eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦wiebodzinCykliczne dostawy leków dla LORO SP ZOZ w ¦wiebodzinie

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2015-05-07

¦wiebodzin: Cykliczne dostawy leków dla LORO SP ZOZ w ¦wiebodzinie
Numer og³oszenia: 106938 - 2015; data zamieszczenia: 07.05.2015
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 84354 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lubuski O¶rodek Rehabilitacyjno -Ortopedyczny im. dr L. Wierusza SP ZOZ w ¦webodzinie, ul. Zamkowa 1, 66-200 ¦wiebodzin, woj. lubuskie, tel. 68 475 06 01, faks 068 475 06 02.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Cykliczne dostawy leków dla LORO SP ZOZ w ¦wiebodzinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia s± cykliczne dostawy leków dla LORO SP ZOZ w ¦wiebodzinie. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, asortyment i szacunkowe ilo¶ci zawiera za³±cznik numer 6 - Formularz cenowy do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Okre¶lone w za³±czniku nr 6 do SIWZ ilo¶ci s± wielko¶ci± szacunkow±, uzale¿nion± od ilo¶ci przyjêtych pacjentów, posiadanych ¶rodków finansowych oraz tre¶ci wynegocjowanych kontraktów z Narodowym Funduszem Zdrowia. Na podstawie wymienionych przes³anek, okre¶lone w za³±czniku nr 6 do SIWZ szacunkowe ilo¶ci mog± ulec zmniejszeniu i mog± zostaæ zredukowane do faktycznych potrzeb szpitala. Niniejsze zamówienie obejmuje 4 pakiety: Pakiet nr 1 - 4 pozycje wg za³±cznika nr 6 do SIWZ - formularz cenowy. Dopuszczalne jest zaoferowanie innego leku ni¿ wskazany w formularzu cenowym, tzw. odpowiednika - lek równowa¿ny. Zamawiaj±cy wyra¿a zgodê na zastosowanie leku równowa¿nego pod wzglêdem sk³adu chemicznego i dawki lecz ró¿ni±cego siê postaci± przy zachowaniu tej samej drogi podania. Tabletka mo¿e mieæ postaæ dra¿etki, kapsu³ki, tabletki powlekanej, tabletki dojelitowej i odwrotnie. Ampu³ka mo¿e mieæ postaæ fiolki i odwrotnie. Zamawiaj±cy wyra¿a zgodê na zamianê fiolki na ampu³ko-strzykawkê natomiast nie wyra¿a zgody na zamianê ampu³ko-strzykawki na fiolkê. Dopuszczalne jest zaoferowanie towarów pakowanych inaczej ni¿ zosta³o to opisane w formularzu cenowym pod warunkiem zastosowania zbiorczego opakowania mniejszego od okre¶lonego przez Zamawiaj±cego oraz prawid³owego przeliczenia przez Wykonawcê swojej oferty odpowiednio do ilo¶ci okre¶lonych w formularzu cenowym w zaokr±gleniu do pe³nego opakowania w górê ( np. op.50 szt. = 2 x op.25 szt. lub np. op.50 szt. = 5 x op.12 szt.). W przypadku gdy lek znajduj±cy siê w formularzu cenowym nie jest produkowany i nie mo¿na zastosowaæ odpowiadaj±cego mu zamiennika, odpowiednika nale¿y nie wyceniaæ danej pozycji formularza cenowego oraz zaznaczyæ w danym wierszu - lek wycofany z produkcji - brak zamiennika. Je¿eli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - nale¿y przyj±æ, ¿e wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie okre¶laj± parametry techniczne, eksploatacyjne, u¿ytkowe, co oznacza, ¿e Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie oferty w tej czê¶ci przedmiotu zamówienia o równowa¿nych parametrach technicznych, eksploatacyjnych, u¿ytkowych i jako¶ciowych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowany przez niego przedmiot zamówienia spe³nia wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. Przedmiot zamówienia oferowany przez Wykonawcê musi spe³niaæ warunki dopuszczenia do obrotu i do u¿ywania okre¶lone ustaw± z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. nr 107 poz. 679 z pó¼n. zm.).2. Ponadto w ramach przedmiotu zamówienia i w jego cenie Wykonawca zobowi±zany jest do: a) dostawy przedmiotu zamówienia bezpo¶rednio do wskazanego magazynu - Apteki Szpitalnej w poniedzia³ki, ¶rody i pi±tki wy³±cznie do godz. 11:00. Je¿eli Wykonawca przewiduje wysy³anie transportu tylko w okre¶lone dni tygodnia (np. wtorki) wyklucza to mo¿liwo¶æ spe³nienia powy¿szych wymagañ. Towar pozostawiony poza aptek± uwa¿a siê za niedostarczony zgodnie z umow±. b) termin realizacji poszczególnych dostaw nie mo¿e przekroczyæ ... godzin (Wykonawca podaje w ofercie termin realizacji dostawy, nie wiêcej jednak ni¿ 72 godziny) licz±c od dnia z³o¿enia zamówienia telefonicznego, faksem lub e-mailem, chyba ¿e w/w termin mija w dzieñ wolny od pracy wtedy zamówienie musi byæ zrealizowane w nastêpny dzieñ roboczy z wy³±czeniem wtorku, czwartku i soboty. c) Wykonawca umo¿liwi równie¿ realizacjê zamówienia na cito w terminie 24 godzin licz±c od dnia z³o¿enia zamówienia telefonicznego, faksem lub e-mailem. d) ka¿dy dokument rozliczeniowy ( faktura ) musi zawieraæ nr umowy, której dotyczy. e) Wykonawca na wskazany adres e-mail lub w innej formie np. w formie p³yty CD do³±czonej do dostawy lub w inny sposób do³±czy do ka¿dej dostawy fakturê/y w formie elektronicznej z mo¿liwo¶ci± wprowadzana ich drog± elektroniczn± do modu³u Apteka Systemu Informatycznego Eskulap (producent Politechnika Poznañska), który Zamawiaj±cy wykorzystuje do obs³ugi magazynu Apteki szpitalnej. Format dokumentu elektronicznego - datafarm. f) w przypadku wymogu odsy³ania faktur lub innych dokumentów Wykonawca ponosi koszty przesy³ek (tj. za³±cza kopertê ze znaczkiem zwrotnym).

II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Czê¶æ NR: 1   

Nazwa: Pakiet 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sanofi-Aventis Sp. z o. o., Ul. Bonifraterska 17, 00-203 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 59675,82 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡

  • Cena wybranej oferty: 62996,73

  • Oferta z najni¿sz± cen±: 62996,73 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 62996,73

  • Waluta: PLN.

Czê¶æ NR: 2   

Nazwa: Pakiet 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum firm:PGF Urtica Sp. z o. o. Ul. Krzemieniecka 120, Ul. Krzemieniecka 120, 54-613 Wroc³aw, kraj/woj. dolno¶l±skie.
  • Polska Grupa Farmaceutyczna S.A.(dawniej: Polska Grupa Farmaceutyczna - Hurt Sp. z o. o.), Ul. Zb±szyñska 3, 91-342 £ód¼, kraj/woj. ³ódzkie.

IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 27544,62 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡

  • Cena wybranej oferty: 28914,84

  • Oferta z najni¿sz± cen±: 28914,84 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 29845,58

  • Waluta: PLN.

Czê¶æ NR: 3   

Nazwa: Pakiet 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Lider konsorcjum Aspen Pharma Ireland One Georges Quay Plaza, Dublin 2, Dublin 2, kraj/woj. Irlandia.
  • Cz³onek konsorcjum Nettle Pharma Services Sp. z o. o., Ul. Hubska 44, 50-502 Wroc³aw, kraj/woj. dolno¶l±skie.

IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 3852,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡

  • Cena wybranej oferty: 4111,13

  • Oferta z najni¿sz± cen±: 4111,13 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 4111,13

  • Waluta: PLN.

Czê¶æ NR: 4   

Nazwa: Pakiet 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bialmed Sp. z o. o., Ul. Marii Konopnickiej 11a, 12-230 Bia³a Piska, kraj/woj. warmiñsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 84491,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡

  • Cena wybranej oferty: 84308,68

  • Oferta z najni¿sz± cen±: 84308,68 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 84308,68

  • Waluta: PLN.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.