To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-12
Ogłoszenie nr 106924 - 2017 z dnia 2017-07-12 r.
Warszawa: Remont drogi wewnętrznej Alei Tysiąclecia na terenie Dzielnicy Praga-Północ m.st Warszawy, znajdującej się na działce ewidencyjnej numer 47/1 w obrębie 4-14-07.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 505465-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Praga Północ, krajowy numer identyfikacyjny
01525966300082, ul.
ul. ks. I. Kłopotowskiego
15,
03-708
Warszawa, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
+48224438048, faks
+484438186, e-mail
ppn.zampubl@um.warszawa.pl
Adres strony internetowej (URL): www.praga-pn.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont drogi wewnętrznej Alei Tysiąclecia na terenie Dzielnicy Praga-Północ m.st Warszawy, znajdującej się na działce ewidencyjnej numer 47/1 w obrębie 4-14-07.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):UD-VII.WZP.271.14.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest Remont drogi wewnętrznej Alei Tysiąclecia na terenie Dzielnicy Praga-Północ m.st Warszawy, znajdującej się na działce ewidencyjnej numer 47/1 w obrębie 4-14-07. 2. Zakres robót obejmuje w szczególności: - Roboty przygotowawcze, - Rozbiórkę istniejących nawierzchni, - Roboty ziemne (przygotowanie terenu pod nawierzchnie), - Budowę nawierzchni, - Uporządkowanie terenu. Prace remontowe przewidują wykonanie nowej nawierzchni : - - drogi z mieszanki bitumicznej, - - miejsc postojowych z bruku, - - dwóch zjazdów z kostki betonowej - - chodników z płyt betonowych 50x50 cm. Z uwagi na zły stan nawierzchni jezdni przewidziano jej całkowitą rozbiórkę wraz z wykonaniem nowej warstwy konstrukcyjnej na całym odcinku objętym opracowaniem projektowym. Do wykonania miejsc postojowych należy wykorzystać bruk przekazany przez Zamawiającego, brakujący materiał Wykonawca musi zapewnić we własnym zakresie. Miejsca postojowe należy wydzielić rzędem kostki granitowej 8x10 cm. Szczegółowe rozwiązania przedstawione są w projekcie budowlano - wykonawczym. UWAGA! Przed przystąpieniem do wykonania robót na zlecony przez Zamawiającego zakres prac, Wykonawca zobowiązany jest opracować własnym kosztem i staraniem uzgodnić i zatwierdzić niezbędne projekty organizacji ruchu. Projekt organizacji ruchu należy uzgodnić z Zamawiającym. Materiały użyte do budowy muszą mieć stosowne certyfikaty, atesty i świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie oraz odpowiednie deklaracje zgodności producenta z normami, aprobatą techniczną itp. Roboty powinny być prowadzone z zachowaniem zasad bezpieczeństwa ruchu, BHP i PPOŻ Roboty muszą być prowadzone zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami dotyczącymi podbudów, robót brukarskich itp. Zagęszczenie podbudowy pod nawierzchnię powinno odpowiadać normowym wskaźnikom zagęszczenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres robót budowlanych, opis wymagań Zamawiającego i warunki wykonania i odbioru robót budowlanych określają: 1) Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2a do SIWZ. 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych-załącznik nr 2b do SIWZ. 3) Dokumentacja projektowa - załącznik 2c do SIWZ. 4) Wzór umowy. -załącznik nr 3 do SIWZ. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z SIWZ na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. PRZEDMIAR: Zamawiający udostępnia Wykonawcom przedmiar robót jako materiał informacyjny i pomocniczy (załącznik nr 2d do SIWZ): W związku z wyborem sposobu prowadzenia rozliczeń z Wykonawcą w formie ryczałtu, przedmiar stanowi element porządkujący, którego cel sprowadza się do ułatwienia Wykonawcy skalkulowania ceny ofertowej Za kalkulację wynagrodzenia ryczałtowego na podstawie przedmiarów robót odpowiada wyłącznie Wykonawca. W związku z powyższym Wykonawca nie ma obowiązku załączyć do oferty kosztorysu ofertowego. 4.Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy - 36 miesięcy. Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy - 39 miesięcy Wykonawca może wydłużyć okres gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia. Oferta przewidująca wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi otrzyma punkty w ramach oceny ofert z zastosowaniem kryteriów wyboru oferty najkorzystniejszej ? patrz szczegółowo rozdział XIV SIWZ. KLAUZULA SPOŁECZNA, O KTÓREJ MOWA W ART. 29 UST. 3A USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu zastosował klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp i wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, które polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z poźn. zm.) Rodzaje czynności niezbędne do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, inne szczegółowe postanowienia dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia osób wykonujących te czynności, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę przedmiotowych wymagań, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały określone w: * opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 2a do SIWZ oraz * we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45111300-1
Dodatkowe kody CPV:
45111200-0,
45233320-8,
45233220-7,
45400000-1,
45233290-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT824353.92 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 1217700,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego na remont dachów budynków mieszkalnych, zlokalizowanych przy ul. Porębskiego 1-12 w Świnoujściu
- Wykonanie prac remontowych wraz z przebudową budynków przy ul. Jazdów 3/4, Jazdów 7/29 i Jazdów 10/6 w Warszawie
- Wykonanie dokumentacji technicznej i montaż latarni oświetleniowych (...) na podwórku pomiędzy budynkami przy ul. gen. W. Andersa 12-20A i Wałowej 7 w Warszawie (zaprojektuj i wybuduj)
- Zorganizowanie i przeprowadzenie dwóch imprez rekreacyjno-sportowych:"Powitanie wiosny przez Przedszkolaki" i "Świąteczno-wiosenne spotkanie na Woli", na terenie Dzielnicy Wola m.st. Warszawy- 5/ZP/25
- Usługa wykonywania okresowej konserwacji urządzeń i instalacji elektronicznych systemów zabezpieczeń w obiektach Straży Granicznej
- Pielęgnacja zieleni, utrzymanie czystości oraz ukwiecenie elementów małej architektury na pętlach komunikacji miejskiej na terenie m.st. Warszawy
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.