Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-20
Bydgoszcz: Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii komórkowej wraz z dostawą aparatów telefonicznych
Numer ogłoszenia: 106611 - 2008; data zamieszczenia: 20.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kujawsko-Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy, ul. Seminaryjna 1, 85-326 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3256735, 3256609, fax 052 3256606.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-pluc.bydgoszcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii komórkowej wraz z dostawą aparatów telefonicznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu telefonii komórkowej wraz dostawą aparatów telefonicznych ( łącznie 80 numerów abonenckich ) i niezbędnych akcesoriów.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 64.21.20.00 - Usługi telefonii komórkowej2 Kod CPV wg słownika 2008: 64.21.20.00 - Usługi telefonii komórkowej Oryginalny kod CPV: 32.25.00.00 - Telefony komórkowe Kod CPV wg słownika 2008: 32.25.00.00 - Telefony komórkowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wymaganie dotyczące wadium: - Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. - Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wybranej formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych. - Kwota wadium wynosi 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych ). - Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać na rachunek: Bank Handlowy w Warszawie S.A. Oddział w Bydgoszczy, nr rachunku: 70 1030 1090 0000 0000 0124 4209. - Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. - Wadium wnoszone w formie poręczenia lub gwarancji - oryginał dokumentu należy złożyć w Kasie Zamawiającego, kserokopię dokumentu wadium należy dołączyć do składanej oferty. - Zwrot wadium lub ewentualne jego zatrzymanie następuje zgodnie z art. 46 ustawy Pzp. - Brak wniesienia wadium w ustalonym terminie i wysokości spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia., zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Pzp..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności oraz wszelkich czynności związanych z realizacją przedmiotu zamówienia ( są wpisani do ewidencji działalności gospodarczej lub Krajowego Rejestru Sądowego oraz - do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych ). b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a w szczególności: wykażą ( maksymalnie 5 ) należycie wykonanych usług zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, które swoim rodzajem i wartością ( nie mniejszą niż 80.000,00 zł. brutto - każda z tych usług ) odpowiadają przedmiotowi zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału Wykonawcy na podstawie sprawdzenia załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń wskazanych w SIWZ, wg formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć: a) kserokopię dokumentu uprawniającego do występowania w obrocie gospodarczym ( wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku Wykonawców występujących wspólnie dokument musi być złożony osobno przez wszystkich członków konsorcjum. b) kserokopię ważnego zaświadczenia o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej - zgodnie z ustawą z dnia 16 lipca 2004r. Prawo Telekomunikacyjne ( Dz. U. nr 171, poz. 1800 z późn. zm.). W przypadku Wykonawców występujących wspólnie dokument musi być złożony osobno przez wszystkich członków konsorcjum. c) wykaz ( maksymalnie 5 ) usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, zawierający: przedmiot zamówienia, wartość brutto ( nie mniej niż 80.000,00 zł - każda usługa ), datę ( okres ) wykonania, odbiorcę oraz potwierdzenie, że usługi te zostały wykonane należycie. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, ze złożonych dokumentów musi wynikać, że wspólnie spełniają ten warunek, w takim przypadku można złożyć przedmiotowy wykaz wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usług, dotyczący zarówno jednego, większej liczby, jak i wszystkich Wykonawców, pod warunkiem, iż z ich treści będzie wynikać, że spełniają oni łącznie warunek wskazany w SIWZ. d) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.(Dz. U. Nr 19 177, z późn. zm.). W przypadku Wykonawców występujących wspólnie Oświadczenie musi być złożone osobno przez wszystkich członków konsorcjum. - Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt a, musi załączyć do oferty dokument lub dokumenty, wystawione - nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. - Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-pluc.bydgoszcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 85-326 Bydgoszcz, ul. Seminaryjna 1, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zamawiającego.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia meblowego i aranżacyjnego typowego w budynku Młyna w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rewitalizacja Młynów Rothera na Wyspie Młyńskiej w Bydgoszczy" - Etap 1B
- SZPiFP-137-24 Dostawa środków czystości
- Świadczenie usług w zakresie sukcesywnego odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych
- "Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Bydgoszczy".
- DOSTAWA AUTOMATYCZNEJ MYJNI DEZYNFEKTOR DO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW GIĘTKICH Z KONEKTORAMI PRZYŁĄCZENIOWYMI DO ENDOSKOPÓW FUNKCJONUJĄCYCH W SZPITALU
- SZPiFP-136-24 Dostawa tamponów do osmologii
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.