eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Wiśnicz › Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w ramach przedsięwzięcia pn.Termomodernizacja obiektów Zakładu Karnego w Nowym Wiśniczu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-28

Nowy Wiśnicz: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w ramach przedsięwzięcia pn.: Termomodernizacja obiektów Zakładu Karnego w Nowym Wiśniczu
Numer ogłoszenia: 106672 - 2014; data zamieszczenia: 28.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 41339 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny, , 32-720 Nowy Wiśnicz, woj. małopolskie, tel. 014 612-85-66, faks 014 6128569.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Karny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w ramach przedsięwzięcia pn.: Termomodernizacja obiektów Zakładu Karnego w Nowym Wiśniczu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w ramach przedsięwzięcia pn. Termomodernizacja obiektów Zakładu Karnego w Nowym Wiśniczu. Dofinansowano ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach programu priorytetowego System Zielonych Inwestycji GIS - Green Investment Scheme Część 5 Zarządzanie energią w budynkach wybranych podmiotów sektora finansów publicznych Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z zarządzaniem, koordynowaniem, rozliczeniem, promocją, kontrolą i nadzorem nad realizacją robót budowlanych polegających na wykonaniu termomodernizacji budowlanej obiektów Zakładu Karnego w Nowym Wiśniczu Roboty budowlane wykonywane będą na podstawie umowy pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót wybranym w wyniku rozstrzygnięcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Przedmiotem zamówienia objęte jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji inwestycji we wskazanych poniżej budynkach użyteczności publicznej: BUDYNEK GŁÓWNY budowa nowej instalacji c.o. wraz z montażem grzejników. Montaż grzejnikowych zaworów termostatycznych, wymiana części stolarki okiennej, wprowadzenie odzysku ciepła z wentylacji: montaż centrali wentylacyjnych z wymiennikiem ciepła, budowa wentylacji nawiewno-wywiewnej, docieplenie stropu ostatniej kondygnacji, montaż kolektorów słonecznych na potrzeby produkcji c.w.u., docieplenie ścian zewnętrznych oddziału V. BUDYNEK MIESZKALNY budowa nowej instalacji c.o. wraz z montażem grzejników. Montaż grzejnikowych zaworów termostatycznych, docieplenie stropu nad pierwszym i drugim piętrem, docieplenie ścian zewnętrznych od poziomu parteru, wymiana starej stolarki okiennej. BUDYNEK SOCJALY budowa nowej instalacji c.o. wraz z montażem grzejników. Montaż grzejnikowych zaworów termostatycznych. BUDYNEK - WILLA budowa nowej instalacji c.o. wraz z montażem grzejników. Montaż grzejnikowych zaworów termostatycznych, docieplenie stropu ostatniej kondygnacji, wymiana stolarki okiennej. ŹRÓDŁO CIEPŁA likwidacja kotłowni koksowo węglowej na bazie kotłów EK - 4 budowa nowego źródła ciepła - kotły gazowe oraz jednostka koogeneracyjna napędzana gazem ziemnym. SIEĆ CIEPŁOWNICZA wymiana wszystkich odcinków sieci na rurociągi preizolowane. Całość robot budowlanych zostanie wykonana zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, przepisami BHP, wymaganiami specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, dokumentacją projektową oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej. W ramach wykonania Przedmiotu umowy Inżynier Kontraktu zobowiązany jest w szczególności do: przez cały czas trwania umowy: reprezentowanie Zamawiającego, jako Inwestora, zgodnie z Prawem Budowlanym na podstawie udzielonego Inżynierowi Kontraktu pełnomocnictwa, w tym przygotowanie stosownych dokumentów, zapewnienie stałej wymiany informacji z Zamawiającym oraz koordynację swojej działalności z wymaganiami Zamawiającego, utrzymywanie kontaktów z instytucjami i urzędami związanymi z realizacją przedsięwzięcia Strażą Pożarną, eksploatatorami sieci i infrastruktury technicznej, Wojewódzkimi i Powiatowymi Inspektoratami Sanitarnymi, Państwową Inspekcją Pracy itp. i każdą inną instytucją oraz z miejscową ludnością, jeżeli będzie taka konieczność, analizowanie i sugerowanie wszelkich zmian w projektach i specyfikacjach, które mogą okazać się niezbędne lub pożądane podczas realizacji przedsięwzięcia, analizowanie wszystkich decyzji, uzgodnień i postanowień uzyskanych w trakcie przygotowania i realizacji przedsięwzięcia i zapewnienie spełnienia zawartych w nich wymagań, współpraca z Zamawiającym we wszystkich działaniach związanych z wdrożeniem i realizacją Kontraktu, zorganizowanie, wyposażenie i utrzymywanie biura głównego Inżyniera Kontraktu, a także zaopatrzenie zatrudnionych przez niego osób, uczestniczących w realizacji przedmiotu umowy, w niezbędne materiały i urządzenia oraz zapewnienie im niezbędnych warunków, wsparcia i pomocy technicznej ze strony innych specjalistów Inżyniera Kontraktu jeżeli zajdzie taka potrzeba, sporządzanie raportów m.in. miesięcznych, kwartalnych oraz końcowego, harmonogramów rzeczowo finansowych dotyczących dotacji oraz rozliczenie robót zgodnie z wytycznymi Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach programu priorytetowego GIS Green Investment Scheme Część 5 Zarządzanie energią w budynkach wybranych podmiotów sektora finansów publicznych i jej instrukcjami, promocja projektu zgodnie z wytycznymi Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach programu priorytetowego GIS Green Investment Scheme Część 5 Zarządzanie energią w budynkach wybranych podmiotów sektora finansów publicznych i jej instrukcjami, uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu w razie takiej potrzeby, przestrzeganie zasad porządku i bezpieczeństwa obowiązujących w Zakładzie Karnym w związku z wykonywaniem tutaj kary pozbawienia wolności oraz informowania o tych zasadach osób uczestniczących w realizacji Umowy, uzyskanie pisemnej zgody Zamawiającego, w przypadku podejmowania decyzji, które powodowałyby konieczność ponoszenia przez niego dodatkowych nakładów finansowych podczas realizacji kontraktu; na etapie poprzedzającym realizację Kontraktu: zweryfikowanie dokumentacji projektowej dostarczonej przez Zamawiającego w celu sprawdzenia wzajemnej zgodności i kompletności poszczególnych elementów składających się na tę dokumentację, przeprowadzenie inspekcji terenu budowy w celu sprawdzenia stanu istniejącego z dokumentacją projektową, wskazanie ewentualnych błędów w dostarczonej dokumentacji oraz interpretacja wpływu błędu na projekt i zaproponowanie konkretnych zmian rozwiązań, sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu do zatwierdzenia instrukcji określających formę, zakres i sposób obiegu wymaganych od Wykonawcy dokumentów; na etapie realizacji Kontraktu: sprawdzanie posiadania i przedkładanie Zamawiającemu wymaganych od Wykonawcy w Kontrakcie ubezpieczeń i gwarancji, przekazanie placu budowy Wykonawcy przy udziale Zamawiającego, przekazanie Wykonawcy dokumentacji projektowej i innych dokumentów wymaganych przez Kontrakt, po uprzednim przekazaniu jej Inżynierowi przez Zamawiającego, przekazanie Wykonawcy zarejestrowanych Dzienników Budowy wraz z wypełnioną kartą tytułową i wpisami o podjęciu funkcji inspektora nadzoru, sporządzenie i przekazanie Wykonawcy zatwierdzonego przez Zamawiającego wzoru raportu o postępie prac oraz harmonogramu rzeczowo-finansowego, powiadomienie właściwych organów nadzoru budowlanego oraz projektanta sprawującego nadzór nad zgodnością realizacji budowy z projektem o zamiarze rozpoczęcia robót przez Wykonawcę, stosownie do decyzji o pozwoleniu na budowę, na podstawie pełnomocnictw otrzymanych od Zamawiającego, pisemnego przekazania do Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Krakowie - Delegatura w Tarnowie informacji wymaganych przez Pozwolenie konserwatorskie nr 1525, sprawdzanie i opiniowanie przedstawionych przez Wykonawcę metodologii robót, harmonogramów, Planów Zapewnienia Jakości oraz sprawdzanie planów BIOZ i przekazywanie do zatwierdzenia Zamawiającemu, nadzór nad postępem Kontraktu pod względem technicznym, formalnym, terminowym, jakościowym, finansowym oraz organizacyjnym, koordynacja nadzoru archeologicznego nad prowadzeniem prac w przypadku takiej konieczności, informowanie Zamawiającego o wadach dokumentacji projektowej w trakcie wykonywania Kontraktu w terminach umożliwiających ich usunięcie przez właściwe Biuro Projektów bez opóźnienia terminów zakończenia Kontraktu, zatwierdzanie po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego materiałów budowlanych i instalacyjnych, urządzeń przewidzianych przez Wykonawcę do wbudowania, kontrola dokumentów jakości, deklaracji zgodności i certyfikatów, weryfikacja zgodności ochrony ubezpieczeniowej Wykonawcy zgodnie z postanowieniami Kontraktu oraz egzekwowanie obowiązku przedkładania przez Wykonawcę dowodów przedłużenia ochrony ubezpieczeniowej w przypadku zawarcia umów ubezpieczenia na okres krótszy niż okres realizacji Kontraktu; sprawdzanie zgodności dostaw urządzeń z Kontraktem i sprawdzanie kompletności wymaganych atestów, aprobat i gwarancji na ww. urządzenia oraz ich świadectw pochodzenia, kontrola sposobu składowania i przechowywania materiałów oraz uporządkowania miejsc składowania po zakończeniu Kontraktu, zatwierdzanie zmian osób realizujących Kontrakt oraz podwykonawców zaproponowanych przez Wykonawcę po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, koordynacja robót w ramach Kontraktu, koordynacja wdrażania Kontraktu w taki sposób, aby nie zakłócić pracy istniejących sieci i instalacji podczas prowadzenia robót, dołożenie wszelkich starań w celu zapewnienia terminowego zakończenia realizacji Kontraktu przy minimalnym stopniu utrudnień dla mieszkańców, posiadaczy gruntów, na których prowadzone są roboty oraz posiadaczy nieruchomości przyległych; nadzór, aby roboty wykonywane były przy zachowaniu należytego poziomu ochrony zdrowia i bezpieczeństwa [inspektorzy nadzoru Inżyniera Kontraktu powinni być obecni na placu budowy w czasie prowadzonych robót i przebywać tam tak długo, jak tego wymaga skuteczność nadzoru. W czasie każdorazowego pobytu na terenie budowy Inżynier Kontraktu ma obowiązek dokonania przeglądu dziennika budowy oraz potwierdzenia swojej bytności i dokonanych czynności stosownym zapisem w dzienniku budowy w zakresie powierzonych poszczególnym inspektorom nadzoru czynności, sprawdzanie wykonania robót i powiadamianie Wykonawcy o wykrytych wadach oraz poświadczanie usunięcia wad przez Wykonawcę, a także ustalanie rodzaju i zakresu robót koniecznych do usunięcia wad, administrowanie i zarządzanie Kontraktem od strony finansowej wraz z przygotowaniem finansowych i rzeczowych wskaźników postępu prac służących do monitorowania oraz sporządzanie niezbędnych dokumentów finansowych, kontrola budżetu, kwalifikacja kosztów, egzekwowanie postanowień Kontraktu, zapewnienie wdrażania procedur jakościowych, przygotowanie i aktualizacja planów i harmonogramów oraz wszelkich innych dokumentów, których przygotowanie okaże się konieczne, składanie raportów z postępów robót oraz płatności zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, z uwzględnieniem zasad monitorowania wymaganych przez instytucje dofinansowującą przedsięwzięcie, opracowanie skutecznego systemu identyfikacji i kontroli ryzyka, przygotowanie programów naprawczych w celu łagodzenia wszelkich niekorzystnych zmian dotyczących jakości, kosztów i terminu realizacji Kontraktu, informowanie Zamawiającego o wszystkich występujących problemach oraz problemach przewidywanych i podejmowanych działaniach zapobiegawczych lubi naprawczych dla ich przezwyciężenia, przeprowadzanie z Wykonawcą odbiorów robót ulegających zakryciu lub zanikających, niezbędnych przeglądów międzyoperacyjnych i odbiorów końcowych realizowanego przedsięwzięcia z udziałem przedstawicieli Zamawiającego o ile Zamawiający uzna swój udział za konieczny, ocena i weryfikacja propozycji robót dodatkowych i zmian przedstawionych przez Wykonawcę w zakresie finansowym i rzeczowym oraz przedkładanie ich do decyzji Zamawiającego, sprawdzanie i akceptacja okresowych i końcowych oświadczeń Wykonawcy o wykonaniu Kontraktu, sprawdzanie i akceptacja faktur VAT wystawianych przez Wykonawcę do zapłaty przez Zamawiającego, dokumentowanie wszelkich postępów prac oraz płatności, prowadzenie dokumentacji audiowizualnej z realizacji Kontraktu w odstępach miesięcznych, w ilości niezbędnej, w formie filmów i zdjęć cyfrowych filmy i zdjęcia będą szczegółowo opisane z automatycznym datownikiem i zarchiwizowane w formacie cyfrowym nośnik DVD lub CD, nadzór nad montażem i utrzymaniem w należytym stanie tablic informacyjnych, współpraca z Zamawiającym w zakresie informacji, promocji i konsultacji społecznych, organizowanie okresowych spotkań w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego minimum raz w miesiącu, a w razie potrzeby ad-hoc, sporządzanie i uzgadnianie z uczestnikami spotkania protokołów z tych spotkań i przekazywanie ich tym uczestnikom, obsługa kontroli w tym organizacja spotkań roboczych ekspertów Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej i przedstawicieli podmiotów odpowiedzialnych za realizację przedsięwzięcia w zakresie swoich praw i obowiązków, udział, jako doradca techniczny w spotkaniach i podczas ewentualnych wizyt Instytucji Nadzorujących, udzielanie Wykonawcy pomocy w zakresie uzyskiwania wszelkich koniecznych dokumentów i pozwoleń tj. weryfikacji przygotowanych dokumentów, wniosków administracyjnych, sprawdzania ich kompletności, bieżącego informowania Wykonawcy o obowiązujących przepisach i procedurach formalnoprawnych i administracyjnych ze szczególnym uwzględnieniem zmian wprowadzanych do obowiązujących przepisów, zapobieganie zdarzeniom mogącym prowadzić do powstania roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego, w miarę możliwości doprowadzanie do polubownego rozwiązywania sporów z Wykonawcą, udział w rozwiązywaniu wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wynikłych podczas realizacji Kontraktu, wstrzymanie robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami Kontraktu, udział w odpowiedniej procedurze arbitrażowej, tj.: doradztwo, opiniowanie dokumentów, wydawanie ekspertyz, udział w charakterze konsultanta-asysta)w spotkaniach posiedzeniach związanych z procedurą arbitrażową, dopilnowanie zabezpieczenia przez Wykonawcę placu budowy w przypadku wypowiedzenia Kontraktu, rozliczenie Kontraktu w przypadku jego wypowiedzenia, nadzór nad próbami i rozruchem oraz weryfikacja instrukcji obsługi gdzie jest to konieczne wykonanych przez Wykonawcę robót budowlanych w celu prawidłowego przejęcia ukończonych prac przez Zamawiającego, sprawdzenie i akceptacja wyników wszystkich prób i rozruchów przy oddaniu do eksploatacji po ich weryfikacji i uzgodnieniu z Zamawiającym, udział w przekazaniu przez Wykonawcę wykonanych obiektów do eksploatacji, prowadzenie wymaganej dokumentacji i oświadczeń Wykonawcy w celu uzyskania pozwoleń na użytkowanie obiektów, dla których pozwolenie na użytkowanie jest wymagane oraz współdziałanie z Zamawiającym przy uzyskaniu tych pozwoleń, sprawdzenie dokumentacji powykonawczej, jej zatwierdzenie a następnie dostarczenie jej Zamawiającemu w formie ustalonej z Zamawiającym, obsługa dokumentacyjna Komisji Odbioru Końcowego powołanej przez Zamawiającego, przygotowywanie Protokołów Odbioru Robót, bieżące kwalifikowanie kosztów i wskazywanie kosztów kwalifikowanych niekwalifikowanych zgodnie z obowiązującymi wytycznymi w zakresie kwalifikowania wydatków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach programu priorytetowego GIS Green Investment Scheme Część 5 Zarządzanie energią w budynkach wybranych podmiotów sektora finansów publicznych, bieżące dokonywanie przeglądów placów budowy pod względem bezpieczeństwa prowadzonych robót, a w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości niezwłoczne poinformowanie Zamawiającego oraz sporządzenie informacji z kontroli do wiadomości Zamawiającego i Wykonawcy nadzoru pracy i skuteczności zatrudnionych przez siebie pracowników, a w szczególności inspektów nadzoru, w miejscu wykonywania robót budowlano - montażowych oraz bieżąca kontrola ich uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie podczas całego okresu realizacji zadania inwestycyjnego, monitorowanie zagrożeń dla środowiska dotyczących gniazd ptaków i nietoperzy; Na etapie po zakończeniu realizacji Kontraktu: przygotowanie dokumentów dla sporządzenia dowodów OT przyjęcie środka trwałego i powiększenia wartości środków trwałych Zamawiającego, rozliczenie przedsięwzięcia w instytucji dofinansowującej, dokonywanie inspekcji i nadzór nad robotami zaległymi oraz robotami niezbędnymi do usunięcia stwierdzonych wad i ich odbiór, sporządzenie harmonogramu przeglądów gwarancyjnych odebranego przedsięwzięcia, przygotowanie sprawozdań i dokumentów wymaganych przez NFOŚiGW zgodnie z postanowieniami umowy o realizację zadania państwowej jednostki budżetowej zakwalifikowanego do dofinansowania, sporządzenie Raportu Końcowego z realizacji Umowy wspieranie Zamawiającego w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń i sporów. Inżynier Kontraktu, w porozumieniu z Zamawiającym, powinien realizować wszystkie inne czynności i zarządzenia określone przez Zamawiającego, a niewymienione w powyższym zakresie zadań, które będą niezbędne dla poprawnej realizacji Kontraktu i zabezpieczenia interesów Zamawiającego. Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych ze sprawowaną funkcją Inżyniera Kontraktu leży po stronie Wykonawcy tj. Inżyniera Kontraktu. W wypełnianiu obowiązków Inżyniera Kontraktu - Wykonawca będzie podlegał Zamawiającemu - Zakład Karny w Nowym Wiśniczu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 71.70.00.00 - Usługi nadzoru i kontroli 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Invest-Solid Spółka Cywilna, Jacek Krawczyk, Andrzej Wójcik, ul. Partyzantów, 32-700 Bochnia, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162601,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 120000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 120000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 335790,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.