eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomskoPrzebudowa ul. Dolnej w Radomsku - odcinek o długości 431,00m.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-26

Radomsko: Przebudowa ul. Dolnej w Radomsku - odcinek o długości 431,00m.
Numer ogłoszenia: 106717 - 2007; data zamieszczenia: 26.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Radomsko, ul. Tysiąclecia 5, 97-500 Radomsko, woj. łódzkie, tel. 044 6854571, fax 044 6854513, 6854521.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomsko.pl, www.bip.radomsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Dolnej w Radomsku - odcinek o długości 431,00m..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ul. Dolnej w Radomsku na odcinku o długości 431,00 m od ul. Krasickiego do ul. Młodzowskiej w zakresie: a) budowy drogi o szerokości jezdni 6,00 m wraz z wjazdami na posesje, b) odbudowy rowu przydrożnego i częściowe jego zastąpienie kanałem zakrytym, c) przebudowy linii energetycznej nn - poprzez zastąpienie sieci napowietrznej siecią kablową w ramach usuwania kolizji, Parametry techniczne budowanej drogi: 1. Konstrukcja jezdni: - warstwa ścieralna z mieszanki mineralno - bitumicznej 5 cm, - warstwa wiążąca z mieszanki mineralno - bitumicznej 6 cm, - podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego 7 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego 20 cm, - warstwa odsączająca z pospółki 15 cm 2. Pobocze jednostronne o szerokości 0,75 m- konstrukcja pobocza - warstwa utwardzona z kruszywa łamanego o gr. 10 cm 3. Zjazdy indywidualne o szerokości dostosowanej do szerokości bram a) konstrukcja zjazdów po stronie numerów nieparzystych:- kostka betonowa czerwona o gr. 8 cm,- podsypka cementowo - piaskowa o gr. 5 cm,- podbudowa z tłucznia o gr. 10 cm, b) konstrukcja zjazdów po stronie numerów parzystych:- warstwa ścieralna z mieszanki mineralno - bitumicznej 4 cm,- warstwa wiążąca z mieszanki mineralno - bitumicznej 4 cm,- podbudowa z kruszywa łamanego o gr. 15 cm. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: 1) przedmiary robót (kosztorysy \ślepe\) - stanowiące dodatek nr 7 do SIWZ 2) szczegółowe specyfikacje techniczne - stanowiące dodatek nr 8 do SIWZ, 3) projekty budowlane - stanowiące dodatek nr 9 do SIWZ,

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.31.53.00 - Instalowanie linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego Oryginalny kod CPV: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 19.10.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 13.120,00 PLN (słownie: trzynaście tysięcy sto dwadzieścia złotych 00/100)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: III.2) I. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który:1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia w tym wykonał roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie o łącznej wartości co najmniej 600.000,00 zł, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia;Uwaga: Za roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia uznaje się budowę, przebudowę lub remont nawierzchni drogowych.3) dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym dysponuje co najmniej:a) jedną osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy posiadającą określone przepisami Prawa Budowlanego (Dz. U z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 ze zm.) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej w zakresie wymaganym do realizacji zadania z przynależnością do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa;b) jedną osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót - branża kanalizacyjna posiadającą określone przepisami Prawa Budowlanego (Dz. U z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 ze zm.) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie wymaganym do realizacji zadania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych z przynależnością do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa;c) jedną osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót - branża elektryczna posiadającą określone przepisami Prawa Budowlanego (Dz. U z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 ze zm.) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie wymaganym do realizacji zadania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych z przynależnością do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa;4) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;5) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; III.2) II. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:Złożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt III.2) III.1. niniejszego ogłoszenia będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów i oświadczeń czy Wykonawca spełnia wszystkie w/w warunki.Uwaga: Zmawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że złożone przez niego informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania są nieprawdziwe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: III.2) III. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy):III.1. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków, o których mowa w pkt III.2) I:1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 2 do SIWZ,2) oświadczenie, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 3 do SIWZ,3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych w myśl ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary - Dz.U. z 2002 r. Nr 197, poz. 1661 z późn. zm.);6) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;8) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie o łącznej wartości co najmniej 600.000,00 zł, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje);Uwaga: Za roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia uznaje się budowę, przebudowę lub remont nawierzchni drogowych.9) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. W wykazie należy wyraźnie wskazać osobę, która pełniła będzie funkcję kierownika budowy oraz osoby, które pełniły będą funkcję kierowników robót dla branży kanalizacyjnej oraz elektrycznej;10) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w tym:a) w odniesieniu do osoby, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy wykonawca musi dostarczyć co najmniej uprawnienia budowlane uprawniające tę osobę do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej w zakresie wymaganym do realizacji zadania wraz z zaświadczeniem o aktualnej przynależności tej osoby do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa,b) w odniesieniu do osoby, która będzie pełnić funkcję kierownika robót (branża kanalizacyjna) wykonawca musi dostarczyć co najmniej uprawnienia budowlane uprawniające tę osobę do kierowania robotami budowlanymi w zakresie wymaganym do realizacji zadania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych z przynależnością do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa;c) w odniesieniu do osoby, która będzie pełnić funkcję kierownika robót (branża elektryczna) wykonawca musi dostarczyć co najmniej uprawnienia budowlane uprawniające tę osobę do kierowania robotami budowlanymi w zakresie wymaganym do realizacji zadania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych z przynależnością do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa;III.2. Oferta wspólnaWykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 ustawy) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;2) Oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie:a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy;b) wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby;c) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania;3) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców.4) Dokumenty, o których mowa w pkt III.2) III.1. ppkt 3,4,5,6,7 musi złożyć osobno każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną;5) W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy a w szczególności w pkt III.2) III.1 ppkt 8,9,10 SIWZ wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać każdy z wykonawców składających ofertę wspólną osobno);6) Oświadczenia, formularze, dokumenty sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców, Pełnomocnik wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną;7) Wszystkie kserokopie dokumentów załączone do oferty muszą być opisane \za zgodność z oryginałem\ i podpisane przez Pełnomocnika;8) Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu ofertowym.9) Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. III. 3 Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej PolskiejIII.3.1 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.2) III.11) ppkt 3,5,6,7- składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;2) ppkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy.III.3.2 Dokumenty, o których mowa w pkt III.2) III.3.1 ppkt 1 lit. a i c oraz ppkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt III.2) III.3.1 ppkt 1 lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.III.3.3 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.2) III.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt III.2) III.3.2 stosuje się odpowiednio.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radomsko.pl,www.bip.radomsko.pl,

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Radomska Biuro Zamówień Publicznych. Opłata za przekazanie SIWZ w formie papierowej wynosi 90,00 PLN płatne na konto w Banku Spółdzielczym w Radomsku Nr konta: 82898000092001003752830011.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2007 godzina 09:00, miejsce: Biuro Obsługi Obywatela w Urzędzie Miasta Radomska - parter budynku, 97-500 Radomsko ul. Tysiąclecia 5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 14.08.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.