Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-07
Wrocław: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, opatrunków, rękawic jednorazowych według potrzeb Okręgowego Szpitala Kolejowego we Wrocławiu.
Numer ogłoszenia: 106547 - 2009; data zamieszczenia: 07.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowy Szpital Kolejowy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Wiśniowa 36, 53-137 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3602181, faks 071 3732569.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.osk.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, opatrunków, rękawic jednorazowych według potrzeb Okręgowego Szpitala Kolejowego we Wrocławiu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, opatrunków, rękawic jednorazowych według potrzeb Okręgowego Szpitala Kolejowego we Wrocławiu. 2.Zamówienie podzielono na 7 pakietów. PAKIET Nr 1 (Cewniki, dreny i końcówki do odsysania, cewniki urologiczne); PAKIET NR 2 (Rurki intubacyjne, rurki ustno-gardłowe, akcesoria); PAKIET NR 3 (Igły, strzykawki, akcesoria); PAKIET NR 4 (Sprzęt jednorazowy różny); PAKIET NR 5 (Opatrunki typu STERI-DRAPE); PAKIET NR 6 (Tampony Laryngologiczne); PAKIET NR 7 (RĘKAWICE FOLIOWE, DIAGNOSTYCZNE JEDNORAZOWEGO UŻYTKU); Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne pakiety i dowolną ilość pakietów, jednak nie dopuszcza składania ofert na wybrane pozycje w pakiecie. 3.Szczegółowe opis przedmiotu zamówienia (wymagania oraz zakres zawiera formularz asortymentowo-cenowy, stanowiący załącznik Nr 2.1 do 2.7, do SIWZ.(Pakiety od nr 1 do nr 7). 4.Zamawiający zastrzega sobie, że określone ilości w załączniku Nr 2 stanowią wielkości szacunkowe. W związku z tym, że ilość środków jest ściśle uwarunkowana z ilością hospitalizowanych pacjentów podane wyliczenia są szacunkowe, co nie zobowiązuje Zamawiającego do realizacji zamówienia w całości. 5.Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania umowy w zakresie i wartości umownej zamówienia w sytuacjach tego wymagających tj. w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia. O wartości nie przekraczającej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych (DZ.U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655 z późniejszymi zm.).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.14.11.10 - Opatrunki 33.14.12.00 - Cewniki 18.42.43.00 - Rękawice jednorazowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania, co oznacza że: 1)podmiot został zarejestrowany we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej; 2)nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania, decyzją właściwego organu; 3)nie zachodzą przesłanki wykluczenia określone w art. 24 ustawy; 4)posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 5)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2.Złożą ofertę, której treść odpowiada treści niniejszej SIWZ. 3.Wyrażają zgodę na wszystkie warunki określone w SIWZ łącznie ze wzorem umowy. 4.Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy przedstawionych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów według formuły spełnia / nie spełnia (druk ZP-17)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wyznaczył następujące wymagania, które Wykonawca spełni przedstawiając właściwie sporządzoną ofertę, oraz załączy do oferty niżej wymienione dokumenty oraz oświadczenia: 1.Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy PZP (art.22 ust.1 i pkt.4 ustawy) Za spełnienie tego wymogu Zamawiający uzna: 1)Aktualny dokument określający status prawny Wykonawcy tzn. odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)koncesję, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem lub oświadczenie, że Wykonawca nie ma obowiązku posiadania koncesji, zezwolenia czy licencji na prowadzenie działalności w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia; 3)Aktualne Zaświadczenie lub Oświadczenie Wykonawcy potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4)Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 Ustawy PZP oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy PZP Za spełnienie tego wymogu Zamawiający uzna 1) Oświadczenie stanowiące załącznik Nr 3 do SIWZ. 2.Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art. 22 ust.1 pkt.2 ustawy PZP). Za spełnienie wymogu Zamawiający uzna: Wykaz wykonanych, a ze względu na charakter niniejszego zamówienia również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości brutto, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (minimum 2dostawy) - dokumenty te będą stanowić kolejne załączniki do oferty, wzór załącznik Nr 4 do SIWZ. 3.Zdolność ekonomiczna i finansowa - Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust.1 pkt.3). Za spełnienie wymogu Zamawiający uzna: 1)Polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności (bez wyłączeń jakichkolwiek ryzyk dotyczących przedmiotu zamówienia) - aktualne przez okres związania umową lub przez okres związania ofertą. 4.Wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia. W celu potwierdzenia ważności oferty i spełnienia wymaganych warunków, Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty i oświadczenia według poniższych zasad: Za spełnienie wymogu Zamawiający uzna: Dla Wyrobów medycznych: 1)W klasie I oraz II a - Deklaracja zgodności CE bądź wpis do Rejestru Wyrobów Wytwórców i Medycznych bądź, świadectw rejestracji zachowujących swoją ważność na dzień składania oferty; 2)W klasie IIb oraz III - zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Wytwórców i Medycznych bądź, świadectw rejestracji zachowujących swoją ważność na dzień składania oferty; 3)W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na produkty nie będące wyrobami medycznymi, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą deklaracjo zgodności CE wraz z oświadczeniem, iż zaoferowane produkty nie są wyrobami medycznymi; 4)zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym w postaci dokumentu potwierdzającego zgodność rękawic z normą PN-EN 455; 5)Katalog lub ulotka lub opis techniczny lub inny dokument zawierający szczegółowe dane zaproponowanych produktów (dane szczegółowe przedmiotu zamówienia), które umożliwią potwierdzenie spełnienia przez zaoferowany przedmiot zamówienia wymagań ustalonych przez Zamawiającego. Inne wymogi: 1)Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień wymagane jest, jeżeli osoba podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z KRS lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. 2)W przypadku spółki cywilnej konieczne jest dołączenie umowy spółki. Druki na których należy złożyć ofertę. 1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy zgodnie z załączonym wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 SIWZ oraz dołączony do niej formularze asortymentowo-cenowe - Załączniki Nr 2.1 - 2.7 do niniejszej SIWZ; 2.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków zgodnie z wymogami art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust.1 Ustawy PZP sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ; 3.Wykaz co najmniej dwóch wykonanych / wykonywanych dostaw - Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ; 4.Oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z opłatami, podatkami, składkami - załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ; 5.Projekt umowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ; 6.Do oferty należy załączyć dodatkowe dokumenty wymagane przez Zamawiającego, wyszczególnione w niniejszej SIWZ oraz spis treści..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osk.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Dziale Zamówień Publicznych pokój 202 /II piętro/ Budynek C Okręgowego Szpitala Kolejowego we Wrocławiu al. Wiśniowa 36 lub na pisemny wniosek drogą pocztową..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego Kancelaria Okręgowego Szpitala Kolejowego we Wrocławiu przy al. Wiśniowej 36, budynek C, I piętro, pokój 110..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1 / Załacznik Nr 2.1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewniki, dreny i końcówki do odsysania, cewniki urologiczne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET nr 2 / ZAŁĄCZNIK Nr 2.2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurki intubacyjne, rurki ustno-gardłowe, akcesoria.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET nr 3 / ZAŁACZNIK Nr 2.3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły, strzykawki, akcesoria.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET Nr 4 / ZAŁĄCZNIK Nr 2.4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt jednorazowy różny.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET Nr 5 / ZAŁĄCZNIK Nr 2.5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki typu STERI-DRAPE.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET Nr 6 / ZAŁĄCZNIK Nr 2.6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tampony Laryngologiczne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET Nr 7 / ZAŁACZNIK NR 2.7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: RĘKAWICE FOLIOWE, DIAGNOSTYCZNE JEDNORAZOWEGO UŻYTKU.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Zakup echokardiografu
- DOSTAWA ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK Z WYPOSAŻENIEM
- Dostawa sprzętu medycznego dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu
- Dostawa automatycznego systemu do identyfikacji (ID) i określania lekowrażliwości (AST) drobnoustrojów oraz systemu do genetycznej diagnostyki zakażeń
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
więcej: Rękawice jednorazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.