eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrosnoRozbudowa ul. Żwirki i Wigury i remont ul. Składowej w Krośnie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-07

Krosno: Rozbudowa ul. Żwirki i Wigury i remont ul. Składowej w Krośnie
Numer ogłoszenia: 106522 - 2015; data zamieszczenia: 07.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 68190 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Krosno, ul. Lwowska 28a, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 13 47 43 306, faks 13 47 43 306.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa ul. Żwirki i Wigury i remont ul. Składowej w Krośnie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Rozbudowa ul. Żwirki i Wigury: 1) łączna rzeczywista długość odcinka objętego przedmiotową rozbudową (wraz z przebudowywanymi odcinkami dróg dojazdowych) wynosi 905 m. Parametry techniczne: - klasa drogi: Z1/2, - droga (1/2) jednojezdniowa, dwupasmowa, dwukierunkowa, - prędkość jezdniowa - Vp=40 km, - przekrój - uliczny, szerokość jezdni 7,0 m, - nawierzchnie: ulice - bitumiczna; chodniki - kostka brukowa; ścieżki rowerowe - bitumiczna; zatoki autobusowe - beton cementowy; bezpiecznik - kostka brukowa, - chodniki - szerokość 1,5 m do 2,5 m, - ścieżki rowerowe - szerokość od 2,0 m, - pobocza: gruntowe - o szerokości 0,50 m, bezpiecznik - o szerokości 0,70 m, - kategoria obciążenia ruchem - KR4 (ul. Żwirki i Wigury, ul. Składowa oraz wloty na rondo) KR1-2 (drogi dojazdowe), - nośność podłoża - G3; 2) konstrukcja nawierzchni: a) ul. Żwirki i Wigury; ul. Składowa; wloty skrzyżowania typu małe rondo, częściowo wloty dróg dojazdowych i zjazdów publicznych o nawierzchni bitumicznej: - 4 cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC, - 8 cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC, - 11 cm - warstwa podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego AC, - 20 cm - warstwa podbudowy pomocniczej z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie, - 30 cm - górna warstwa ulepszonego podłoża z gruntu lub kruszywa stabilizowanego spoiwem hydraulicznym o RM=2,5 MPa; b) wloty podporządkowane - drogi dojazdowe/wewnętrzne - wykonanie nakładki: b1) 4 cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC, b2) 0-8 cm - warstwa wyrównawcza/podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego AC, b3) w przypadku pełnej wymiany konstrukcji nawierzchni oraz w miejscach projektowanych poszerzeń istniejącej jezdni: - 4 cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC, - 8 cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC, - 11 cm - warstwa podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego AC, - 20 cm - warstwa podbudowy pomocniczej z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie, - 30 cm - górna warstwa ulepszonego podłoża z gruntu lub kruszywa stabilizowanego spoiwem hydraulicznym o RM=2,5 MPa, c) brukowane powierzchnie przejezdne oraz pierścień ronda: - 16/18 cm - warstwa ścieralna z kostki brukowej kamiennej koloru rudego, - 5 cm po zagęszczeniu - podsypka cementowo-piaskowa 1:4, - 20 cm - podbudowa zasadnicza z betonu cementowego C25/30, - 30 cm - górna warstwa ulepszonego podłoża z gruntu lub kruszywa stabilizowanego spoiwem hydraulicznym o Rm=2,5 Mpa; d) miejsca postojowe: - 8 cm - warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej koloru szarego, - 5 cm - po zagęszczeniu - podsypka cementowo-piaskowa 1:4, - 20 cm - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie; e) zatoki autobusowe: - 25 cm - warstwa ścieralna z betonu cementowego C30/37, - min. 18 cm - podbudowa zasadnicza z chudego betonu, - 30 cm - górna warstwa ulepszonego podłoża z gruntu lub z kruszywa stabilizowanego spoiwem hydraulicznym o Rm-2,5 MPa; f) chodniki i bezpieczniki: - 6 cm - warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej, - 3 cm po zagęszczeniu podsypka cementowo-piaskowa, - 15 cm - warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie, - 15 cm - warstwa ulepszonego podłoża z kruszywa naturalnego 0/63 mm stabilizowanego mechanicznie; g) ścieżki rowerowe: - 4 cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC, - 15 cm - warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie, - 15 cm - warstwa ulepszonego podłoża z kruszywa naturalnego 0/63 mm stabilizowanego mechanicznie; h) zjazdy: h1) na części przejazdu przez chodnik: - 8 cm - warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej, - 5 cm po zagęszczeniu - podsypka cementowo-piaskowa 1:4, - 15 cm - warstwa podbudowy zasadniczej, kruszywo łamane, stabilizowane mechanicznie 0/31,5 mm, - 15 cm - warstwa ulepszonego podłoża z kruszywa naturalnego 0/63 mm stabilizowanego mechanicznie, h2) zjazdy o nawierzchni bitumicznej - nakładka: - 4 cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC, - 4 cm - warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC, h3) zjazdy z kruszywa: - 30 cm - warstwa z wysiewki kamiennej; i) przejścia dla pieszych: - 6 cm - warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej, - 5 cm - po zagęszczeniu - podsypka cementowo-piaskowa 1:4, - 15 cm - warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie, - 15 cm - warstwa ulepszonego podłoża z kruszywa naturalnego 0/63 mm stabilizowanego mechanicznie; j) wyspy kanalizujące: - 8/11 cm warstwa ścieralna z kostki brukowej kamiennej, - 5 cm po zagęszczeniu - podsypka cementowo-piaskowa 1:4, - 15 cm - warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie, - 15 cm - warstwa ulepszonego podłoża z kruszywa naturalnego 0/63 mm stabilizowanego mechanicznie; 3) projektowana jezdnia ulic posiada na całym odcinku objętym opracowaniem dwa pasy ruchu o zasadniczej szerokości 3,50 m. 4) na całej długości ulicy Żwirki i Wigury oraz na ulicy Składowej przewidziano do wykonania chodnik i ścieżkę rowerową po lewej stronie jezdni, a na odcinku od km 0+0227,21 do km 0+422 oraz od km 0+526 do km 0+585,40 zaprojektowano chodnik również po prawej stronie drogi. Na pozostałym odcinku po prawej stronie znajduje się bezpiecznik. 5) na całym projektowanym odcinku przewidziano lokalizację 14 przejść dla pieszych. Szerokość projektowanych chodników wynosi od 1,50 m do 2,50 m (w obrębie ronda). Szerokość projektowanej ścieżki rowerowej to 2,00 m. 6) planuje się rozbudowę skrzyżowań: z drogą dojazdową ul. Składowa km 0+064,95 w formie małego ronda o średnicy zewnętrznej 33,0 m; z ulicą Składową i nowoprojektowaną (Wlot Południowy) km 0+128,60; z drogą dojazdową km 0+247,31; z drogą dojazdową km 0+374,41. 7) zgodnie z projektem planuje się budowę dwóch zatok autobusowych charakteryzujących się następującymi paramentami: - szerokość 3,00 m, - długość peronu - 20,0 m, - skos wjazdowy - 1:8, - skos wyjazdowy - 1:4, - promień wyokrąglenia krawędzi jezdni R=30,0 m; Zatoki będą oddzielone od jezdni ściekiem obniżonym o szerokości ~40 cm, do zatoki od strony zewnętrznej przylegał będzie peron dla pasażerów o szerokości 1,50 m-2,00 m. 8) odwodnienie drogi odbywać się będzie poprzez zastosowanie studzienek ściekowych, połączonych przykanalikami PCV o średnicy 200 mm. Paramenty studzienek: średnicy 500 m, z osadnikiem o głębokości minimum 0,80 m oraz wypustem - typ II klasyczny uliczny fi 400 z ? kołnierza. 9) w ramach oznakowania wykonane zostanie oznakowanie pionowe i poziome. 10) na drodze wykonane zostaną prace związane z rozbudową oświetlenia ulicznego. 11) zabezpieczenie i przebudowa sieci uzbrojenia kolidujących z przebudową ulicy zgodnie z opracowaniami branżowymi. 2. Remont ul. Składowej obejmuje remont nawierzchni na odcinku 180 mb jezdni i chodników 180 mb na powierzchni 437,99 m2, przewidywany zakres prac: a) rozebranie istniejących krawężników, obrzeży, b) rozebranie nawierzchni chodników, c) regulacja studzienek, d) ułożenie nowej nawierzchni asfaltowej na części jezdni, e) ułożenie nowej nawierzchni z kostki brukowej na chodnikach. 3. Budowa jednootworowej kanalizacji teletechnicznej łączącej istniejącą kanalizację kablową ułożoną wzdłuż kanału CO w ul. Żwirki i Wigury z istniejącą kanalizacją kablową Orange Polska S.A. oraz kanalizacją kablową Multimedia Polska S.A. W zakresie wykonać należy ułożenie rur RHDPE 110/3,7 mm. Na ciągu kanalizacji kablowej nadbudować należy studnie kablowe typu SK-2 i SKR-1. Do zaplanowanych studni kablowych zlokalizowanych w rejonie istniejącego kanału CO wprowadzone będą rury RHDPE 40/3,7 istniejącej dwuotworowej kanalizacji kablowej ułożonej wzdłuż kanału. W tym na istniejącej kanalizacji kablowej wykonane zostaną wstawki z rur RHDPEwp 40/3,7 mm. W miejscu kolizji z istniejącym chodnikiem na terenie Domu Pomocy Społecznej kanalizacja zabezpieczona zostanie rurą ochronną RHDPEp 110/6,3 mm. W miejscach skrzyżowań i zbliżeń z kablami energetycznymi niskiego napięcia oraz kanalizacją teletechniczną urządzenia te zabezpieczone zostaną rurami ochronnymi typu Arot 110 PS i Arot 160 PS. Przed robotami związanymi z wprowadzeniem kanalizacji kablowej (2xRHDPE 40/3,7 mm) do studni kablowych, należy sprawdzać drożność i szczelność rur istniejącego rurociągu poprzez wykonanie kalibracji i poddanie próbą szczelności. W przypadku stwierdzenia braku drożności lub nieszczelności rur kanalizacji kablowej należy zlokalizować miejsca uszkodzenia i dokonać ich naprawy. Odcinek podlegający sprawdzeniu oznaczono na mapie punktami A i B. Wszystkie materiały pochodzące z rozbiórek przechodzą na własność wykonawcy i podlegać będą utylizacji zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Szczegółowy zakres robót do wykonania określają projekty techniczne i Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Przedmiar robót - Załącznik Nr 8 do SIWZ załączony jest jedynie poglądowo.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Rejon Budowy Dróg i Mostów w Krośnie Sp. z o. o., ul. Tysiąclecia 38, 38-400 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4766939,03 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4061613,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4061613,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4063215,23

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.