eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceDostawa dwóch dronów dla Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących nr 3 im. Edwarda Abramowskiego w Katowicach przy ul. Harcerzy Września 1939r. Nr 2 w ramach projektu "Atelier na czasie - modernizacja studia i ciemni fotograficznych"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-12

Ogłoszenie nr 106900 - 2017 z dnia 2017-07-12 r.

Katowice: Dostawa dwóch dronów dla Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących nr 3 im. Edwarda Abramowskiego w Katowicach przy ul. Harcerzy Września 1939r. Nr 2 w ramach projektu "Atelier na czasie - modernizacja studia i ciemni fotograficznych"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Atelier na czasie - modernizacja studia i ciemni fotograficznych

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 531215-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia prowadzi: Pełnomocnik Zamawiającego: Michał Słota, dyrektor Centrum Usług Wspólnych w Katowicach, działający w imieniu i na rzecz Zamawiającego, na podstawie pełnomocnictwa z dnia 06.06.2017r. dyrektora Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących nr 3 im. Edwarda Abramowskiego w Katowicach udzielonego w trybie art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn.zm.). Adres do korespondencji: ul. Wita Stwosza 7, 40-040 Katowice.

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących nr 3 im. Edwarda Abramowskiego, krajowy numer identyfikacyjny 40489000000, ul. ul. Harcerzy Września 1939 r. 2, 40659 Katowice, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 322 028 255, faks 322 048 255, e-mail technikum12@abramowski.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa dwóch dronów dla Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących nr 3 im. Edwarda Abramowskiego w Katowicach przy ul. Harcerzy Września 1939r. Nr 2 w ramach projektu "Atelier na czasie - modernizacja studia i ciemni fotograficznych"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP/451/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch dronów dla Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących nr 3 im. Edwarda Abramowskiego w Katowicach przy ul. Harcerzy Września 1939r. Nr 2 w ramach projektu "Atelier na czasie - modernizacja studia i ciemni fotograficznych" o następującej specyfice: o dron typu quadrocopter; o czas lotu - minimum 25 minut; o zasięg - minimum 5 kilometrów; o jakość wideo - minimum 4k 60fps; o kamera - 1 calowa 20MP; o migawka - regulowana ręcznie; o kodowanie wideo - podwójne: H.264 i H.265; o zakres przysłon kamery - od f2.8 do f11; o migawka od 8 do 1/2000s; o możliwość zapisu zdjęć w RAW; o gimbal 3 osiowy; o dodatkowy komplet śmigieł; o dodatkowe akumulatory o pojemności minimum 5870mAh i napięciu 15,2V pozwalające na utrzymanie drona w powietrzu wymagane minimum 25 minut - co najmniej 2szt dodatkowo oprócz obowiązkowego akumulatora w zestawie; o osłony na śmigła zdejmowane; o ładowarka do akumulatorów na 3 baterie; o podgląd w postaci zintegrowanej wizji z aparatury sterującej spełniające wymagania płynnej transmisji obrazu z drona lub o tych samych parametrach monitor dopinany o karty pamięci min. 64 gb o prędkości pozwalającej na płynny zapis filmu w jakości 4K - min. 2 szt. o symulator do nauki lotu - oprogramowanie i aparatura sterująca tego samego producenta co dostarczony dron, zapewniająca ciągłość nauki w warunkach rzeczywistych. Dodatkowo: o Sztywny plecak do bezpiecznego transportu z osprzętem - 1 szt. o Sztywna walizka do bezpiecznego transportu z osprzętem - 1 szt. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Dostarczony przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, wolny od wad i pochodzić z bieżącej produkcji oraz posiadać stosowne certyfikaty i dopuszczenia do handlu. 2. W przypadku gdy dostarczone w ramach przedmiotu zam ówienia urządzenia będą uszkodzone lub ulegną uszkodzeniu podczas dostawy zostaną one przez Wykonawcę wymienione na nowe. 3. Wykonawca obowiązany jest przekazać Zamawiającemu w dniu dostawy karty gwarancyjne oraz wszelkie atesty i certyfikaty, zgodnie z zamówieniem. 4. Okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia: minimum 12 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru potwierdzającego bezusterkową dostawę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 34711200-6
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT16700
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
RC-LIPOL Piotr Sinica, , ul. Lotnisko Jasionka 926, 36-002, Jasionka, kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 20645,55
Oferta z najniższą ceną/kosztem 20645,55
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 20645,55
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.