eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SieradzUsługa sprzątania i utrzymania czystości na zewnątrz budynku Prokuratury Okręgowej w Sieradzu i Prokuratury Rejonowej w Poddębicach oraz wewnątrz budynków w części zajmowanych przez Prokuraturę Okręgową i podległych jej jednostek.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-15

Sieradz: Usługa sprzątania i utrzymania czystości na zewnątrz budynku Prokuratury Okręgowej w Sieradzu i Prokuratury Rejonowej w Poddębicach oraz wewnątrz budynków w części zajmowanych przez Prokuraturę Okręgową i podległych jej jednostek.
Numer ogłoszenia: 106796 - 2010; data zamieszczenia: 15.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Sieradzu , ul. Piłsudskiego 4, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 0-43 82 66 451, faks 043 8266473.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sieradz.po.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania i utrzymania czystości na zewnątrz budynku Prokuratury Okręgowej w Sieradzu i Prokuratury Rejonowej w Poddębicach oraz wewnątrz budynków w części zajmowanych przez Prokuraturę Okręgową i podległych jej jednostek..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa sprzątania i utrzymania czystości: Świadczone usługi winny być wykonywane: 1. Prokuratura Okręgowa i Rejonowa w Sieradzu od poniedziałku do piątku w godzinach od 15.00 do 19.00, - powierzchnia ogólna - 1536 m2 - powierzchnia wykładziny dywanowej - 330 m2 - powierzchnia panelowa - 501,0 m2 - powierzchnia korytarze, klatki schodowe i hol główny - 350,0 m2 - powierzchnia toalet i pomieszczeń kuchennych - 105,0 m2 - powierzchnia archiwum, pomieszczeń gosp. - 250,0 m2 - okna (liczone dwustronnie) - sztuk 82 - 376,0 m2 - przeszklenia korytarzy (liczone dwustronnie)- 6 sztuk - 66,0 m2 - liczba kloszy - 226 sztuk - drzwi - 73 sztuki - ilość umywalek - 10 sztuk - ilość sedesów - 7 sztuk - ilość pisuarów - 4 sztuki - liczba zatrudnionych pracowników - 60 osób - średnia liczba dzienna interesantów - 80 osób 2. Prokuratura Rejonowa w Wieluniu od poniedziałku do piątku w godzinach od 15.00 do 19.00, - powierzchnia ogólna - 672 m2 - powierzchnia panelowa - 504 m2 - powierzchnia korytarze, klatki schodowe i hol główny - 94 m2 - powierzchnia toalet i pomieszczeń kuchennych - 14,0 m2 - powierzchnia archiwum - 60,0 m2 - okna (liczone dwustronnie) - sztuk 43 - 138,6 m2 - przeszklenia korytarzy (liczone dwustronnie) - 7 sztuk - 49,6 m2 - liczba kloszy - 60 sztuk - drzwi - 21 sztuk - ilość umywalek - 3 sztuki - ilość sedesów - 2 sztuki - ilość pisuarów - 1 sztuka - liczba zatrudnionych pracowników - 25 osób - średnia liczba dzienna interesantów - 100 osób 3. Prokuratura Rejonowa w Łasku od poniedziałku do piątku w godzinach od 15.00 do 19.00, - powierzchnia ogólna - 254 m2 - powierzchnia panelowa - 174 m2 - powierzchnia korytarze, klatki schodowe i hol główny - 72 m2 - powierzchnia toalet i pomieszczeń kuchennych - 8,0 m2 - okna (liczone dwustronnie) - sztuk 29 - 100 m2 - liczba kloszy - 45 sztuk - drzwi - 12 sztuk - ilość umywalek - 2 sztuki - ilość sedesów - 1 sztuka - liczba zatrudnionych pracowników - 12 osób - średnia liczba dzienna interesantów - 20 osób 4. Prokuratura Rejonowa w Poddębicach od poniedziałku do piątku w godzinach od 15.00 do 19.00, - powierzchnia ogólna - 160 m2 - powierzchnia wykładziny dywanowej - 114 m2 - powierzchnia korytarze, klatki schodowe i hol główny - 13,0 m2 - powierzchnia toalet i pomieszczeń kuchennych - 6,0 m2 - powierzchnia archiwum - 27,0 m2 - okna (liczone dwustronnie) - sztuk 12 - 44 m2 - drzwi - 13 sztuk - ilość umywalek - 2 sztuki - ilość sedesów - 1 sztuka - liczba zatrudnionych pracowników - 8 osób - średnia liczba dzienna interesantów - 8 osób 5. Prokuratura Rejonowa w Zduńskiej Woli od poniedziałku do piątku w godzinach od 15.00 do 19.00, - powierzchnia ogólna - 352 m2 - powierzchnia wykładziny dywanowej - 120,5 m2 - powierzchnia panelowa - 47,6 m2 - powierzchnia korytarze, klatki schodowe i hol główny - 133,0 m2 - powierzchnia toalet i pomieszczeń kuchennych - 10,3 m2 - powierzchnia archiwum - 40,6 m2 - okna (liczone dwustronnie) - sztuk 25 - 100,0 m2 - drzwi - 13 sztuk - ilość umywalek - 2 sztuki - ilość sedesów - 1sztuka - liczba zatrudnionych pracowników - 12 osób - średnia liczba dzienna interesantów - 20 osób Zakres prac porządkowych obejmuje: 1. codzienne zmywanie posadzek twardych i panelowych, 2. codzienne odkurzanie powierzchni dywanowych, 3. usuwanie śmieci i wymiana na bieżąco worków plastikowych w koszach na śmieci, 4. dbanie na bieżąco o czystość powierzchni pionowych w tym drzwi, przeszkleń i balustrad, 5. bieżące ścieranie kurzu na sucho z mebli, biurek i sprzętu biurowego (aparaty telefoniczne, faksy), parapetów przy pomocy preparatów specjalnie do tego przeznaczonych, 6. bieżące utrzymanie czystości w toaletach i pomieszczeniach kuchennych przy użyciu środków dezynfekujących: a) mycie i czyszczenie sedesów, ich odkażanie, usuwanie nalotów, czyszczenie luster, b) uzupełnianie wkładów WC w muszlach klozetowych i pisuarach, c) wymiana wkładów zapachowych lub odświeżaczy powietrza w sprayu, d) dbałość o terakotę i glazurę - mycie i konserwacja środkami zgodnie z normami posiadającymi polskie atesty, e) czyszczenie wycieraczek przy drzwiach wejściowych, 7. bieżące uzupełnianie papieru toaletowego, mydła w dozownikach, ręczników papierowych do pojemników (składanka), ręczników papierowych w rolce (kuchenne), płynu do naczyń, 8. mycie szklanek, talerzyków i sztućców po naradach i zgromadzeniach, 9. pranie wykładziny dywanowej - jeden raz w roku w listopadzie, 10. przeprowadzenie gruntownego mechanicznego czyszczenia powierzchni korytarzy przy pomocy urządzeń szorujących i czyszczenie fug między płytkami - raz w roku w listopadzie, 11. mycie okien, kloszy i żyrandoli - dwa razy w roku w październiku i kwietniu, 12. sprzątanie pomieszczeń archiwum - dwa razy w roku w październiku i kwietniu, 13. pranie firan - dwa razy w roku w lipcu i lutym, 14. pranie pościeli w pokojach gościnnych - według potrzeb, 15. czyszczenie żaluzji - 1 raz w roku w październiku. Utrzymanie czystości na terenach utwardzonych oraz terenach zielonych: 1. Prokuratura Okręgowa i Rejonowa w Sieradzu, - powierzchnia chodników - 1.400,00 m2 - powierzchnia terenów zielonych - 2.612,07 m2 - powierzchnia żywopłotów - 501,80 m2 2. Prokuratura Rejonowa w Poddębicach, - powierzchnia chodników - 71,40 m2 Zakres prac porządkowych na terenach utwardzonych obejmuje: W okresie wiosennym, letnim i jesiennym - utrzymanie w czystości chodników, parkingów i dróg dojazdowych - według potrzeb, - usuwanie śmieci z koszy posadowionych na terenie przyległym - codziennie, - usuwanie i wywóz liści - według potrzeb. W okresie zimowym - odśnieżanie i usuwanie gołoledzi z chodników, parkingów i dróg dojazdowych, - zwalczanie śniegu i gołoledzi poprzez stosowanie masy piaskowo - solnej w każdym dniu po stwierdzeniu wystąpienia tego zjawiska, w tym w dniach pracy Zamawiającego, co najmniej godzinę przed rozpoczęciem pracy u Zamawiającego i powtarzać w razie stwierdzenia ponownego jego występowania. Zakres prac porządkowych na terenach zielonych obejmuje: - koszenie trawy i przycinanie żywopłotów (w okresie wegetacji roślin w częstotliwościach zapewniających estetyczny wygląd trawników - szacunkowo nie rzadziej niż raz na miesiąc) oraz grabienie i sprzątanie ściętej trawy i gałęzi z przyciętych żywopłotów, - usuwanie chwastów, grabienie liści wraz z ich posprzątaniem, zbieranie gałęzi, - właściwa pielęgnacja trawy, krzewów, klombów, żywopłotów, usuwania z nich zanieczyszczeń i utrzymanie ich w czystości. W celu opracowania oferty zamawiający zleca przeprowadzenie wizji lokalnej w obiektach, w których będą świadczone usługi sprzątania. Oględziny w w/w obiektach można dokonywać w godzinach 9.00 - 14.00 od poniedziałku do piątku po wcześniejszym kontakcie telefonicznym..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • W przypadku zwiększenia powierzchni w okresie trwania umowy, Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 roku Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) stanowiącego nie więcej niż 10% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju usługi.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sieradz.po.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura Okręgowa w Sieradzu ul. Piłsudskiego 4, 98-200 Sieradz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2010 godzina 09:30, miejsce: Prokuratura Okręgowa w Sieradzu ul. Piłsudskiego 4 98-200 Sieradz Pokój nr 101, w godz. 8:00 - 15:00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.