eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Września › kompleksowe ubezpieczenie Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej we Wrześni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-01-29

POZYCJA 10679

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Września: kompleksowe ubezpieczenie Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej we Wrześni Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej we Wrześni, do kontaktów: Karol Jędraszak, ul. Słowackiego 2, 62-300 Września, woj. wielkopolskie, tel. 061 4370537, fax 061 4379730, e-mail: kjedraszak@szpitalwrzesnia.home.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szpitalwrzesnia.home.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Tamal Sp. z o.o., Małgorzata Goździk, Al. komisji Edukacji Narodowej 98 m.62, 02-777 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022/8550062, fax 022/8550062, e-mail: biuro@tamal.com.pl, www.tamal.com.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Tamal Sp. z o.o., Małgorzata Goździk, Al. komisji Edukacji Narodowej 98 m.62, 02-777 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022/8550062, fax 022/8550062, e-mail: biuro@tamal.com.pl, www.tamal.com.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: kompleksowe ubezpieczenie Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej we Wrześni. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 75. Główne miejsce świadczenia usług: Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej we Wrześni. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: Kompleksowe ubezpieczenie szpitala w zakresie: - A) mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, - B) mienia od kradzieży z włamaniem, rabunku i dewastacji, - C) ubezpieczenie komunikacyjne (OC, AC, NNW), - D) sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, - E) odpowiedzialności cywilnej w związku z posiadanym mieniem i prowadzoną działalnością z rozszerzeniem na działalność medyczną, - F) odpowiedzialności cywilnej pracodawcy, - G) gotówki od kradzieży z włamaniem i rabunku, 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie jest wymagana informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnienie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 75.30.00.00 - Usługi w zakresie obowiązkowego ubezpieczenia społecznego Kod CPV wg słownika 2008: 75.30.00.00 - Usługi w zakresie obowiązkowego ubezpieczenia społecznego 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 000 Euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 36

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy tj. osoby prawne, osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia albo jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej, które nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z dn. 09.02.2004 r. Nr 19, poz. 177 ) i spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy j.w. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zawarta w SIWZ Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Oświadczenie o opłaceniu podatków albo o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. 3. Oświadczenie o opłaceniu opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne albo o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalwrzesnia.home.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2006 godzina 13:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.03.2006, godzina 13:30, TAMAL Sp. z o.o. Al. Komisji Edukacji Narodowej 98 m. 62 02-777 Warszawa.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 25.01.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.