eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławWymiana drzwi wejściowych do lokali mieszkalnych położonych we Wrocławiu stanowiących własność Gminy Wrocław na drzwi wejściowe antywłamaniowe

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-12

Ogłoszenie nr 106955 - 2017 z dnia 2017-07-12 r.

Wrocław: Wymiana drzwi wejściowych do lokali mieszkalnych położonych we Wrocławiu stanowiących własność Gminy Wrocław na drzwi wejściowe antywłamaniowe
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 511332-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Mikołaja Reja 53-55, 50-343 Wrocław, tel. 71 323 57 00, adres strony internetowej: www.wm.wroc.pl reprezentująca na podstawie pełnomocnictwa Prezydenta Wrocławia Nr 1/IV/Z/15 r. z dnia 5.01.2015 r. Gminę Wrocław, Plac Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 2061050400000, ul. ul. Mikołaja Reja , 50343 Wrocław, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 713 235 700, faks 713 235 750, e-mail zamowienia@wm.wroc.pl
Adres strony internetowej (URL): www.wm.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wymiana drzwi wejściowych do lokali mieszkalnych położonych we Wrocławiu stanowiących własność Gminy Wrocław na drzwi wejściowe antywłamaniowe

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

WM/SZP/PN/45/2017/G

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Rodzaj zamówienia: robota budowlana. 2. Przedmiotem zamówienia jest wymiana drzwi wejściowych do lokali mieszkalnych położonych we Wrocławiu stanowiących własność Gminy Wrocław na drzwi wejściowe antywłamaniowe z podziałem na: 1) Wariant 1: demontaż i montaż drzwi bez robót dodatkowych - 10 sztuk 2) Wariant 2: demontaż i montaż drzwi z pomniejszeniem otworu drzwiowego - 20 sztuk 3) Wariant 3: demontaż dwóch drzwi, montaż z pomniejszeniem otworu drzwiowego - 3 sztuk 4) Wariant 4: demontaż i montaż drzwi z powiększeniem otworu drzwiowego - 24 sztuk 5) Wariant 5: demontaż dwóch drzwi montaż z powiększeniem otworu drzwiowego - 8 sztuk "Wariant" w niniejszym postępowaniu oznacza rodzaj wykonywanych robót a nie ofertę wariantową w rozumieniu art. 2 pkt 7 ustawy Pzp. 3. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej. 4. Zakres zamówienia obejmuje wymianę drzwi wejściowych do lokali na stalowe, jednoskrzydłowe drzwi antywłamaniowe klasy 3 (C) o szerokości w świetle ościeżnicy 90cm i wysokości 200cm. w tym w szczególności: 1) zabezpieczenie podłóg w rejonie robót - korytarzu budynku, 2) demontaż skrzydeł drzwiowych poprzez zdjęcie z zawiasów, 3) demontaż ościeżnicy poprzez wykucie z muru, 4) przygotowanie otworu montażowego, 5) dostawa i montaż nowych drzwi wraz z ościeżnicami, montażem zamków, wkładek i rozetek, 6) wyposażone każdych drzwi w komplet kluczy do zamka (komplet to ilość handlowa dla danego zamka), 7) uszczelnienie pianką poliuretanową styku ościeżnicy z murem, 8) wykonanie koniecznych obróbek tynkarskich i malowanie wnęki otworowej, 9) uprzątnięcie gruzu i doprowadzenie do porządku pomieszczeń i terenu w rejonie wykonanych robót, 10) wywiezienie z budynku materiałów z rozbiórki i wywiezienie ich na składowisko odpadów. 6. Opis przedmiotu zamówienia i obowiązki stron określają: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót dla wymiany drzwi w poszczególnych Wariantach, a także projekt umowy. 7. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby w niniejszym postępowaniu wykonawca lub podwykonawca zatrudniał w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia na podstawie umowy o pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca1974r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r., poz. 1502 z poźn. zm.) co najmniej jedną osobę do wykonywania prac fizycznych w branży ogólnobudowlanej. Informacje, o których mowa w art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp określa projekt umowy. 8. Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (np. w oświadczeniu własnym Wykonawcy). 9. Roboty budowlane będą wykonywane na terenie czynnym. Przedmiot umowy będzie wykonywany w budynkach zamieszkałych, w związku z powyższym Wykonawca zobowiązuje się prowadzić roboty z poszanowaniem miru domowego, mienia mieszkańców i w sposób umożliwiający dostęp mieszkańców do swoich nieruchomości. 10. Wykaz adresowy lokali, w których nastąpi wymiana drzwi w danym Wariancie, stanowi załącznik nr 1 do STWIOR. 11. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w wykazie adresowym zawartym w załączniku nr 1 do STWiOR w okresie realizacji przedmiotu umowy, co jednak nie będzie skutkować zmianą ilości robót w ramach poszczególnych Wariantów a także nie będzie skutkować zmianą wynagrodzenia. 12. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Zamówienie zostanie wykonane w dwóch etapach: 1) pierwszy etap obejmujący wymianę 64 sztuk drzwi - do 30 września 2017 r., 2) drugi etap stanowiący wymianę 1 sztuki drzwi w Wariancie 1 - w styczniu 2018 r. zgodnie z harmonogramem wykonania robót przedstawionym przez Wykonawcę w terminie określonym w § 3 ust. 1 pkt 17 projektu umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45421000-4
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT164959.26
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Budowlane P.P.-BAU Paulina Piecyk, paulina.piecyk@wp.pl, ul. Drzewieckiego 24/1a , 54-129 , Wrocław, kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 154561.79
Oferta z najniższą ceną/kosztem 154561.79
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 224090.36
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.