eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupskBadania archeologiczne Starego Rynku w Słupsku w ramach zadania inwestycyjnego "Przebudowa Starego Rynku"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-11

Ogłoszenie nr 106785 - 2017 z dnia 2017-07-11 r.

Słupsk: Badania archeologiczne Starego Rynku w Słupsku w ramach zadania inwestycyjnego "Przebudowa Starego Rynku"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 514819-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku, krajowy numer identyfikacyjny 221221715, ul. ul. Przemysłowa 73, 76-200 Słupsk, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. +48 59 841 00 91, faks +48 59 848 37 35, e-mail zim@zimslupsk.com
Adres strony internetowej (URL): www.zimslupsk.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Badania archeologiczne Starego Rynku w Słupsku w ramach zadania inwestycyjnego "Przebudowa Starego Rynku"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZIM.ZP.II.341/8/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn. Badania archeologiczne Starego Rynku w Słupsku w ramach zadania inwestycyjnego "Przebudowa Starego Rynku". 2. Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie wykopaliskowych badań archeologicznych wyprzedzających planowane prace ziemne na działce nr 706/13 w obrębie 6 w Słupsku w związku z przebudową Starego Rynku. Przy realizacji zamówienia należy uwzględnić wymagania określone w opinii archeologicznej wydanej przez Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Gdańsku Delegatura w Słupsku, ul. Jaracza 6, 76-200 Słupsk (zwanym dalej także "WUOZ w Gdańsku Delegatura w Słupsku"). Lokalizacja obszaru badań to miejsce zlokalizowania historycznego Ratusza. Wielkość obszaru w rzucie to 41 x 24 metry (po 5 metrów w każdą stronę od fundamentów ratusza), głębokość wykopu do poziomu calca. 3. USŁUGA OBEJMUJE WYKONANIE NASTĘPUJĄCYCH PRAC: 1) opracowanie programu badań archeologicznych, 2) przygotowanie wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na badania archeologiczne oraz uzyskanie pozwolenia na te badania, 3) sporządzenie kwerendy archiwalno - historycznej, 4) obsługa geodezyjna, 5) przeprowadzenie archeologicznych badań wykopaliskowych, w zakresie wskazanym decyzją o pozwoleniu na badania archeologiczne, w tym odsłonięcie i przebadanie zabytków nieruchomych, nawarstwień kulturowych, pozyskanie i zabezpieczenie zabytków ruchomych, 6) w czasie badań archeologicznych w terenie należy: a) pobrać próby do analiz specjalistycznych (np. archeozoologicznych, archeobotanicznych, dendrochronologicznych, mineralno - petrograficznych i technologicznych cegieł i zaprawy murarskiej), b) zinwentaryzować relikty architektury murowanej w technice 3D, a dla pozostałych konstrukcji i obiektów wykonać dokumentację rysunkową lub fotogrametryczną, c) udokumentować fotograficznie wszystkie jednostki stratygraficzne, d) używać sprzętu mechanicznego tylko do zdjęcia nadkładu do poziomu koron ratusza, 7) sporządzenie, po zakończeniu badań terenowych, sprawozdania do WUOZ w Gdańsku Delegatura w Słupsku, 8) przekazanie, po zakończeniu badań terenowych, WUOZ w Gdańsku Delegatura w Słupsku dokumentacji badań archeologicznych (kompleksowych opracowań) uwzględniającej: a) analizy specjalistyczne, b) zinwentaryzowanie, zakonserwowanie i wykonanie kart katalogowych zabytków wydzielonych i masowych, c) opracowania materiału zabytkowego, d) opracowania jednostek stratygraficznych wraz z określeniem datowania poszczególnych faz osadniczych i ich graficznym przedstawieniem (plany), wykonaniem inwentarza jednostek stratygraficznych, e) wykonanie inwentarza i kart dokumentacji fotograficznej, f) wykonanie inwentarza dokumentacji rysunkowej i jej digitalizację (o ile nie została wykonana w technice 3D), g) przekazanie zabytków ruchomych do Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku, h) opracowanie wyników badań zostanie dostarczone Zamawiającemu w wersji drukowanej i cyfrowej, 9) przekazanie Zamawiającemu 1 egzemplarza dokumentacji badań archeologicznych, w zakresie i formie określonej przez WUOZ w Gdańsku Delegatura w Słupsku w pozwoleniu na prowadzenie badań archeologicznych, wraz z wersją elektroniczną na płycie CD/DVD w formacie pdf, 10) magazynowanie, konserwacja i dozór nad pozyskanymi zabytkami ruchomymi do momentu przekazania ich do Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku, 11) organizacja zaplecza badań, 12) zabezpieczenie i całodobową ochronę terenu badań, 13) ogrodzenie terenu badań ogrodzeniem nieprzejrzystym z zapewnieniem minimum ośmiu wizjerów (po dwa z każdej strony ogrodzenia) umożliwiających zainteresowanym osobom obserwację prowadzonych prac, 14) zdjęcie nawierzchni i transport materiału odzyskowego na odległość 3 kilometrów do magazynu Zamawiającego, 15) wywóz i utylizacja urobku z badań, 16) odcięcie istniejącej infrastruktury podziemnej, 17) zasypanie wykopu po przeprowadzeniu badań piaskiem wraz z zagęszczeniem. 4. OBOWIĄZKI WYKONAWCY: 1) zamieszczenie na koszt Wykonawcy w prasie lokalnej informacji o planowanym rozpoczęciu badań. Treść informacji do prasy Wykonawca musi uzgodnić z Zamawiającym, 2) zapewnienie kompletnego kierownictwa, siły roboczej, materiałów, sprzętu i innych urządzeń niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, 3) pracownicy Wykonawcy muszą posiadać wszystkie wymagane prawem uprawnienia i ubezpieczenia, 4) zabezpieczenie całego terenu podczas prowadzenia robót ze względu na ruch pieszych i pojazdów w bezpośrednim sąsiedztwie tego terenu, 5) utrzymanie terenu prac w trakcie realizacji robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz składowanie w wyznaczonym miejscu wszelkich urządzeń pomocniczych, zbędnych materiałów, odpadów oraz niepotrzebnych urządzeń prowizorycznych lub usunięcie ich z terenu budowy, 6) zorganizowanie i prowadzenie prac z należytą starannością, 7) zapewnienie czystości w rejonie terenu, na którym wykonywane są prace i uporządkowanie go (oczyszczenie z piasku, błota, liści, itp.), 8) przy wycenie robót rozbiórkowych Wykonawca musi założyć, że materiały z rozbiórki zostaną przetransportowane i unieszkodliwione na jego koszt. 5. WYMAGANIA OGÓLNE: 1) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia, 2) od chwili protokolarnego przejęcia terenu objętego badaniem do czasu jego oddania Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wynikłe na tym terenie, 3) organizacja pracy podczas wykonywania przedmiotu zamówienia winna odpowiadać wymaganiom określonym w aktualnych przepisach dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz musi zapewniać prawidłowe wykonanie prac. Prace należy prowadzić w sposób, który nie będzie naruszał interesów osób trzecich, 4) Wykonawca jest posiadaczem i wytwórcą odpadów powstających w związku z realizacją umowy. Na Wykonawcy ciążą obowiązki wynikające z ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 1987, z późn. zm.). Wobec powyższego utylizację powstałych odpadów należy przeprowadzić zgodnie z ww. ustawą i jej koszt uwzględnić w cenie oferty, 5) przy realizacji zamówienia odpadami są materiały pochodzące z robót ziemnych i rozbiórki, które nie zostaną użyte na miejscu. Wykonawca wywiezie odpady na wybrane przez siebie wysypisko na własny koszt, 6) materiały z rozbiórki przeznaczone do odzysku stanowią własność Zamawiającego. Wykonawca zważy lub policzy materiały, posegreguje, oczyści, a następnie przetransportuje je na paletach i złoży je na placu zlokalizowanym w Zarządzie Infrastruktury Miejskiej w Słupsku, ul. Przemysłowa 73, 76-200 Słupsk, w ramach wynagrodzenia, 7) Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność wobec Zamawiającego lub osób trzecich za ewentualne szkody powstałe w wyniku niewykonania lub niewłaściwego wykonania prac, 8) Wykonawca odpowiada wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez pracowników Wykonawcy oraz osoby trzecie w przypadku nie dołożenia przez Wykonawcę należytej staranności przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia, 9) za wypadki oraz szkody wynikłe w czasie wykonywania prac, jak również za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny odpowiada Wykonawca, 10) całość prac należy wykonać w oparciu o obowiązujące w zakresie przedmiotu zamówienia przepisy prawne i normy branżowe, 11) Wykonawca w trakcie wykonywania umowy zobowiązany jest postępować z należytą starannością mając na uwadze miejsce i charakter prac, 12) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji zamówienia dróg, chodników, małej architektury (np. ławki, kosze na odpady), trawników, drzew, krzewów, itp. Wykonawca zobowiązany jest do ich naprawienia i doprowadzenia do stanu poprzedniego, a w przypadku zieleni do jej odtworzenia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 71351914-3
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Badania archeologiczne Starego Rynku w Słupsku w ramach zadania inwestycyjnego "Przebudowa Starego Rynku"
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Firma Archeologiczna GLESUM Maciej Marczewski, archeoglesum@gmail.com, ul. Kartuska 46/6, 80-104, Gdańsk, kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 430500.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 430500.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 522750.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.