eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KaliszSukcesywne dostawy jednorazowego sprzętu medycznego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-20

Kalisz: Sukcesywne dostawy jednorazowego sprzętu medycznego.
Numer ogłoszenia: 106764 - 2008; data zamieszczenia: 20.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu, ul. Poznańska 79, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 7651397, fax 062 7571323.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalkalisz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy jednorazowego sprzętu medycznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy jednorazowego sprzętu medycznego. Przedmiot zamówienia składa się z 30 niepodzielnych zadań: zadanie nr 1 strzykawki jednorazowe (CPV: 33141310-6); zadanie nr 2 Igły jednorazowe oraz kaniule do wlewań dożylnych typ venflon wraz z mandrynami i koreczkami (CPV: 33141320-9; 33141220-8); zadanie nr 3 Igły jednorazowe do pobierania leków (CPV: 33141320-9); zadanie nr 4 przyrządy do przetaczania płynów infuzyjnych i krwi (CPV: 33194200-8, 33194220-4); zadanie nr 5 kraniki trójdrożne (CPV: 33141000-0), zadanie nr 6 elektrody do EKG dla dorosłych i dzieci oraz elektrody do badań holterowskich z żelem stałym (CPV: 33141000-0);zadanie nr 7 rękawice chirurgiczne, lateksowe, winylowe oraz foliowe (CPV: 141420-0, 25161200-9); zadanie nr 8 naboje do sterylizatora gazowego firmy Medicor typ GST-21 (CPV: 24146310-5); zadanie nr 9 cewniki do embolektomii (CPV: 33141200-2); zadanie nr 10 rękawy foliowo - papierowe oraz torby foliowo- papierowe bez zakładki ze wskaźnikami na parę wodną oraz tlenek etylenu, papier krepowany (CPV: 21222200-7); zadanie nr 11 testy i wskaźniki do procesu sterylizacji (CPV: 33140000-3); zadanie nr 12 dreny T-Kehra, Pezzera, cewniki Foley`a, Tiemana, Nelatona, cewniki do podawania tlenu przez nos, worki do dobowej zbiórki moczu, kanki oraz zgłębniki dwunastnicze i żołądkowe (CPV: 33141640-8, 33141611-6, 33141200-2, 33141641-5);zadanie nr 13 cewniki do odsysania górnych dróg oddechowych oraz przedłużacze do pomp infuzyjnych (CPV: 33141200-2); zadanie nr 14 wkłady jednorazowe do kontrastu o poj. 150ml, do strzykawki MEDRAD MARK V Pro Vis oraz wkłady jednorazowe do kontrastu o poj. 200 ml, do strzykawki MEDRAD VISTRON CT (CPV: 33141000-0); zadanie nr 15 wysokopróżniowy system drenażu ran wg Redona (CPV: 33141642-2); zadanie nr 16 ostrza jednorazowe (CPV: 33141411-4); zadanie nr 17 końcówki do odsysania pola operacyjnego oraz przewody ssące - (CPV: 33141642-2); zadanie nr 18 papiery rejestracyjne i żele do badań w zakresie elektromedycyny - (CPV: 21121300-0); zadanie nr 19 drobny sprzęt medyczny (CPV: 33141000-0); zadanie nr 20 Żyletki i maszynki jednorazowe do golenia (CPV: 28612100-6); zadanie nr 21 Systemy odsysania i zestawy do przetoczeń (CPV: 33141624-0); zadanie nr 22 Materiały do cytologii i badań ginekologicznych (CPV: 33141000-0); zadanie nr 23 Protezy powięzi mięśni (CPV: 33141120-7) zadanie nr 24 Narzędzia jednorazowe do laparoskopu f-my Stryker (CPV: 33162200-5); zadanie nr 25 Klipsy polimerowe (CPV: 33141120-7); zadanie nr 26 Elektrody do aparatu ERBE (CPV: 33162200-5); zadanie nr 27 Filtry bakteryjne do kapnografu (CPV: 33171000-9); zadanie nr 28 Płyty i wkręty do chirurgii szczękowej (CPV: 33141770-8); zadanie nr 29 Okularki do fototerapii dla noworodków oraz lancety do testów naskórnych (CPV: 33140000-3); zadanie nr 30 Kapturki do termometrów (CPV: 33140000-3).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.16.12.00-9, 33.14.14.20-0, 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9, 33.14.12.20-8, 33.19.42.00-8, 33.19.42.20-4, 33.14.10.00-0, 24.14.63.10-5, 33.14.12.00-2, 21.22.22.00-7, 33.14.00.00-3, 33.14.16.42-2, 33.14.14.11-4, 21.21.13.00-0, 28.61.21.00-6, 33.14.11.20-7, 33.16.22.00-5, 33.14.17.70-8.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 30.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wartość wadium dla całego postępowania wynosi 21200,00 PLN. Wartości wadiów dla poszczególnych zadań wynoszą: zadanie nr 1: 2 000,00 PLN; zadanie nr 2: 2 400,00 PLN; zadanie nr 3: 20,00 PLN zadanie nr 4: 1 200,00 PLN; zadanie nr 5: 50,00 PLN; zadanie nr 6: 500,00 PLN; zadanie nr 7: 4 500,00 PLN; zadanie nr 8: 500,00 PLN; zadanie nr 9: 1 300,00 PLN; zadanie nr 10 300,00 PLN; zadanie nr 11 300,00 PLN; zadanie nr 12: 1500,00 PLN; zadanie nr 13: 500,00 PLN; zadanie nr 14: 300,00 PLN; zadanie nr 15: 600,00 PLN; zadanie nr 16: 50,00 PLN; zadanie nr 17: 700,00 PLN; zadanie nr 18: 400,00 PLN; zadanie nr 19: 800,00 PLN; zadanie nr 20: 400,00 PLN; zadanie nr 21: 400,00 PLN; zadanie nr 22: 100,00 PLN; zadanie nr 23: 50,00 PLN; zadanie nr 24: 1 000,00 PLN; zadanie nr 25: 600,00 PLN; zadanie nr 26:180,00 PLN; zadanie nr 27: 20,00 PLN; zadanie nr 28: 300,00 PLN; zadanie nr 29: 200,00 PLN; zadanie nr 30: 30,00 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych . O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełnienia ww. warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach lub dokumentach, których Zamawiający wymaga poniżej. Z treści załączonych dokumentów jednoznacznie musi wynikać, iż Wykonawca spełnia powyższe warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - dokumenty te, winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokumenty te, winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, do składania dokumentów, o których mowa wyżej stosuje się odpowiednio przepisy zawarte w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalkalisz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu, 62-800 Kalisz, ul. Poznańska 79.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2008 godzina 09:00, miejsce: siedziba zamawiającego - Kancelaria.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej; Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia publicznego w dynamicznym systemie zakupów.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: strzykawki jednorazowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: strzykawki jednorazowe - 592 500 szt,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Igły jednorazowe oraz kaniule do wlewań dożylnych typ venflon wraz z mandrynami i koreczkami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły jednorazowe oraz kaniule do wlewań dożylnych typ venflon wraz z mandrynami i koreczkami - 5516 op igieł jednorazowych, 49 300 kaniul, 1000 mandrynów, 18000 koreczków.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9, 33.14.12.20-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Igła jednorazowa do pobierania leków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igła jednorazowa do pobierania leków 10 op.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: przyrządy do przetaczania płynów infuzyjnych i krwi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przyrządy do przetaczania płynów infuzyjnych - 130000 szt i krwi 5000 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.42.00-8, 33.19.42.20-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: kraniki trójdrożne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kraniki trójdrożne 4100 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: elektrody do EKG dla dorosłych i dzieci oraz elektrody do badań holterowskich z żelem stałym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: elektrody do EKG dla dorosłych i dzieci oraz elektrody do badań holterowskich z żelem stałym - 101500 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: rękawice chirurgiczne, lateksowe, winylowe oraz foliowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rękawice chirurgiczne - 105800 par, lateksowe - 10970 op, winylowe - 4000 op oraz foliowe 2000 op.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0, 25.16.12.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: naboje do sterylizatora gazowego firmy Medicor typ GST-21.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: naboje do sterylizatora gazowego firmy Medicor typ GST-21 - 1000 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.14.63.10-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: cewniki do embolektomii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: cewniki do embolektomii - 360 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: rękawy foliowo - papierowe oraz torby foliowo- papierowe bez zakładki ze wskaźnikami na parę wodną oraz tlenek etylenu, papier krepowany.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rękawy foliowo - papierowe 316 szt oraz torby foliowo- papierowe bez zakładki ze wskaźnikami na parę wodną oraz tlenek etylenu 15000 szt, papier krepowany 24 800 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.22.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: testy i wskaźniki do procesu sterylizacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: testy i wskaźniki do procesu sterylizacji - 43105 testów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: dreny T-Kehra, Pezzera, cewniki Foleya,Tiemana, Nelatona, cewniki do podawania tlenu przez nos, worki do dobowej zbiórki moczu kanki oraz zgłębniki dwunastnicze i żołądkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dreny T-Kehra, Pezzera, cewniki Foleya,Tiemana, Nelatona, cewniki do podawania tlenu przez nos, worki do dobowej zbiórki moczu kanki oraz zgłębniki dwunastnicze i żołądkowe - wartość szacunkowa 51300,00PLN.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8, 33.14.16.11-6, 33.14.12.00-2, 33.14.16.41-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: cewniki do odsysania górnych dróg oddechowych oraz przedłużacze do pomp infuzyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: cewniki do odsysania górnych dróg oddechowych - 45200 szt, oraz przedłużacze do pomp infuzyjnych 13600 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: wkłady jednorazowe do kontrastu o poj. 150ml, do strzykawki MEDRAD MARK V Pro Vis oraz wkłady jednorazowe do kontrastu o poj. 200ml, do strzykawki MEDRAD VISTRON CT.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wkłady jednorazowe do kontrastu o poj. 150ml, do strzykawki MEDRAD MARK V Pro Vis - 100 szt. oraz wkłady jednorazowe do kontrastu o poj. 200ml, do strzykawki MEDRAD VISTRON CT - 400 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: wysokopróżniowy system drenażu ran wg Redona -.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wysokopróżniowy system drenażu ran wg Redona - 5620 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.42-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: ostrza jednorazowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ostrza jednorazowe - 425 op a 100 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.11-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: końcówki do odsysania pola operacyjnego oraz przewody ssące.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: końcówki do odsysania pola operacyjnego - 2300 szt, przewody ssące - 7650 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.42-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: papiery rejestracyjne i żele do badań w zakresie elektromedycyny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: papiery rejestracyjne - 2369 szt i żele - 735 szt do badań w zakresie elektromedycyny.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.12.13.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: drobny sprzęt medyczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: drobny sprzęt medyczny- wartość szacunkowa - 29631,77 PLN.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: żyletki i maszynki jednorazowe do golenia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: żyletki 360 szt i maszynki jednorazowe do golenia 2250 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.61.21.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: systemy odsysania i zestawy do przetoczeń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: systemy odsysania i zestawy do przetoczeń 1740 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.24-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Materiały do cytologii i badań ginekologicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały do cytologii i badań ginekologicznych- wzierniki Cuzco 300szt., szczoteczki cyto-brush 750szt; pałeczki do wymazów 250szt; paski wskaźnikowe 23op..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Protezy powięzi mięśni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Protezy powięzi mięśni - 68 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Narzędzia jednorazowa do laparoskopu f-my Stryker.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Narzędzia jednorazowa do laparoskopu f-my Stryker- wartość szacunkowa 34185,85 PLN.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Klipsy polimerowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klipsy polimerowe - 26 op a 84 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Elektrody do aparatu ERBE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektrody do aparatu ERBE - 600 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Filtry bakteryjne do kapnografu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filtry bakteryjne do kapnografu 150 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Płyty i wkręty do chirurgii szczękowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płyty - 25 szt. i wkręty do chirurgii szczękowej 330 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Okularki do fototerapii dla noworodków oraz lancety do testów naskórnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Okularki do fototerapii dla noworodków 720 szt oraz lancety do testów naskórnych 5600 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Kapturki do termometrów elektronicznych f-my Braun.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kapturki do termometrów elektronicznych f-my Braun -2080 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.