eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › modernizacja przekroju podłużnego i poprzecznego koryta rzeki Łydyni od km 51+650 do km 58+250



Ogłoszenie z dnia 2007-01-29

POZYCJA 10683

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: modernizacja przekroju podłużnego i poprzecznego koryta rzeki Łydyni od km 51+650 do km 58+250 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych, do kontaktów: Agnieszka Gozdalik, ul. Ksawerów 8, 02-656 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (022) 8438131, fax (022) 8438071, e-mail: WZMiUW@warszawa.wzmiuw.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.warszawa.wzmiuw.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Ciechanowie, Andrzej Gmurczyk, ul. Powstańców Warszawskich 11, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 0-23 672 42 16, fax 0-23 672 50 22, e-mail: o.ciechanow@warszawa.wzmiuw.gov.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Ciechanowie, Andrzej Gmurczyk, ul. Powstańców Warszawskich 11, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 0-23 672 42 16, fax 0-23 672 50 22, e-mail: o.ciechanow@warszawa.wzmiuw.gov.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Ciechanowie, Andrzej Gmurczyk, ul. Powstańców Warszawskich 11, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 0-23 672 42 16, fax 0-23 672 50 22, e-mail: o.ciechanow@warszawa.wzmiuw.gov.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:Rolnictwo. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja przekroju podłużnego i poprzecznego koryta rzeki Łydyni od km 51+650 do km 58+250. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Żmijewo Gaje, Żmijewo Ponki, Żmijewo Trojany, Żmijewo Kuce i Grzymki w gm. Stupsk, Korzybie w gm. Szydłowo w pow. mławskim oraz Mierzanowo i Zakrzewo Wielkie w gm. Grudusk, w pow. ciechanowskim. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie n/w robót budowlano - montażowych: - Budowa i przebudowa urządzeń wodnych od km 51+650 do km 58+250 tj. kształtowanie przekroju poprzecznego i podłużnego koryta rzeki na długości - 6 600 m, w tym : wykonanie budowli - szt. 6, tj. bród - szt.1, stopnie - szt. 4, kładka dla pieszych - szt. 1 - Zagospodarowanie odkładów - ha 29,50. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.24.60.00 - Roboty w zakresie budowy rzek i kontroli przeciwpowodziowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.60.00 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie n/w robót budowlano - montażowych: - Budowa i przebudowa urządzeń wodnych od km 51+650 do km 58+250, tj. kształtowanie przekroju poprzecznego i podłużnego koryta rzeki na długości - 6 600 m, w tym : wykonanie budowli - szt. 6, tj. bród - szt.1, stopnie - szt. 4, kładka dla pieszych - szt. 1 - Zagospodarowanie odkładów - ha 29,50. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.04.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1.Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 50 000 zł słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy zł . 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte art. 22 ust.1 ustawy pzp i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - znaczenie warunku - 60% a)wykonawca w ciągu ostatnich 5 lat, przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to z tego okresu wykonał co najmniej 2 zamówienia w zakresie modernizacji, remontów i regulacji rzek każde o długości co najmniej 3,0 km wraz z przynajmniej 3 szt. budowli regulacyjnych i komunikacyjnych. - za udokumentowane wykonanie robót o w/w zakresie Wykonawca otrzyma - 5 pkt. - za udokumentowane wykonanie 3 zamówień o zakresie robót j.w. Wykonawca otrzyma - 7 pkt. - za udokumentowane wykonanie 4 zamówień i więcej o zakresie j.w. Wykonawca otrzyma - 10 pkt. Należyte wykonanie zamówienia musi być potwierdzone dokumentami (referencje lub protokóły odbioru końcowego). b)wykonawca musi mieć do dyspozycji osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami o specjalności melioracje wodne lub budownictwo wodne, z co najmniej pięcioletnim stażem na stanowisku kierownika budowy z aktualnym zaświadczeniem z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa o opłaceniu składek i ubezpieczenia. Za udokumentowanie kadry technicznej do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca otrzyma: - Kierownik budowy ze stażem pracy na tym stanowisku powyżej 10 lat - 10 pkt., - Kierownik budowy ze stażem pracy 5-10 lat - 5 pkt. c) Wykonawca winien dysponować podstawowym sprzętem (własnym, dzierżawionym lub wynajętym) tj.: -Spycharka gąsienicowa min. 55 KW - 1 szt., -Koparka gąsienicowa o poj. łyżki min. 0,25 m3 - 2 szt., -Zagęszczarka wibracyjna z płytą o wadze 300 kg - 1 szt., -Koparko - spycharka o mocy min. 55 kW - 1 szt., -Żuraw kołowy 12-16 t - 1 szt., - Za dysponowanie w/w podstawowym sprzętem Wykonawca otrzyma - 5 pkt. - W przypadku dysponowania większą ilością sprzętu podstawowego Wykonawca otrzyma - 10 pkt. 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - znaczenie warunku - 40 % - aby warunek był spełniony wykonawca udokumentuje, że a) osiągnął średni przychód ze sprzedaży za ostatnie 3 lata (wg sprawozdania finansowego) co najmniej 3 500 tys. zł, b) posiada własne środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500 000 zł, Za udokumentowanie przychodu ze sprzedaży i za posiadanie własnych środków finansowych lub zdolności kredytowej Wykonawca otrzyma : - 5 pkt. - za 3,5 mln do 4,5 mln zł przychodów ze sprzedaży w ostatnich 3 latach (średnia) i 500 tys. do 1,0 mln zł posiadanych własnych środków finansowych lub zdolności kredytowej, - 7 pkt. - powyżej 4,5 mln do 6 mln przychodów ze sprzedaży w ostatnich 3 latach (średnia) i powyżej 1,0 mln do 2 mln posiadanych własnych środków finansowych lub zdolności kredytowej, - 10 pkt. - powyżej 6 mln zł przychodów ze sprzedaży w ostatnich 3 latach (średnia) i powyżej 2,0 mln zł posiadanych własnych środków finansowych lub zdolności kredytowej. c) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust.1 lub ust.2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (konsorcjum). W tym przypadku wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu dla Wykonawców występujących wspólnie powinien zawierać informacje i dokumenty wymienione niżej w pkt pkt 1-4 i 10 dla każdego wykonawcy oraz pozostałe dokumenty wymienione w pkt 5-9, które łącznie będą potwierdzały spełnienie warunków udziału w postępowaniu, dot. doświadczenia w realizacji podobnych zamówień, potencjału technicznego i sytuacji ekonomicznej przez wykonawców występujących wspólnie. Wszyscy wspólnicy będą ponosić solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Wszystkie dokumenty muszą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Jeżeli uprawnienie wynika z odrębnego pełnomocnictwa, pełnomocnictwo należy załączyć do wniosku w oryginale. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia powyższych warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń załączonych do wniosku o dopuszczenie wykonawcy do udziału w postępowaniu, na zasadzie >spełnia-nie spełnia<. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków stosując wzór Pw = Z x Ww / W max / x 100, gdzie: Pw - ilość punktów za dany warunek, Z - znaczenie warunku w %, Ww - ilość punktów przyznana w ocenie tego warunku, W max - maksymalna ilość punktów za ten warunek. Do złożenia ofert zostaną zaproszeni Wykonawcy w liczbie 7, którzy spełnią i potwierdzą warunki udziału w postępowaniu dokumentami, o których mowa niżej. Jeżeli liczba wykonawców spełniających warunki będzie większa niż 7, Zamawiajacy zaprosi do składania ofert wykonawców, którzy otrzymali najwyższe oceny spełnienia tych warunków. W przypadku uzyskania przez Wykonawców takiej samej liczby punków, o kolejności zakwalifikowania decydować będzie łączna wartość wykonanych zamówień. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy dla potwierdzenia spełnienia wymaganych warunków, zgodnie z Rozp. Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. (Dz. U. Nr 87 poz. 605, § 1 ust. 1, 2 i 3) złożą wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu następujące dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4.Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp. 5.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje lub protokóły odbiorów). 6.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia budowlane, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, staż pracy i należą do IIB. 7.Wykaz sprzętu będacego w dyspozycji Wykonawcy umożliwiającego wykonanie zamówienia. (Informacja o posiadanym, wynajętym lub wydzierżawionym sprzęcie podstawowym, umożliwiającym wykonanie zamówienia). 8.Informacja o podwykonawcy (jeżeli Wykonawca zamierza zatrudnić podwykonawcę). 9.Sprawozdanie finansowe wykonawcy za ostatnie 3 lata, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, oraz - informacja z Banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 10.Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wraz z deklaracją wykonawcy o jej odnawianiu na okres wykonywania obowiązków umownych. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1, 2, 3, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3)nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przedmiotu zamówienia podwykonawcy na zasadach określonych w art. 647 Kodeksu Cywilnego. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za roboty, które wykonuje przy pomocy podwykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 7 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: nie dotyczy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.02.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; SEKTOROWY PROGRAM OPERACYJNY - Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004-2006. Priorytet: 1.2: Zrównoważony rozwój obszarów wiejskich. Działanie 2.5: Gospodarowanie rolniczymi zasobami wodnymi. 2) Informacje dodatkowe: Każda zapisana strona wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz wszystkich załączników, a także wszelkie miejsca, w których wykonawca naniósł zmiany muszą być podpisane (podpis i pieczątka imienna lub czytelny podpis) przez wykonawcę lub uprawnionego, lub upoważnionego przedstawiciela wykonawcy zgodnie ze sposobem reprezentacji opisanym w KRS lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do wniosku musi być załączone pełnomocnictwo w oryginale określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. Wszystkie strony wniosku winny być spięte lub zszyte w sposób zabezpieczający przed jego dekompletacją. Dopuszczalne jest składanie wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i ofert przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w tym wspólników spółek cywilnych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie stosuje się odpowiednio przepisy dotyczące wykonawcy. Język, w którym można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: - polski. Dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym muszą być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego. Wniosek należy złożyć w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym bezśladowe otwarcie lub zapoznanie się z jego treścią. Opakowanie powinno być zaadresowane do zamawiającego z zaznaczeniem - Łydynia. Opakowanie musi być opatrzone pełną nazwą i dokładnym adresem (ulica, numer lokalu, miejscowość, numer kodu pocztowego) wykonawcy składającego wniosek. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 25.01.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.