To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-11
Ogłoszenie nr 106572 - 2017 z dnia 2017-07-11 r.
Sulejówek: Utwardzenie dróg gruntowych w Sulejówku kruszywem łamanym dolomitowym frakcji 0 63 mm wraz z korytowaniem i wywozem urobku w miejsce zapewnione przez Wykonawcę.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 513001-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Sulejówek, krajowy numer identyfikacyjny
---, ul.
ul. Dworcowa
55,
05-070
Sulejówek, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
22 7606230, faks
22 7606213, e-mail
zamowienia@umsulejowek.pl
Adres strony internetowej (URL): www.sulejowek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utwardzenie dróg gruntowych w Sulejówku kruszywem łamanym dolomitowym frakcji 0 63 mm wraz z korytowaniem i wywozem urobku w miejsce zapewnione przez Wykonawcę.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):PRP.271.21.2017.AS
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest Utwardzenie dróg gruntowych w Sulejówku kruszywem łamanym dolomitowym frakcji 0 63 mm wraz z korytowaniem i wywozem urobku w miejsce zapewnione przez Wykonawcę. Zakres robót obejmuje: 1) Utwardzenie dróg gruntowych kruszywem łamanym dolomitowym frakcji 0 63 mm w dwóch warstwach: dolna kruszywem 31,5-63 mm gr. 15 cm, górna kruszywem 0-31,5 mm lub 4-31,5 mm gr. 10 cm rozłożona rozściełaczem (układarką) kruszywa wraz z korytowaniem i wywozem urobku w miejsce zapewnione przez Wykonawcę oraz regulacja wszystkich urządzeń infrastruktury technicznej. Powierzchnia utwardzenia ok. 11 500 m2. Bezużyteczny urobek Wykonawca usunie poza teren miasta na własny koszt, który powinien być wliczony w cenę oferty. 2) Przewiduje się konieczność wykonania robót przygotowawczych, w tym robót pomiarowych oraz przedstawić do akceptacji profil podłużny wykonanej nawierzchni, sposób odwodniania i odprowadzenia wód opadowych. 3) Przewidywane prace związane z utwardzeniem dróg gruntowych zakładają regulacje wysokościową istniejących studni kanalizacyjnych, zaworów wody i gazu itp. 4) Przewiduje się przełożenie istniejącego ścieku bet. prefabrykowanego na ławie betonowej ok. 130 mb. 5) Przewiduje się odtworzenie istniejącego odwodnienia w postaci drenażu francuskiego ok. 52 mb. 6) Przewiduje się wykonanie rowu umocnionego poprzez ułożenie korytek ściekowych trapezowych 54x40x50 cm na podsypce piaskowej 10 cm - 10,5 mb. 7) Przewiduje się wykonanie rowu umocnionego poprzez ułożenie korytek kolejowych wibroprasowanych70x59x50 cm na podsypce piaskowej 10 cm - 73,4 mb. 8) Przewiduje się ułożenie pod zjazdami rur drenażowych ? 300 dwuwarstwowych PP w otulinie z włókna kokosowego na grysie i zasypane grysem oraz tłuczniem - 34 mb. 9) Przewiduje się ułożenie pod zjazdami rur drenażowych ? 200 dwuwarstwowych PP w otulinie z włókna kokosowego na grysie i zasypane grysem oraz tłuczniem - 34 mb. 10) Przewiduje się ułożenie pod zjazdami przepustów z rur ? 300 PVC SN8 spiralnie karbowanych na piasku i zasypane piaskiem - 17 mb. 11) Przewiduje się ułożenie rur ?315 PVC SN8 spiralnie karbowanej na piasku i zasypane piaskiem - 5,3 mb. 12) Przewiduje się wykonanie studni z osadnikiem gł. ok 2,0 m z kręgów żelbetowych z betonu C35/45 ?1200 z pierścieniem wyrównawczym, stopniami i włazem żeliwnym typ ciężki kl. D-400 - 1 szt. 13) Przewiduje się wykonanie wpustu ulicznego z osadnikiem z kręgów żel. ? 500 z pierścieniem wyrównawczym i odciążającym z skrzynka żeliwną kl. D-400 - 1 szt. 14) Przewiduje się wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej - 1 komplet. 15) Przewiduje się przy utwardzeniu dróg gruntowych w sposób optymalny dopasować nawierzchnię do rzędnych istniejących zjazdów o utwardzonej nawierzchni. 16) Przewiduje się wykonanie robót wykończeniowych - zebranie nadmiaru poboczy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45111200-0
Dodatkowe kody CPV:
45233142-6,
45231300-8,
45111291-4,
71320000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT487804.88 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 877165.89 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.