Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-20
Bytom: Dostawa oświetlenia osobistego ratownikow
Numer ogłoszenia: 106652 - 2008; data zamieszczenia: 20.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centralna Stacja Ratownictwa Górniczego Spółka Akcyjna, ul. Chorzowska 25, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 282-25-25, fax 032 2822681.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.csrg.bytom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oświetlenia osobistego ratownikow.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oświetlenia osobistego ratowników (lampy i ładownice), która obejmuje: 51 szt. lamp 3 ładownice Dostawa obejmuje zakup fabrycznie nowych górniczych osobistych lamp nahełmnych dla terenowych jednostek CSRG S.A. tj. Okręgowych Stacji Ratownictwa Górniczego w: Jaworznie, Wodzisławiu i Zabrzu (w skrócie OSRG) po 17 szt. na każdą z 3 OSRG, tj. w łącznej ilości 51 szt. lamp, oraz dostawę fabrycznie nowych ładownic wraz z ich montażem, celem ładowania tychże lamp po 1 szt. na każdą z 3 OSRG, tj. w łącznej ilości 3 szt. ładownic. W ramach dostawy 51 szt. lamp - 39 szt. ( 3 x 13 szt.) winno być wyposażone w nadajnik lokacyjny zgodnie z § 614 pkt.2 i pkt.5 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dn. 28.06.2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy, prowadzenia ruchu oraz specjalistycznego zabezpieczenia przeciwpożarowego w podziemnych zakładach górniczych. Pozostałe 12 szt. (3 x 4) jako przeznaczone do prac lokacyjnych winny być pozbawione wyżej wymienionych nadajników.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.52.13.00 - Przenośne lampy elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 31.52.13.00 - Przenośne lampy elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Niniejszy przetarg otwarty jest dla wszystkich Wykonawców, którzy spełniają następujące warunki: 2.2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Ustawy prawo zamówień publicznych, tj:. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlega wykluczeniu z postępowania przetargowego. 2.3. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2.4. Ocena warunków spełnienia udziału w postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawców, a wymaganych przez Zamawiającego dokumentów. 2.5. W przypadku składania oferty wspólnej wymienione w pkt. 2.2, i 2.3. warunki musi spełniać każdy z przedsiębiorców.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz oferty / zał. nr 1 / 2.Dokumenty uwiarygodniające Wykonawcę: 1)aktualny, ważny sześć miesięcy odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, że profil działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, 2)oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne 3)pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie 3.Oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 i 24 ustawy prawo zamówień publicznych / zał. nr 2/, 4.Zestawienie kosztów dostawy ( zał. nr 3) 5.Oświadczenie o warunkach gwarancji (zał. nr 4) 6.Oświadczenie o warunkach serwisu (zał. nr 5) 8.Certyfikat oceny zgodności typu WE dotyczący przedmiotu zamówienia. 9.Certyfikat w zakresie dopuszczającym do używania przedmiotowych lamp w pomieszczeniach zagrożonych wybuchem. 10.Oświadczenie producenta o stosowaniu zatwierdzonego systemu jakości w odniesieniu do produkcji przedmiotu zamówienia. 11.Instrukcję stosowania przedmiotu zamówienia wraz z opisem technicznym, wykaz części zamiennych. 12.Badanie natężenia oświetlenia głównego źródła światła lampy, wykonane przez jednostkę akredytowaną w zakresie fotometrii, badań bezpieczeństwa i funkcjonalności osprzętu oświetleniowego zgodnie z wymaganiami określonymi w normie PN-EN 62013-2 : 2004. 13.Dokument potwierdzający zgodność lamp i ładownic z normą PN-EN 55015:2004 w zakresie kompatybilności elektromagnetycznej (EMC). 14.Opis techniczny stosowanego w lampie nadajnika lokacyjnego. 15.Opinię dotyczącą spełnienia przez lampę wyposażoną w nadajnik lokacyjny wymogów § 614 pkt.2 i pkt.5 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dn. 28.06.2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy, prowadzenia ruchu oraz specjalistycznego zabezpieczenia przeciwpożarowego w podziemnych zakładach górniczych 16.Deklaracja zgodności wyrobu - deklaracja winna zawierać: nazwę i adres producenta, - opis przeznaczenia lamp, - wykaz przepisów mających zastosowanie do lamp, - nr certyfikatu, - wykaz norm i specyfikacji technicznych, które zastosowano do produkcji lamp, - imię i nazwisko oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia podpisów w imieniu producenta lub jego upoważnionego przedstawiciela.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Jakość techniczna lamp - 40
- 3. Gwarancja i serwis - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.csrg.bytom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego pok. 307.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2008 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. 307.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Dostawa prowadników stalowych dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Centralny Zakład Odwadniania Kopalń, w tym: Część I, Część II
- Kontrola wnoszenia opłat w Strefie Płatnego Parkowania w Bytomiu wraz z utrzymaniem obsługi biura SPP
- Modernizacja Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego obejmujący przebudowę i adaptację pomieszczeń oraz dostawę wyposażenia medycznego i niemedycznego.
- Usługa transportu sanitarnego "S" dzieci dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu
- Wdrożenie wraz z utrzymaniem systemu klasy DLP dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A.
- Sukcesywna dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych
więcej: przetargi w Bytomiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.