To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-03-18
Ostrołęka: Świadczenie usług doradcy zawodowego w ramach projektu pn. Wracam na rynek pracy współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
Numer ogłoszenia: 106610 - 2013; data zamieszczenia: 18.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 60726 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Ostrołęce, ul. Gen. J. Hallera 12, 07-410 Ostrołęka, woj. mazowieckie, tel. 29 7644130, faks 29 7643628.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług doradcy zawodowego w ramach projektu pn. Wracam na rynek pracy współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje: 1) przeprowadzenie rekrutacji osób niezatrudnionych lub zatrudnionych, zagrożonych wykluczeniem społecznym, osób niepełnosprawnych, pełnoletnich wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo-wychowawczych do uczestnictwa w projekcie pn.: Wracam na rynek pracy współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Celem rekrutacji jest wyłonienie trzech grup uczestniczek/uczestników Projektu z osób, które złożyły kartę zgłoszeniową - kartę uczestnictwa w projekcie. Do udziału w Projekcie zostanie zakwalifikowanych 100 osób, wyłonionych w trakcie rekrutacji, z podziałem na trzy grupy, w tym: - Grupa I liczyć będzie 50 osób niezatrudnionych lub zatrudnionych, zagrożonych wykluczeniem społecznym, - Grupa II liczyć będzie 30 osób niezatrudnionych lub zatrudnionych, zagrożonych wykluczeniem społecznym, posiadających orzeczenie o niepełnosprawności lub pełnoletnich wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo-wychowawczych, - Grupa PAL liczyć będzie 20 osób niezatrudnionych lub zatrudnionych, zagrożonych wykluczeniem społecznym. W ramach rekrutacji Wykonawca - doradca zawodowy: a) przeprowadzi indywidualne spotkania, rozmowy i testy/ankiety kwalifikacyjne z osobami zainteresowanymi udziałem w projekcie, b) udzieli niezbędnych informacji z zakresu doradztwa zawodowego oraz możliwościach udziału w szkoleniach organizowanych przez Zamawiającego, c) określi predyspozycje zawodowe, d) opracuje testy kwalifikacyjne/ankiety kwalifikacyjne dla kandydatów/kandydatek do uczestnictwa w Projekcie, e) dokona analizy z przeprowadzonej rekrutacji oraz sporządzi opinie wraz z wnioskami o zakwalifikowanie do każdej grupy, odpowiedniej liczby uczestniczek/uczestników Projektu, f) sporządzi listę rezerwową uczestniczek/uczestników dla każdej grupy. g) zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji związanej z rekrutacją uczestniczek/uczestników projektu, m. innymi: - miesięcznej karty czasu pracy, którą będzie dostarczał koordynatorowi projektu w terminie do dnia piątego następnego miesiąca, razem z listą obecności uczestników/uczestniczek projektu, - sporządzenia sprawozdania z realizacji zadania, h) zobowiązany jest do uczestnictwa w pracach zespołu rekrutacyjnego, i) w przypadku wykonywania zadań w więcej niż w jednym projekcie, zobowiązany jest do prowadzenia ewidencji godzin i zadań realizowanych w MOPR oraz przekazania ewidencji godzin i zadań realizowanych w ramach wszystkich projektów NSRO w okresie wykonywania zadań w MOPR. 2) w ramach aktywnej integracji przeprowadzenie zajęć z zakresu aktywizacji zawodowej z uczestnikami/uczestniczkami zakwalifikowanymi do udziału w w/w Projekcie. W trakcie zajęć z zakresu aktywizacji zawodowej nastąpi określenie predyspozycji i kierunku rozwoju zawodowego, zredagowanie dokumentów aplikacyjnych, uczestników/uczestniczek projektu, omówienie zagadnień dotyczących aktywnego poszukiwania pracy, poznania mechanizmów funkcjonowania rynku pracy. W ramach aktywizacji zawodowej Wykonawca - doradca zawodowy: a) przeprowadzi spotkania indywidualne i zajęcia grupowe dla 100 osób - łącznie 500 godzin edukacyjnych, b) w uzgodnieniu z Zamawiającym opracuje program i harmonogram (w terminach i godzinach określonych przez Zamawiającego) spotkań indywidualnych i zajęć grupowych oraz materiały szkoleniowe stosowane w trakcie zajęć, c) zobowiązany jest do monitorowania przebiegu aktywizacji zawodowej uczestników/uczestniczek projektu, d) przeprowadzi dwie ankiety z uczestnikami/uczestniczkami projektu (przed i po zakończeniu zajęć z zakresu aktywizacji zawodowej) i dokona ich analizy w formie raportu oceniającego uzyskanie celów szczegółowych projektu, z uwzględnieniem założonych wskaźników, e) sporządzi dokumentację dotyczącą realizowanego zadania, m. innymi: - dziennik zajęć, - miesięczną kartę czasu pracy, którą będzie dostarczał koordynatorowi projektu w terminie do dnia piątego następnego miesiąca, razem z listą obecności uczestników/uczestniczek projektu, - sprawozdanie z realizacji zadania. f) w przypadku wykonywania zadań w więcej niż w jednym projekcie, zobowiązany jest do prowadzenia ewidencji godzin i zadań realizowanych w MOPR oraz przekazania ewidencji godzin i zadań realizowanych w ramach wszystkich projektów NSRO w okresie wykonywania zadań w MOPR. 3. Wykonawca w ramach zleconego zadania zobowiązany będzie do przygotowania we własnym zakresie materiałów niezbędnych do wykonania zadania. Zamawiający udostępni papier i kserokopiarkę do wydrukowania przygotowanych materiałów. 4. Na przeprowadzenie rekrutacji oraz zajęć z zakresu aktywizacji zawodowej z uczestnikami/uczestniczkami zakwalifikowanymi do udziału w w/w Projekcie przeznacza się łącznie 600 godzin edukacyjnych, w tym: 1) 100 godzin na przeprowadzenie rekrutacji, 2) 500 godzin na przeprowadzenie zajęć z zakresu aktywizacji zawodowej z uczestnikami/uczestniczkami zakwalifikowanymi do udziału w ww. Projekcie 5. Rekrutacja i zajęcia z zakresu aktywizacji zawodowej będą odbywać się w okresie: od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2013r. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług w terminach i godzinach określonych przez Zamawiającego, zgodnie z potrzebami Zamawiającego, od poniedziałku do soboty, w wymiarze nie przekraczającym 8 godzin dziennie na jednego uczestnika/uczestniczkę, w przedziale czasowym od 800 do 1800, w pomieszczeniach udostępnionych przez Zamawiającego. 7. Szczegółowy wymiar godzinowy oraz terminy realizacji umowy (harmonogram) będą ustalane z merytorycznie odpowiedzialnym pracownikiem Zamawiającego. 8. Praca Wykonawcy - doradcy zawodowego w ramach wszystkich projektów NSRO nie może przekraczać łącznie 240 godzin miesięcznie. 9. W trakcie świadczenia usług doradcy zawodowego Zamawiający nie zwraca Wykonawcy kosztów dojazdu do miejsca wykonywania usługi, noclegu ani wyżywienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20 - Usługi doradztwa .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Realizacja projektu pn.: Wracam na rynek pracy współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM EDUKACYJNO-SZKOLENIOWE "MERITUM" ANNA ILNICKA, EDYTA KONDRACKA
- Meritum Centrum Edukacyjno-Szkoleniowe Anna Sasin, Edyta Kondracka, ul. Przyjaciół 54, 26-900 Kozienice, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38340,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 39000,00
Oferta z najniższą ceną: 39000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 39600,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OSTROŁĘKI
- USŁUGA SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ, CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH ORAZ TERENÓW PRZYLEGŁYCH DO BUDYNKÓW SĄDU REJONOWEGO W OSTROŁĘCE
- Dostawa akcesoriów do lasera holmowego i litotryptora endourologicznego niezbędnych do wykonania zabiegów usuwania kamicy układu moczowego.
- Dostawa rękawic medycznych.
- Remont pokrycia dachowego i elementów towarzyszących budynku Prokuratury Rejonowej w Pułtusku, położonego przy ul. Daszyńskiego 6, 06-100 Pułtusk
więcej: przetargi w Ostrołęce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług przez psychologa oraz psychoterapeutę.
- Usługi o charakterze doradczym - doradztwo rzecznika patentowego.
- Świadczenie usług: psychiatrycznych, psychologicznych, prawniczych, w zakresie zdrowia i innych przez specjalistów w ramach projektu Mazowiecka Strefa Rozwoju Pieczy Zastępczej
- Świadczenie usług wspierających rozwój Centrów Usług Społecznych (dalej CUS) w województwie dolnośląskim.
- Świadczenie usługi instruktora terapii uzależnień, na potrzeby projektu "Pokonaj kryzys".
- "Świadczenie usług: Świadczenie usługi: Trenera SDR w ramach realizacji projektu pn.: "WSPARCIE PIECZY ZASTĘPCZEJ W POWIECIE GOŁDAPSKIM"
więcej: Usługi doradztwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.