Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-26
Warszawa: \Wykonanie remontu elewacji i dachu w budynku administracyjnym Rejonu Drogowego Mazowieckiego Zarządu Dróg Wojewódzkich Wołomin - Nowy Dwór Maz., przy ul. Kobyłkowskiej 1 w Wołominie, województwo mazowieckie\, nr postępowania 180/07.
Numer ogłoszenia: 106508 - 2007; data zamieszczenia: 26.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie, ul. Kruczkowskiego 3, 00-380 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6211675, 6213257, fax 022 6297196.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: \Wykonanie remontu elewacji i dachu w budynku administracyjnym Rejonu Drogowego Mazowieckiego Zarządu Dróg Wojewódzkich Wołomin - Nowy Dwór Maz., przy ul. Kobyłkowskiej 1 w Wołominie, województwo mazowieckie\, nr postępowania 180/07..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu elewacji i dachu w budynku administracyjnym Rejonu Drogowego Mazowieckiego Zarządu Dróg Wojewódzkich Wołomin - Nowy Dwór Maz., przy ul. Kobyłkowskiej 1 w Wołominie, województwo mazowieckie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O Zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych, 3. Zrealizowali w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi Zamówienia oraz o wartości nie mniejszej niż wartość składanej oferty każde, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz potwierdzenie dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie. 4. Dysponują personelem odpowiedzialnym za realizację Zamówienia, tj. min. 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży konstrukcyjno-budowlanej, należącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Wskazana osoba powinna wykazać się doświadczeniem w realizacji co najmniej dwóch zamówień o zbliżonym do niniejszego Zamówienia zakresie. 5. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły \spełnia - nie spełniaNie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. pisemne oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. wykaz zamówień zrealizowanych w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, 3. dokumenty wystawione przez Zamawiających, na rzecz których ww. zamówienia były realizowane, potwierdzające, że zostały one wykonane należycie, 4. wykaz personelu odpowiedzialnego za realizację Zamówienia, 5. doświadczenie personelu odpowiedzialnego za realizację Zamówienia, 6. kopie uprawnień osób odpowiedzialnych za realizację Zamówienia, 7. wypełniony kosztorys ofertowy (Część IV SIWZ), 8. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej zawierające nazwisko osoby uprawnionej do reprezentowania firmy z datą wystawienia nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 9. dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego, Warszawa, ul. Kruczkowskiego 3.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Mazowieckiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Warszawie, ul. Kruczkowskiego 3, pokój nr 28 - sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa produktów leczniczych na potrzeby oddziałów Szpitala Czerniakowskiego sp. z o. o
- Dostawa 1 (jednego) przenośnego systemu zagłuszania, nr postępowania 71/Cut/24/DG
- Przebudowa budynku biurowo-mieszkalnego, stanowiącego siedzibę NW w Jędrzejowie - roboty budowlane i instalacyjne wraz z zagospodarowaniem terenu - etap II
- Wymiana pokrycia dachowego wykonanego z papy termozgrzewalnej metodą odtworzeniową oraz remontu uszkodzonych przez nieszczelność pokrycia dachowego pomieszczeń w budynku przy ul. Marszałkowskiej 3/5
- Realizacja wielobranżowych prac budowlano/modernizacyjnych i instalacyjnych na obszarze Oddziału Klinicznego Położnictwa w DSK.
- Zakup systemu do backupu
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PRACE KONSERWATORSKIE NA CMENTARZU WOJENNYM Z I WOJNY ŚWIATOWEJ NR 60 W MAŁASTOWIE, GMINA SĘKOWA
- Remont dachów wraz z dostawą i montażem instalacji fotowoltaicznej na budynku Szkoły Podstawowej nr 11 w Jeleniej Górze
- Roboty budowlane polegające na remoncie budynku Urzędu Gminy w Łukowej (etap II)
- Remont budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Gminie Lesznowola filia w Łazach
- Remont kompleksu sportowego "Moje boisko - ORLIK 2012" przy ZS-P w Nowej Wsi Ełckiej
- Remont C.O. wraz z węzłem w budynku małej administracji na terenie Aresztu Śledczego w Bydgoszczy, znak sprawy TP/7/Dkw/2024
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.