Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-07
Ciechanowiec: Modernizacja odcinków drogi dojazdowej do gruntów rolnych we wsi Skórzec
Numer ogłoszenia: 106799 - 2009; data zamieszczenia: 07.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Ciechanowcu , ul. Mickiewicza 1, 18-230 Ciechanowiec, woj. podlaskie, tel. 086 2771145, faks 086 2771066.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciechanowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja odcinków drogi dojazdowej do gruntów rolnych we wsi Skórzec.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja odcinka drogi lokalnej, dojazdowej do gruntów rolnych we wsi Skórzec położonej w Gminie Ciechanowiec o długości 148,5 mb. Zadanie objęte zamówieniem zlokalizowane jest na terenach nieruchomości oznaczonych na mapie ewidencyjnej gruntów numerami ewidencyjnymi: Nr 200 na 4 o powierzchni 0,052 ha, Nr 200 na 6 o powierzchni 0,0214 ha, Nr 262 o powierzchni 0,050 ha, Nr 263 o powierzchni 0,020 ha stanowiących własność Gminy Ciechanowiec. Przebudowa obejmuje oczyszczenie i wyprofilowanie istniejących rowów przydrożnych z wywiezieniem urobku, wycinkę i karczowanie krzaków i podcięcie nawisających gałęzi, wykonanie nawierzchni żwirowej wraz z poboczami szer. 6,5 m gr. 20cm i warstwy odcinającej z piasku gr. 30 cm. Szczegółowy zakres prac objęty zamówieniem określony jest w kosztorysie ofertowym (załącznik nr 5) i uproszczonej dokumentacji technicznej (załącznik nr 6)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: a) dysponują własnymi środkami finansowymi i/lub kredytem dla sfinansowania realizacji robót w wysokości nie mniejszej niż oferowana cena realizacji przedmiotowego zamówienia. 3. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia tj.: Mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel posiadający uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, w zakresie robót objętych zamówieniem. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobą z uprawnieniami do prowadzenia robót drogowych, której powierzone zostanie kierowanie robotami. Osoba musi mieć min. 5 - letnie doświadczenie w kierowaniu robotami drogowymi. 4. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania niniejszego zamówienia, tj.: Wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 3 zamówienia (każde o wartości nie mniejszej niż oferowany koszt realizacji zamówienia) odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (tj. roboty drogowe). 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę sporządzoną na formularzu załączonym do niniejszej Specyfikacji. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 2; 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ( pkt. 9 w przypadku podmiotów zbiorowych) ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizację robót (na załączniku Nr 3) z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych. 7. Zaświadczenie potwierdzające członkostwo w Izbie Inżynierów Budownictwa oraz opłacanie składek członkowskich i ubezpieczenia od odpowiedzialności zawodowej (dot. Kierownika Budowy). 8. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (na załączniku Nr 4) w realizacji robót rodzajowo porównywalnych z przedmiotem niniejszego zamówienia wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 9. W przypadku podwykonawcy wykaz ważniejszych robót zrealizowanych w okresie ubiegłych 5 lat, min. 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia w zakresie realizowanym przez podwykonawcę, podaniem ich wartości oraz daty i miejsca ich wykonania, przedstawione na załączniku Nr 4 wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.ciechanowiec.wrotapodlasia.pl/zam_publicz.htm.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ciechanowcu
ul. Mickiewicza 1
18-230 Ciechanowiec
pokój nr 13.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2009 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miejski w Ciechanowcu ul. Mickiewicza 1 18-230 Ciechanowiec pokój nr 15.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany jest z terenowego Funduszu Ochrony Gruntów Rolnych Województwa Podlaskiego.
INNE PRZETARGI CIECHANOWIEC
więcej: przetargi CIECHANOWIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bezpieczny pieszy, rowerzysta i kierowca w Nowym Sączu
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa drogi 675500P w miejscowości Nędzerzew
- Rozbudowa i przebudowa sieci drogowej w Gminie Tuszyn - etap IV. Remont nawierzchni ul. Wodzińskiej w Wodzinie Majorackim - gmina Tuszyn.
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.