Ogłoszenie z dnia 2013-03-18
Będzin: Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla Starostwa Powiatowego w Będzinie na rok 2013
Numer ogłoszenia: 106660 - 2013; data zamieszczenia: 18.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Będziński, ul. Sączewskiego 6, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 32 368 07 00, faks 32 267 79 33.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla Starostwa Powiatowego w Będzinie na rok 2013.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących do Starostwa Powiatowego w Będzinie. Przedmiot zamówienia winien być towarem fabrycznie nowym, pełnowartościowym, nieregenerowanym i nieprefabrykowanym, wyprodukowanym wyłącznie ze 100% nowych komponentów, dostarczanym w oryginalnych opakowaniach producenta oraz posiadać min. 12 miesięczny termin przydatności do użycia. Za fabrycznie nowe materiały eksploatacyjne Zamawiający nie uznaje produktu, w którym pojemnik został wyczyszczony i ponownie napełniony. Wykonawca ponosi koszty transportu, koszty ubezpieczenia oraz opakowania materiałów na czas trwania transportu do miejsca dostarczenia. 2. Zamawiający posłużył się określeniem producentów materiałów eksploatacyjnych celem zobrazowania przedmiotu zamówienia. W związku z tym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Za równoważny przedmiot zamówienia Zamawiający uzna oferowany przedmiot zamówienia o cechach nie gorszych niż określony w załączniku nr 5 do SIWZ, kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, zapewniający właściwą eksploatację, bezawaryjność i żywotność urządzeń Zamawiającego na poziomie nie gorszym od tego, jaki zapewniają materiały oryginalne wyprodukowane przez producenta urządzeń. Wydajność (np. wskaźnik gęstości zaczernienia w przypadku tonerów) materiałów równoważnych musi być, co najmniej taka jak materiałów oryginalnych. 3. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w treści oferty, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, bądź przewidują rozwiązania lepsze od wymaganych poprzez przedłożenie próbek dla każdej z pozycji wskazanej w Formularzu asortymentowo - cenowym - zał. Nr 6 do SIWZ w przypadku zaoferowania materiałów równoważnych. 4. Zamawiający zwróci próbki zgodnie z art. 97 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. na wniosek Wykonawcy. 5. Zamawiający zastrzega, iż próbki będą posiadać ślady zużycia produktu. 6. Zamawiający informuje, iż próbki Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, i z którym Zamawiający podpisze umowę w przedmiocie wykonania zamówienia, pozostaną u Zamawiającego w celach dowodowych zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 5 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.12.51.00 - Wkłady barwiące .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- F.H.U. GRAWIT Kinga Pohoska, ul. Górny Bór 5, Skoczów, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81300,81 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 91306,59
Oferta z najniższą ceną: 77018,02 / Oferta z najwyższą ceną: 112255,95
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 70 ustawy Pzp zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp - materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących są powszechnie dostępne na rynku, posiadają ustalone standardy jakościowe i parametry techniczne, wartość przedmiotu zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z BĘDZINA
- Remont dróg na terenie Miasta Będzina
- Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie dzielnicy Łagisza w Będzinie - zadanie współfinansowane przez GZM (Górnośląsko-Zagłębiowską Metropolie)
- "Remont pomieszczeń Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Będzinie w zakresie budowlano-wykończeniowym"
- Zakup fabrycznie nowego samochodu elektrycznego
- Świadczenie usług przez specjalistów w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego - edycja 2.
- Leasing z dostawą pojazdu Typu Hakowiec na podwoziu trzyosiowym.
więcej: przetargi w Będzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów biurowych, papieru, kopert oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek , urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek
- Dostawę materiałów biurowych dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o. - postępowanie II
- Dzierżawa i serwis kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do tych urządzeń
- Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek na potrzeby Urzędu do Spraw Cudzoziemców
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.