Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-16
Chorzów: Remont klatek schodowych
Numer ogłoszenia: 106694 - 2009; data zamieszczenia: 16.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Komunalny "PGM" , ul. Bałtycka 8, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 757 15 00, faks 032 241 52 53.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pgm.chorzow.net.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont klatek schodowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont klatek schodowych o wartości do 5.150.000 euro: Zadanie 1 : 3-go Maja 122, 124 i 126 Zadanie 2 : Wieniawskiego 16B Zadanie 3 : Zawiszy Czarnego 8 i 8A.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.44.21.00 - Roboty malarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 112.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zadanie 1 = 3.800,00 Zadanie 2 = 1.300,00 Zadanie 3 = 4.200,00III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp) oraz: 1. dysponują lub będą dysponować min. 1 kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi, 2. wykażą wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania nie mniej niż 2 roboty z wykonania remontów klatek schodowych lub innych pomieszczeń użyteczności publicznej - wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane z należytą starannością 3. udzielą gwarancji na okres nie krótszy niż 24 miesiące Zamawiający będzie oceniał spełnianie w/w warunków na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów wymienionych w pkt. IX SIWZ. Wykonawca nie spełniający w/w warunków zostanie wykluczony z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wymagane przez Zamawiającego dokumenty: a. wypełniony i podpisany formularz oferta z wypełnionymi wszystkimi rubrykami oraz ceną (wartością) zgodną z wyliczeniem kosztorysu ofertowego - zał. nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, b. kosztorysy ofertowe - powinny zawierać wyliczenie służące do określenia kwoty ofertowej. Wymagane są kosztorysy ofertowe wykonane metodą szczegółową, wraz ze zbiorczymzestawieniem robocizny, materiału i sprzętu, oparte o przedmiary robót Zamawiającego. W cenie należy ująć wszystkie roboty związane z realizacją zadania, zgodnie z przedmiarem robót Zamawiającego. Podane w przedmiarze katalogi stanowią jedynie podstawę do szczegółowego opisu robót, a kosztorysy ofertowe mogą być opracowane na innych podstawach, dowolnie przyjętych przez Wykonawcę. Nie dopuszcza się uwzględniania upustów, c. wypełnione i podpisane oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - zał. nr 2 do SIWZ, d. wypełnione i podpisane oświadczenie w trybie art. 22 Prawa zamówień publicznych - zał. nr 3 do SIWZ, e. oświadczenie kierownika budowy - zał. 4 do Specyfikacji, f. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert g. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, h. uprawnienia niezbędne do kierowania robotami objętymi zamówieniem wraz z zaświadczeniemz Okręgowej Izby Budownictwa zgodnie z Ustawą o samorządach zawodowych architektów,inżynierów budownictwa oraz urbanistów ( Dz. U. Nr 5 poz. 42 z 2001 roku z późniejszymi zmianami ), i. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. j. kopia dowodu wpłacenia wadium lub oryginał poręczenia, gwarancji - zgodnie z pktem XII Specyfikacji..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Gwarancja - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zkpgm.bip.chorzow.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Komunalny PGM, 41-500 Chorzów, ul.Bałtycka 8, pok. 217.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Zakład Komunalny PGM, 41-500 Chorzów, ul.Bałtycka 8, pokój nr 217.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: REMONT KLATKI SCHODOWEJ - 3-GO MAJA 122, 124 i 126.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont klatki schodowej - 3-go Maja 122, 124 i 126, o wartości do 5.150.000 euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.22-6, 45.32.40.00-4, 45.44.21.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 112.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: REMONT KLATKI SCHODOWEJ - WIENIAWSKIEGO 16B.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont klatki schodowej - Wieniawskiego 16B, o wartości do 5.150.000 euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.22-6, 45.32.40.00-4, 45.44.21.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: REMONT KLATKI SCHODOWEJ - ZAWISZY CZARNEGO 8 i 8A.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont klatki schodowej - Zawiszy Czarnego 8 i 8A, o wartości do 5.150.000 euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.25.22-6, 45.32.40.00-4, 45.44.21.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja - 10
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Wywóz stałych odpadów miejskich z koszy ulicznych
- Skrócenie liny nośno-napędowej kolei linowej "Elka" na odcinku Wesołe Miasteczko - Planetarium
- Dostawa rolek termicznych do biletomatów oraz drukarek biletowych z nadrukiem LOGO Kolei linowej "Elka" w kolorze zielonym
- Sukcesywna dostawa tlenu medycznego ciekłego wraz z dzierżawą kriogenicznych zbiorników ciekłego tlenu
- Program sportowo-rekreacyjny dla pracowników
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty c.o., gaz - paczka nr 1
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykończenie i modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Ostrorogu
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku"
- Prace remontowo-budowlane w ramach projektu pn. "Budowa Samorządowego Żłobka w Czerminie w ramach programu MALUCH+ 2022-2029 w miejscowości Czermin, 39-304 Czermin 454" - II postępowanie
- Poprawa bezpieczeństwa pożarowego w budynku B Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach przy ul. Bogucickiej 3a
- 5/PM/2025 Budowa instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej wraz z budową węzła cieplnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Kanałowej 2 w Bydgoszczy
- Wymiana drzwi wewnętrznych w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
więcej: Roboty murarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.