eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceWykonanie projektu systemu nadzoru energii elektrycznej i mocy pobieranej z przyłączy dostawców energii umożliwiającego optymalizację kosztów zakupu energii oraz archiwizacji danych pomiarowych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-20

Katowice: Wykonanie projektu systemu nadzoru energii elektrycznej i mocy pobieranej z przyłączy dostawców energii umożliwiającego optymalizację kosztów zakupu energii oraz archiwizacji danych pomiarowych.
Numer ogłoszenia: 106550 - 2008; data zamieszczenia: 20.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A., ul. Kopalniana 6, 40-205 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, fax 032 3513309, -10, 3513369.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu systemu nadzoru energii elektrycznej i mocy pobieranej z przyłączy dostawców energii umożliwiającego optymalizację kosztów zakupu energii oraz archiwizacji danych pomiarowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zadania jest wykonanie kompletnej dokumentacji technicznej dotyczącej systemu nadzoru energii elektrycznej i mocy pobieranej z przyłączy dostawców energii (Vattenfall, Enion S.A., PE Megawat) umożliwiającego optymalizację kosztów zakupu energii oraz archiwizacji danych pomiarowych. W zakres wymaganej dokumentacji wchodzi: a) wariantowe rozwiązanie przesyłu danych odczytowych pomiędzy układami pomiarowo-rozliczeniowymi zainstalowanymi w 30 przyłączach na wszystkich rejonach odwadniania a stanowiskiem dyspozytora energetycznego w centralnej dyspozytorni Zakładu CZOK, b) projekt stanowiska dyspozytora energetycznego wraz z oprogramowaniem umożliwiającym monitoring bieżącego zużycia energii elektrycznej i sygnalizacji stanów ostrzegawczych związanych z przekroczeniem mocy zamówionej, archiwizację danych pomiarowych, c) projekt stanowiska strażnika mocy wraz z oprogramowaniem dla wybranych rejonów odwadniania (Siemianowice, Pstrowski, Dębieńsko, Jan Kanty), d) kosztorys inwestorski dla każdego z w/w projektów, e) sporządzenie przedmiaru robót i zestawienia materiałów dla każdego z w/w projektów, f) symulację kosztów utrzymania systemu,. Projekt techniczny powinien uwzględniać: a) Wytyczne i założenia eksploatacyjne, w tym: plany, rysunki, schematy blokowe itp., b) Część kosztorysową zawierającą: przedmiar robót, kosztorys inwestorski realizacji zadania. Szczegółowy zakres opisano w SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.14.21.20 - Usługi projektowe, inne niż w zakresie robót budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 79.42.12.00 - Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 1 900,00 zł (słownie: jeden tysiąc dziewięćset złotych 00/100)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa Zamówień publicznych. 5. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. winien specjalizować się na rynku w wykonywaniu usług o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia oraz że zrealizował w okresie ostatnich 3/trzech lat nie mniej niż 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem, złożonością i podobną wartością usług stanowiących przedmiot zamówienia - załącznik nr 4 do druku OFERTA.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełnić druk OFERTA - załącznik nr 1. Ofertę i załączniki należy sporządzić ściśle wg wzorów druków załączonych przez Zamawiającego. 2. Wszystkie przyszłe zobowiązania Wykonawcy związane z umową w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy zawiera projekt umowy - załącznik nr 2 do druku OFERTA. 3. Oświadczenie Wykonawcy, zgodnie z art. 44 Pzp, stanowiące załącznik nr 3 do druku OFERTA. 4. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. winien specjalizować się na rynku w wykonywaniu usług o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia oraz że zrealizował w okresie ostatnich 3/trzech lat nie mniej niż 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem, złożonością i podobną wartością usług stanowiących przedmiot zamówienia - załącznik nr 4 do druku OFERTA. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 (sześć) miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 7. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie przedłożenie dowodu ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Wypełniony formularz cenowy zawierający cenę za wykonanie zamówienia - załącznik nr 5 do druku OFERTA.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srk.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. w Katowicach 40 - 205 Katowice, ul. Kopalniana 6.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2008 godzina 11:00, miejsce: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. w Katowicach 40 - 205 Katowice, ul. Kopalniana 6 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.