Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-20
Gdańsk: Malowanie wnętrz wraz z konserwacją malarstwa (freski) Kościoła Św. Jakuba zlokalizowanego w Gdańsku przy ul. Łagiewniki
Numer ogłoszenia: 106846 - 2008; data zamieszczenia: 20.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakon Braci Mniejszych oo. Kapucynów - Dom Zakonny, ul. Wałowa 28, 80-858 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3015550, fax 058 3015550 w. 11.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Dom Zakonny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Malowanie wnętrz wraz z konserwacją malarstwa (freski) Kościoła Św. Jakuba zlokalizowanego w Gdańsku przy ul. Łagiewniki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmować będzie wykonanie robót w branży budowlanej oraz konserwatorskiej w zakresie zabezpieczenia polichromii Przewiduje się wykonywanie prac z rusztowań przestawnych. Wysokość ścian do malowania wynosi 14,0 m. Powierzchnia ścian ~ 1320,00 m2 Powierzchnia polichromii ~ 180,00 m2 Realizacja robót przewidziana jest na okres letni i wczesną jesień 2008 r.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.20.00 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.20.00 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje prowadzenie zarejestrowanej działalności gospodarczej; Ocena spełnienia - na podstawie odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: 1) osoby wskazana przez Wykonawcę do pełnienia - funkcji kierownika budowy posiada wymagane do tego uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - stałego nadzoru przy zabezpieczeniu fresków posiada tytuł konserwatora dzieł sztuki oraz przynależą do odpowiedniej izby samorządu zawodowego; Ocena spełnienia - na podstawie decyzji stwierdzających posiadanie przez te osoby wymaganych uprawnień budowlanych oraz zaświadczeń potwierdzających ich przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa; 2) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie zamówienia dotyczące prac budowlano-konserwatorskich obiektów wpisanych do rejestru zabytków na łączną kwotę co najmniej 1.000.000,00 z brutto, Ocena spełnienia - na podstawie wykazu zrealizowanych robót oraz dokumentów potwierdzających należyte wykonanie wykazanych robót; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca udokumentuje, że w ostatnim roku obrotowym osiągnął przychód netto ze sprzedaży w wysokości co najmniej 980.000,00 zł; Ocena spełnienia - na podstawie rachunku zysków i strat lub dokumentu określającego wysokość przychodów; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy; Ocena spełnienia - na podstawie: oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz oceny spełnienia pozostałych warunków.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w celu potwierdzenia, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zobowiązany jest załączyć do oferty: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wypełniony zał. I/2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego lub potwierdzonego przez organ wystawiający w zakresie jego aktualności, nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.UwagaW przypadku, gdy upoważnienie osoby, która podpisała ofertę, do reprezentowania wykonawcy, nie wynika z powyższych dokumentów, do oferty należy załączyć również dokument potwierdzający to upoważnienie. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi o wykonania zamówienia, Zamawiający żąda załączenia do oferty: Decyzji stwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień budowlanych przez osoby wskazane do pełnienia funkcji kierownika budowy oraz nadzorowania zabezpieczenia fresków. Zaświadczenia potwierdzające ich przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. Wykaz wykonanych zamówień dotyczących prac budowlano-konserwatorskich obiektów wpisanych do rejestru zabytków, na łączną kwotę 1.000.00,00 zł brutto.W wykazie, dla każdej realizacji, należy podać: 1) przedmiot prac (krótki opis), 2) miejsce wykonania (adres obiektu), 3) wartość, 4) datę wykonania, 5)nazwę i adres odbiorcy (pożądane podanie również jego aktualnego nr telefonu oraz nazwiska osoby posiadającej informacje na temat zamówienia),oraz dokumenty potwierdzające, że te prace zostały wykonane należycie. Wykonawca w celu potwierdzenia, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zobowiązany jest załączyć do oferty: Rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega on badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym rachunku zysków i strat (wykonawcy zobowiązani do jego sporządzania) lub dokument określający wysokość przychodów (wykonawcy nie zobowiązani do sporządzania sprawozdania finansowego) - za ostatni rok obrotowy, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lectiodivina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Zakonny Zakonu Braci Mniejszych OO. Kapucynów, Gdańsk, ul. Wałowa 28.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2008 godzina 15:00, miejsce: Dom Zakonny Zakonu Braci Mniejszych OO. Kapucynów, Gdańsk, ul. Wałowa 28.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa licencji rozszerzających liczbę wspieranych punktów dostępowych dla użytkowników sieci Wi-Fi Eduroam Uniwersytetu Gdańskiego
- Sukcesywne dostawy odczynników chemicznych dla jednostek Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu 7 - osobowego o napędzie hybrydowym HEV
- Remont przebudowa i termomodernizacja wraz z przebudową infrastruktury przy ul. Przybrzeżnej 24 w Gdańsku "STOP SMOG "
- Dostawa prototypowej instalacji realizującej obieg ORC-VCC (bez turbosprężarki)
- Dostawa wstępnie zadrukowanych blankietów Elektronicznej Legitymacji Studenckiej dla Politechniki Gdańskiej
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 15 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Białymstoku
- "Kompleksowa termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Torzymiu"
- Malowanie klatek schodowych w Szkole Podstawowej nr 202 im. Kazimierza Górskiego przy ul. Jana Bytnara "Rudego" 19 w Warszawie
- Remont elewacji zabytkowego Ratusza w Zdunach
- Remont elewacji frontowej budynku Teatru Śląskiego im. Stanisława Wyspiańskiego w Katowicach.
- Wymiana instalacji elektrycznej w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 9 przy ul. Seniorów Lotnictwa 5 w Krakowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.