eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi UrzędówZakup używanej koparko - ładowarki na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Urzedowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-28

Urzędów: Zakup używanej koparko - ładowarki na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Urzedowie
Numer ogłoszenia: 106666 - 2014; data zamieszczenia: 28.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej w Urzędowie , ul. Wodna 76, 23-250 Urzędów, woj. lubelskie, tel. 81 82 25 167, faks 81 82 25 167.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugurzedow.bip.lubelskie.pl zakładka ogłoszenia, zakładka przetargi
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup używanej koparko - ładowarki na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Urzedowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup używanej koparko - ładowarki na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Urzędowie. Przedmiot zamówienia musi spełniać co najmniej minimalne wymagania techniczne oraz wyposażenia dotyczące przedmiotu zamówienia określone przez zamawiającego. 1. Dane techniczne i wyposażenie koparko-ładowarki: 1) parametry techniczne a) koparko - ładowarka na kołach, rok produkcji nie starsza niż 2007 rok, b) moc silnika min 90 KM, chłodzony cieczą, c) skrzynia biegów - półautomatyczna PowerShift, d) opony w stanie dobrym, przód min 26(cali), tył min. 26(cali) , zużycie opon nie większe niż 30%, e) napęd na dwie osie 4 x 4, f) liczba przepracowanych mtg - nie więcej niż 4000 mtg g) układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie, 2) wyposażenie koparko - ładowarki a) ramię kopiące teleskopowe, poziome i amortyzacja pod ciężarem łyżki przedniej. b) łyżka przednia - ładowarka dzielona, łyżka tylna koparkowa - 60 cm, c) łyżka do skarp, oraz widły do palet, d) siedzenie operatora - pneumatyczna regulacja, kabina klimatyzowana fabryczna, otwierana tylna szyba z wycieraczką, 2 lusterka wsteczne, lusterko tylne, światła robocze. Koparka powinna posiadać urządzenia wymagane przez przepisy dopuszczające sprzęt do ruchu po drodze publicznej oraz spełniać wymogi Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia ( Dz.U. 2013.951 z późn. zm.) 3. Koszty dostawy i rozładunku przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego tj. Zakładu Gospodarki Komunalnej, ul. Wodna 76, 23-250 Urzędów, wraz z odpowiednią dokumentacją - w cenie sprzętu. 4. Co najmniej cztery aktualne zdjęcia oferowanego sprzętu (tabliczka znamionowa, licznik motogodzin, wyposażenie, stan zewnętrzny). 5. Koparka musi być sprawna technicznie, nie może posiadać ukrytych wad - znanych Wykonawcy, Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia stanu technicznego pojazdu oraz kontroli sprawności urządzeń w nim zamontowanych przed podpisaniem umowy, w terminie uzgodnionym przez Zamawiającego, a także może żądać dokumentu potwierdzającego, że sprzęt jest własnością Wykonawcy i może nim dysponować zgodnie z przepisami prawa, oraz oświadczenia zapewniającego, że sprzęt nie jest przedmiotem żadnego zabezpieczenia i nie jest obciążony żadnymi długami wobec osób trzecich. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z przedmiotu zamówienia i nie podpisania umowy, w przypadku, gdy stan faktyczny będzie znacząco różnił się od danych technicznych i wyposażenia koparko-ładowarki - maszyna niesprawna, nie odpowiada parametrom technicznym i wyposażeniu określonym przez Zamawiającego, zaoferowanym w ofercie, a także nie dostarczy w przypadku żądania ww. dokumentów wymaganych w punkcie 5. Wszędzie tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia występują nazwy modelu lub symbole, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów nie gorszych od określonych przez Zamawiającego w niniejszej.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.00.00 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, uzna że wykonawca spełni warunek jeżeli złoży oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - według załącznika nr 3

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, uzna że wykonawca spełni warunek jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - według załącznika nr 2.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, uzna że wykonawca spełni warunek jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - według załącznika nr 2

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, uzna że wykonawca spełni warunek jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - według załącznika nr 2

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, uzna że wykonawca spełni warunek jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - według załącznika nr 2

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę; 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień , pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy na poniższych warunkach: a) w przypadku ustawowej zmiany podatku od towarów i usług dotyczącej przedmiotu umowy oraz podatku akcyzowego, stronom będzie przysługiwało prawo zmiany wysokości wynagrodzenia umownego, odpowiednio do ustalonej przez ustawodawcę zmiany wysokości podatku VAT oraz podatku akcyzowego; b) w przypadku działania siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie zamówienia w terminie umownym.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugurzedow.bip.lubelskie.pl zakładka ogłoszenia zakładka przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Urzędów, ul. Rynek 26, 23-250 Urzędów, pokój nr 12, siwz jest bezpłatna..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Urzędów, ul. Rynek 26, 23-250 Urzędów, pokój nr 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 06.05.2014.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.