Ogłoszenie z dnia 2010-05-04
Hel: DOSTAWA PRZEDMIOTÓW, MATERIAŁÓW ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH, PAPIERU I TONERÓW DO PUNKTU BAZOWANIA HEL W HELU
Numer ogłoszenia: 106705 - 2010; data zamieszczenia: 04.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Punkt Bazowania Hel, ul. Sikorskiego 20, 84-150 Hel, woj. pomorskie, tel. 0-58 6757570, faks 0-58 6757250.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: MON.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA PRZEDMIOTÓW, MATERIAŁÓW ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH, PAPIERU I TONERÓW DO PUNKTU BAZOWANIA HEL W HELU.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa przedmiotów, materiałów administracyjno-biurowych, papieru i tonerów do Punktu Bazowania Hel w Helu wg grup: Grupa 1 - Służba Szkoleniowa - art. administracyjno - biurowe; Grupa 2 - Służba Szkoleniowa - papier ksero; Grupa 3 - Służba Szkoleniowa - komplety pióro + długopis; Grupa 4 - Służba łączności - tonery; Grupa 5 - Służba łączności - taśmy; Grupa 6 - Służba łączności - papier komputerowy; Grupa 7 - Służba wychowawcza - tonery; Grupa 8 - Żandarmeria Wojskowa - papier ksero; Grupa 9 - Żandarmeria Wojskowa - art. administracyjno - biurowe.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.93.30 - Papier ciągły do drukarek komputerowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Grupa 1 - Służba Szkoleniowa - art. administracyjno - biurowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Hurtownia Artykułów Papierniczych WESPA, ul. Dąbrowszczaków 1, 80-374 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9016,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3218,81
Oferta z najniższą ceną: 3218,81 / Oferta z najwyższą ceną: 3610,49
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Grupa 2 - Służba Szkoleniowa - papier ksero
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ANDAN Sp z. o.o., ul. Norblina 23, 80-304 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7786,89 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3915,98
Oferta z najniższą ceną: 3915,89 / Oferta z najwyższą ceną: 4745,90
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Grupa 3 - Służba Szkoleniowa - komplet pióro + długopis
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Ablir, ul. Aleja Gen. Józef Hallera 74/1, 80-426 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3032,79 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1057,38
Oferta z najniższą ceną: 708,44 / Oferta z najwyższą ceną: 2222,96
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Grupa 4 - Służba Łączności - tonery
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ANDAN Sp. z o.o., ul. Norblina 23, 80-304 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12007,38 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10879,12
Oferta z najniższą ceną: 10879,12 / Oferta z najwyższą ceną: 26722,75
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Grupa 6 - Służba Łączności- papier komputerowy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Ablir, ul. Aleja Gen. Józefa Hallera 74/1, 80-426 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1229,51 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 967,62
Oferta z najniższą ceną: 967,62 / Oferta z najwyższą ceną: 1149,59
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Grupa 7 - Służba wychowawcza - tonery
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ANDAN Sp. z o.o., ul. Norblina 23, 80-304 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1147,54 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 572,00
Oferta z najniższą ceną: 572,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2285,25
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Grupa 8 - Żandarmeria Wojskowa - papier ksero
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ANDAN Sp. z o.o., ul. Norblina 23, 80-304 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 409,84 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 298,36
Oferta z najniższą ceną: 298,36 / Oferta z najwyższą ceną: 359,02
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Grupa 9 - Żandarmeria Wojskowa - artykuły administracyjno-biurowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Hurtownia Artykułów Papierniczych WESPA, ul. Dąbrowszczaków 1, 80-374 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 321,32 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 189,02
Oferta z najniższą ceną: 189,02 / Oferta z najwyższą ceną: 393,73
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
art. 70 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 PZP
INNE PRZETARGI HEL
więcej: przetargi HEL »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy papieru do drukarek i kserokopiarek
- Zakup wielofunkcyjnych urządzeń monochromatycznych, materiałów eksploatacyjnych oraz oprogramowania biurowego dla Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności
- Dostawa artykułów biurowych oraz papieru ozdobnego i do drukarek, kserokopiarek, ploterów na potrzeby komórek organizacyjnych UMWL w Lublinie w 2025 r. w podziale na 2 części.
- Sukcesywny zakup i dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz tuszów i tonerów do drukarek
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych (tonerów) dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku - Zdroju. ZOZ/DO/OM/ZP/35/24
- "Doposażenie szkoły w sprzęt w ramach projektu "Wsparcie dla uczniów i kadry szkół zawodowych Powiatu Tucholskiego - etap I"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.