eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KwidzynPrzetarg nieograniczony na dostawy materiałów szewnych, opatrunkowych, jednorazowych wyrobów medycznych wykonanych z włókniny i folii, produktów higienicznych oraz zestawów zabiegowych. Nr postępowania 2/2015/PN.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-07

Kwidzyn: Przetarg nieograniczony na dostawy materiałów szewnych, opatrunkowych, jednorazowych wyrobów medycznych wykonanych z włókniny i folii, produktów higienicznych oraz zestawów zabiegowych. Nr postępowania 2/2015/PN.
Numer ogłoszenia: 106894 - 2015; data zamieszczenia: 07.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Zdrowie" Sp. z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Hallera 31, 82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie, tel. 055 6458300, faks 055 6458310.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.emc-sa.pl/pl/szpital-zdrowie-w-kwidzynie

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawy materiałów szewnych, opatrunkowych, jednorazowych wyrobów medycznych wykonanych z włókniny i folii, produktów higienicznych oraz zestawów zabiegowych. Nr postępowania 2/2015/PN..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów szewnych, opatrunkowych, jednorazowych wyrobów medycznych z wykonanych z włókniny i folii, produktów higienicznych oraz zestawów zabiegowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzach cenowych, podzielonych na części od Nr 1 do Nr 64, stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji. Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji przetargowej (SIWZ wraz z załącznikami), przy opisie zastosowanych materiałów wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przyjmuje się, że mogą być zastosowane materiały lub produkty równoważne. Wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia ma charakter jedynie przykładowy i użyty jest w celu określenia standardów jakościowych i klasy, wymaganych w odniesieniu do stosowanych materiałów. W przypadku, gdy powoływane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równy lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do Apteki Szpitalnej w ZDROWIE Sp. z o.o. w Kwidzynie, ul. Hallera 31. Wykonawca dostarczy i rozładuje towar na koszt własny. Oferowany towar musi być dopuszczony do obrotu i używania na terenie RP zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. nr 107, poz. 679 z późniejszymi zmianami) oraz musi odpowiadać wymaganiom opisanym w Formularzach cenowych. Dostawy przedmiotu zamówienia będą odbywały się sukcesywnie na podstawie odrębnych zamówień. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia w terminie do 3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. W przypadku zamówień określanych jako CITO Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia przedmiotu zamówienia w ciągu 1 dnia roboczego (w ciągu następnego dnia) od dnia złożenia zamówienia. Wykonawca zapewni termin płatności 30 dni licząc od daty dostarczenia faktury zamawiającemu. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych - w niżej wymienionych częściach od nr 1 do nr 64 - ściśle wg załączonych Formularzy cenowych. 1. Szwy chirurgiczne, 2. Szwy chirurgiczne, 3. Szwy chirurgiczne, 4. Szwy chirurgiczne, 5.Siatki chirurgiczne, 6.Maski chirurgiczne, 7.Maski z osłoną na oczy, 8.Ubranie operacyjne, 9.Fartuchy chirurgiczne, 10.Fartuch ochronny, 11.Fartuch przedni, 12.Fartuch wizytacyjny, 13.Prześcieradła jednorazowego użytku, 14.Prześcieradła barierowe i osłony, 15.Osłony na przewody, 16.Czepki, 17.Serwety, 18.Serwety jałowe, 19.Serweta dla noworodka, 20 Pieluchomajtki dla dzieci i chusteczki, 21 Pieluchomajtki dla dorosłych, 22 Bielizna dla pacjenta, 23 Piżama dla pacjenta, 24 Komplet pościeli jednorazowej, 25 Spodenki do kolonoskopii, 26 Chusta trójkątna, 27 Ochraniacze na obuwie, 28 Podkład z pulpy celulozowej, 29 Kompresy, gaza, wata, 30 Opaska kohezyjna, 31 Opaski, 32 Opatrunek do mocowania cewników centralnych, 33 Opatrunek do mocowania kaniul , 34 Opatrunek do oczyszczania ran, 35 Opatrunek gazowy, 36 Opatrunek hydrożelowy, 37 Opatrunek maściowy, 38 Opatrunek z alginianami wapnia, 39 Opatrunki jałowe, 40 Opatrunki, 41 Gąbka żelatynowa, 42 Folia z antybiotykiem , 43 Przylepiec chirurgiczny, 44 Przylepiec jałowy do zabezpieczania kaniul, 45 Przylepiec z białej włókniny, 46 Przylepiec z folii, 47 Przylepiec z opatrunkiem, 48 Przylepiec z tkaniny wiskozowej, 49 Przylepiec z włókniny, 50 Zestaw dłoń stopa, 51 Zestaw do artroskopii kolana, 52 Zestaw do cewnikowania pęcherza , 53 Zestaw do cholecystectomii, 54 Zestaw do cięcia cesarskiego, 55 Zestaw do operacji stawu biodrowego, 56 Zestaw do operacji urologicznych TURP, 57 Zestaw do porodu, 58 Zestaw do wkłucia centralnego, 59 Zestaw do zakładania szwów, 60 Zestaw do zdejmowania szwów, 61 Zestaw do zmiany opatrunki, 62 Zestaw do znieczulenia przewodowego, 63 Zestaw uniwersalny, 64 Zestaw do ATS..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki 33.70.00.00 - Produkty do pielęgnacji ciała .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 64.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Opis sposobu oceny spełniania warunków. Ocena spełnienia warunku określonego zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie, stanowiące załącznik Nr 65 do SIWZ. Ocena spełnienia wymaganych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie danych zawartych w wymaganych dokumentach i oświadczeniach.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Opis sposobu oceny spełniania warunków. Ocena spełnienia warunku określonego zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie, stanowiące załącznik Nr 65 do SIWZ. Ocena spełnienia wymaganych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie danych zawartych w wymaganych dokumentach i oświadczeniach.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Opis sposobu oceny spełniania warunków. Ocena spełnienia warunku określonego zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie, stanowiące załącznik Nr 65 do SIWZ. Ocena spełnienia wymaganych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie danych zawartych w wymaganych dokumentach i oświadczeniach. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Opis sposobu oceny spełniania warunków. Ocena spełnienia warunku określonego zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie, stanowiące załącznik Nr 65 do SIWZ. Ocena spełnienia wymaganych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie danych zawartych w wymaganych dokumentach i oświadczeniach.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Opis sposobu oceny spełniania warunków. Ocena spełnienia warunku określonego zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie, stanowiące załącznik Nr 65 do SIWZ. Ocena spełnienia wymaganych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie danych zawartych w wymaganych dokumentach i oświadczeniach.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Opis sposobu oceny spełniania warunków. Ocena spełnienia warunku określonego zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie, stanowiące załącznik Nr 65 do SIWZ. Ocena spełnienia wymaganych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie danych zawartych w wymaganych dokumentach i oświadczeniach.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

I.W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, Wykonawcy składają wraz z ofertą: 1.Oświadczenie, że wykonawca posiada dokumenty dopuszczające oferowany towar do obrotu i stosowania w podmiotach leczniczych i przedsiębiorstwach podmiotów leczniczych zgodnie z obowiązującymi przepisami na terytorium RP oraz zobowiązanie, że okaże je na każde żądanie zamawiającego. 2. Ulotki informacyjne pochodzące od producenta oferowanego asortymentu wraz fotografią (rysunkiem), zawierające informacje niezbędne do oceny oferowanego asortymentu pod kątem jego zgodności z SIWZ, z oznaczeniem jakiej części i jakiej pozycji dany asortyment dotyczy. W przypadku braku wymaganych informacji na ulotce, opis produktu sporządzony przez Wykonawcę jako uzupełnienie danych zawartych w ulotce informacyjnej. II.Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od wykonawców składających wspólną ofertę: a) oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 8.2.1. pkt 8.2.2. powinny być złożone przez każdego wykonawcę; b) oświadczenia wymienione w pkt 8.1; pkt 8.3.1. mogą być złożone wspólnie albo składa je przynajmniej jeden z Wykonawców spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w celu łącznego spełnienia warunków udziału w postępowaniu). 2. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 3. Wszystkie dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 5. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu oraz opatrzone i pieczęcią (lub dopiskiem odręcznym) o treści: Za zgodność z oryginałem lub Poświadczam za zgodność z oryginałem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Jakość - 30

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.emc-sa.pl/pl/szpital-zdrowie-w-kwidzynie
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZDROWIE Sp. z o.o. 82-500 Kwidzyn, ul. Hallera 31.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2015 godzina 12:15, miejsce: ZDROWIE Sp. z o.o. w Kwidzynie, ul. Hallera nr 31 nr pokoju 10 lub 14.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.