To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-03-28
Piekary Śląskie: Serwis pogwarancyjny struktur serwerowo-sieciowych oraz urządzeń urzędowego poświadczenia odbioru wykorzystywanych w ramach projektu SEKAP.
Numer ogłoszenia: 106568 - 2014; data zamieszczenia: 28.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 81714 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Piekary Śląskie, ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 3939379, faks 32 287 22 69.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Serwis pogwarancyjny struktur serwerowo-sieciowych oraz urządzeń urzędowego poświadczenia odbioru wykorzystywanych w ramach projektu SEKAP..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Serwis pogwarancyjny struktur serwerowo-sieciowych oraz urządzeń urzędowego poświadczenia odbioru wykorzystywanych w ramach projektu SEKAP. I. Zakres usługi 1. Obsługą serwisowa zostaną objęte następujące urządzenia wykorzystywane w ramach projektu SEKAP: serwery, komputer komunikacyjny, HSM, switche. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług zgodnie z zapisami umowy będącej załącznikiem do niniejszej specyfikacji. Wykonawca winien mieć doświadczenie w realizacji umów związanych z wdrożeniem bądź serwisem urządzeń HSM oraz współpracować z Śląskim Centrum Społeczeństwa Informacyjnego w zakresie modernizacji i rozwoju projektu SEKAP na czas trwania usługi. 2. Przeniesienie na wniosek Zamawiającego usług Systemu Obiegu Dokumentów (SOD) systemu SEKAP (Serwer 4 dla Partnerów oraz Serwer 5 dla Partnerów opisanych w załączniku nr 1 do umowy) na istniejącą u Zamawiającego platformę wirtualną VMware (w wersji co najmniej 5.5) w trakcie realizacji umowy. Usługa przeniesienia obejmuje: utworzenie maszyny wirtualnej na docelowym serwerze, migrację serwerów do środowiska wirtualnego, testowanie poprawności działania. 3. Przeniesienie na wniosek Zamawiającego usług komputera komunikacyjnego (opisanego w załączniku nr 1 do umowy) na inną platformę (sprzętową lub wirtualną) w trakcie realizacji umowy. Usługa przeniesienia obejmuje konfigurację wstępną docelowej platformy, przeniesienie danych i usług, uruchomienie oraz testowanie poprawności działania usług. Wykonawca winien mieć doświadczenie w realizacji umów związanych z wdrożeniem bądź serwisem urządzeń HSM oraz współpracować z Śląskim Centrum Społeczeństwa Informacyjnego w zakresie modernizacji i rozwoju projektu SEKAP na czas trwania usługi. Wykonawca realizujący Zamówienie powinien nawiązać współpracę z firmą obsługującą wdrożone w ramach SEKAP oprogramowanie ( LTC sp. z o.o.) w celu utrzymania zgodności sprzętowo-programowej na czas trwania usługi . II. Szczegóły oferty cenowej: Oferta cenowa powinna obejmować wszelkie koszty związane z serwisem, w tym: utrzymania gotowości serwisowej i udostępnienia systemu zgłoszeń, utrzymania rezerwy serwisowej sprzętu, zużytych do naprawy części zamiennych (uszkodzone dyski i inne nośniki danych pozostają u zamawiającego usługę), robocizny związanej z wykonywaniem napraw, przeglądów kwartalnych sprzętu, dojazdów..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.23.00 - Konserwacja i naprawa sieciowego sprzętu do przetwarzania danych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SALUTARIS sp. z o.o., ul. Henryka Dulęby 5, 40-833 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 23739,00
Oferta z najniższą ceną: 23739,00 / Oferta z najwyższą ceną: 23739,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PIEKAR ŚLĄSKICH
- Dostawa oprogramowania składająca się z 3 części
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola Nr 7 w Piekarach Śląskich na rok 2025.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 2 w Piekarach Śląskich
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych (owoce i warzywa) dla Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 5 w Piekarach Śląskich - II
- Dostawa produktów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola nr 3 w Piekarach Śląskich w 2025 roku
- Dostawa produktów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola nr 17 w Piekarach Śląskich
więcej: przetargi w Piekarach Śląskich »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.