Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-20
Warszawa: Obsługa krajowych i zagranicznych wyjazdów służbowych pracowników NASK.
Numer ogłoszenia: 106720 - 2008; data zamieszczenia: 20.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa Jednostka Badawczo - Rozwojowa, ul. Wąwozowa 18, 02-796 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5231200, fax 022 5231391, 5231201.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nask.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa krajowych i zagranicznych wyjazdów służbowych pracowników NASK..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa krajowych i zagranicznych wyjazdów służbowych pracowników NASK w zakresie: 1) rezerwowania i zakupu na rzecz Zamawiającego biletów lotniczych i kolejowych, 2) wyszukiwania, rezerwowania oraz anulowania rezerwacji pokoi hotelowych we wskazanych przez Zamawiającego miejscach, 3) nabywania na rzecz Zamawiającego odpowiedniego ubezpieczenia kosztów leczenia i następstw nieszczęśliwych wypadków w przypadku podróży zagranicznych, 4) dostarczania biletów lotniczych i kolejowych oraz polis ubezpieczeniowych do siedziby Zamawiającego w Warszawie lub do innego miejsca wcześniej uzgodnionego przez Wykonawcę i Zamawiającego. 2. Bilety i polisy ubezpieczeniowe będą dostarczane do siedziby Zamawiającego w Warszawie lub innego miejsca wcześniej uzgodnionego przez Wykonawcę i Zamawiającego na koszt Wykonawcy. 3. Przy zakupie biletów lotniczych preferowana będzie klasa ekonomiczna.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 63.51.20.00 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych Kod CPV wg słownika 2008: 63.51.20.00 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy. 4) którzy zapewnią dostarczenie biletów lotniczych lub biletów kolejowych oraz polisy ubezpieczeniowej do siedziby Zamawiającego w Warszawie lub innego miejsca wcześniej uzgodnionego przez Wykonawcę i Zamawiającego w terminach: a) nie później niż do godziny 16.00 danego dnia, jeżeli zamówienie zostało złożone tego dnia do godziny 12.00, b) nie później niż do godziny 12.00 dnia następnego, jeżeli zamówienie zostało złożone po godzinie 12.00. 5) niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić powyższe warunki i potwierdzić ich spełnienie wskazanymi w punkcie 7 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ, dokumentami i oświadczeniami. 4. Wykonawcy zostaną uznani za uprawnionych do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przedłożą: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5. Wykonawcy zostaną uznani za dysponujących niezbędną wiedzą i doświadczeniem jeżeli wykażą, iż w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych) netto każde, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje zawierające wartość usługi, czas realizacji). 6. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunków na podstawie dokumentów i oświadczeń określonych w punkcie 7 SIWZ załączonych przez Wykonawcę do oferty. 7. Spełnienie wymagań będzie oceniane w dwóch kategoriach: spełnia lub nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Za spełnienie warunku posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający uzna: 1) złożenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) złożenie aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2. Za spełnienie warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia Zamawiający uzna złożenie wykazu wykonanych co najmniej 2 usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych) netto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, np. referencji zawierających wartość usługi, czas realizacji (wzór wykazu stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ - Wykaz usług). 3. Oświadczenie Wykonawcy w oparciu o art. 24 ust. 1 i 2 oraz art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (zgodne z Załącznikiem nr 3 do SIWZ - Oświadczenie Wykonawcy). 4. Za spełnienie warunku dostarczania biletów lotniczych lub biletów kolejowych oraz polisy ubezpieczeniowej do siedziby Zamawiającego w Warszawie lub innego miejsca wcześniej uzgodnionego przez Wykonawcę i Zamawiającego w terminach: 1) nie później niż do godziny 16.00 danego dnia, jeżeli zamówienie zostało złożone tego dnia do godziny 12.00, 2) nie później niż do godziny 12.00 dnia następnego, jeżeli zamówienie zostało złożone po godzinie 12.00 Zamawiający uzna złożenie oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. 5. Wskazane dokumenty mogą być dostarczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (w takim przypadku każda strona dokumentu musi być potwierdzona przy użyciu formuły za zgodność z oryginałem). 6. Poświadczenie zgodności z oryginałem powinno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (wraz z imienną pieczęcią osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9. Ofertę sporządza się w języku polskim. Zamawiający dopuszcza użycie w ofercie zwrotów obcojęzycznych, o ile są one nazwami własnymi bądź nie posiadają powszechnie używanego odpowiednika w języku polskim. W przypadku, gdy językiem oryginału dokumentu jest język inny niż polski należy dostarczyć dokument w języku oryginału i jego polskie tłumaczenie poświadczone przez Wykonawcę, z wyłączeniem sytuacji określonych w SIWZ dopuszczających używanie języka obcego. 10. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia wymienione w punktach 1. i 3. składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione przez jednego Wykonawcę lub wspólnie. 11. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. wymagań na podstawie dokumentów i oświadczeń określonych w punkcie 7 SIWZ, złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą. 12. Niespełnienie któregokolwiek z wymienionych powyżej wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania przetargowego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Rabat od ceny biletów lotniczych, polisy ubezpieczeniowej i pokoju hotelowego (w %) - 60
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nask.pl/run/n/zamowieniap
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa, ul. Wąwozowa 18, lok. 010, 02-796 Warszawa, pokój 127..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa, ul. Wąwozowa 18, lok. 010, 02-796 Warszawa, pokój 127..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy paliw w systemie bezgotówkowym - karta flotowa
- Usługa odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych stałych z obiektów KPRP położonych w Warszawie.
- Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla dwóch urządzeń FortiGate 800D przez 24 miesiące
- Ochrona fizyczna pięciu obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga - Południe. m.st. Warszawy od 01.2025 r. do 02.2026 r.
- Zakup i dostawa środków do utrzymania czystości
- Zakup 150 szt. bronchoskopów jednopacjentowych wraz z 2 szt. kompatybilnych monitorów
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa rezerwacji, sprzedaży oraz dostarczania biletów na krajowe i międzynarodowe przewozy lotnicze dla Akademii Pożarniczej
- Usługi rezerwacji, zakupu i dostawy biletów lotniczych oraz kolejowych, rezerwacji i zakupu miejsc hotelowych, ubezpieczenia oraz pośredniczenia w procesie uzyskiwania wiz na potrzeby GIS
- Usługa kompleksowej obsługi krajowych i zagranicznych podróży służbowych w zakresie rezerwacji, zakupu i dostaw biletów lotniczych, kolejowych i autobusowych na rzecz Ensemble3 Sp. z o.o.
- Usługa obsługi krajowych i zagranicznych podróży służbowych na rzecz Agencji Badań Medycznych
- Obsługa Urzędu Miasta Gdyni w zakresie rezerwacji i sprzedaży biletów na zagraniczne oraz krajowe przewozy lotnicze
więcej: Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.