Odrzańskie - Obwód Drogowy, ul. Poleska 42, 66-620 Gubin a) Emulsja asfaltowa - przewidywana ilość materiału - 42.000,00 litrów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.37.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa mieszanki mineralno - asfaltowej na zimno o uziarnieniu od 0 mm do 8 mm, z transportem i rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy mieszanki mineralno - asfaltowej na zimno o uziarnieniu od 0 mm do 8 mm, która jest mieszaniną kruszywa łamanego naturalnego, asfaltu drogowego i dodatku modyfikującego o barwie czarnej, z transportem i rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego, tj.: - Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Fryderyka Chopina 5, 66-600 Krosno Odrzańskie - Obwód Drogowy , ul. Poleska 42, 66-620 Gubin a) Mieszanka mineralno - asfaltowa na zimno - przewidywana ilość materiału - 44.000,00 kg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.37.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.