To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-12
Ogłoszenie nr 106955 - 2017 z dnia 2017-07-12 r.
Wrocław: Wymiana drzwi wejściowych do lokali mieszkalnych położonych we Wrocławiu stanowiących własność Gminy Wrocław na drzwi wejściowe antywłamaniowe
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 511332-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Mikołaja Reja 53-55, 50-343 Wrocław, tel. 71 323 57 00, adres strony internetowej: www.wm.wroc.pl reprezentująca na podstawie pełnomocnictwa Prezydenta Wrocławia Nr 1/IV/Z/15 r. z dnia 5.01.2015 r. Gminę Wrocław, Plac Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
2061050400000, ul.
ul. Mikołaja Reja
,
50343
Wrocław, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
713 235 700, faks
713 235 750, e-mail
zamowienia@wm.wroc.pl
Adres strony internetowej (URL): www.wm.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana drzwi wejściowych do lokali mieszkalnych położonych we Wrocławiu stanowiących własność Gminy Wrocław na drzwi wejściowe antywłamaniowe
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):WM/SZP/PN/45/2017/G
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Rodzaj zamówienia: robota budowlana. 2. Przedmiotem zamówienia jest wymiana drzwi wejściowych do lokali mieszkalnych położonych we Wrocławiu stanowiących własność Gminy Wrocław na drzwi wejściowe antywłamaniowe z podziałem na: 1) Wariant 1: demontaż i montaż drzwi bez robót dodatkowych - 10 sztuk 2) Wariant 2: demontaż i montaż drzwi z pomniejszeniem otworu drzwiowego - 20 sztuk 3) Wariant 3: demontaż dwóch drzwi, montaż z pomniejszeniem otworu drzwiowego - 3 sztuk 4) Wariant 4: demontaż i montaż drzwi z powiększeniem otworu drzwiowego - 24 sztuk 5) Wariant 5: demontaż dwóch drzwi montaż z powiększeniem otworu drzwiowego - 8 sztuk "Wariant" w niniejszym postępowaniu oznacza rodzaj wykonywanych robót a nie ofertę wariantową w rozumieniu art. 2 pkt 7 ustawy Pzp. 3. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej. 4. Zakres zamówienia obejmuje wymianę drzwi wejściowych do lokali na stalowe, jednoskrzydłowe drzwi antywłamaniowe klasy 3 (C) o szerokości w świetle ościeżnicy 90cm i wysokości 200cm. w tym w szczególności: 1) zabezpieczenie podłóg w rejonie robót - korytarzu budynku, 2) demontaż skrzydeł drzwiowych poprzez zdjęcie z zawiasów, 3) demontaż ościeżnicy poprzez wykucie z muru, 4) przygotowanie otworu montażowego, 5) dostawa i montaż nowych drzwi wraz z ościeżnicami, montażem zamków, wkładek i rozetek, 6) wyposażone każdych drzwi w komplet kluczy do zamka (komplet to ilość handlowa dla danego zamka), 7) uszczelnienie pianką poliuretanową styku ościeżnicy z murem, 8) wykonanie koniecznych obróbek tynkarskich i malowanie wnęki otworowej, 9) uprzątnięcie gruzu i doprowadzenie do porządku pomieszczeń i terenu w rejonie wykonanych robót, 10) wywiezienie z budynku materiałów z rozbiórki i wywiezienie ich na składowisko odpadów. 6. Opis przedmiotu zamówienia i obowiązki stron określają: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót dla wymiany drzwi w poszczególnych Wariantach, a także projekt umowy. 7. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby w niniejszym postępowaniu wykonawca lub podwykonawca zatrudniał w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia na podstawie umowy o pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca1974r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r., poz. 1502 z poźn. zm.) co najmniej jedną osobę do wykonywania prac fizycznych w branży ogólnobudowlanej. Informacje, o których mowa w art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp określa projekt umowy. 8. Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (np. w oświadczeniu własnym Wykonawcy). 9. Roboty budowlane będą wykonywane na terenie czynnym. Przedmiot umowy będzie wykonywany w budynkach zamieszkałych, w związku z powyższym Wykonawca zobowiązuje się prowadzić roboty z poszanowaniem miru domowego, mienia mieszkańców i w sposób umożliwiający dostęp mieszkańców do swoich nieruchomości. 10. Wykaz adresowy lokali, w których nastąpi wymiana drzwi w danym Wariancie, stanowi załącznik nr 1 do STWIOR. 11. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w wykazie adresowym zawartym w załączniku nr 1 do STWiOR w okresie realizacji przedmiotu umowy, co jednak nie będzie skutkować zmianą ilości robót w ramach poszczególnych Wariantów a także nie będzie skutkować zmianą wynagrodzenia. 12. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Zamówienie zostanie wykonane w dwóch etapach: 1) pierwszy etap obejmujący wymianę 64 sztuk drzwi - do 30 września 2017 r., 2) drugi etap stanowiący wymianę 1 sztuki drzwi w Wariancie 1 - w styczniu 2018 r. zgodnie z harmonogramem wykonania robót przedstawionym przez Wykonawcę w terminie określonym w § 3 ust. 1 pkt 17 projektu umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45421000-4
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT164959.26 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 154561.79 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa mebli oraz wyposażenia, akcesoriów i pomocy dydaktycznych - 2 części
- Wykonanie stałej obsługi BHP i szkoleń okresowych BHP na rzecz JW. i instytucji wojskowych zaopatrywanych przez 2. WOG (14 części)
- Sukcesywna dostawa szczepionek na potrzeby Wrocławskiego Centrum Zdrowia SP ZOZ
- Usuwanie awarii i wykonywanie drobnych remontów w zakresie robót dekarskich w placówkach oświatowych, Radach Osiedli oraz innych obiektach podległych Gminie Wrocław
- Remont budynku przy ul. Stabłowickiej 13 we Wrocławiu.
- 15.2025 Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych będących wsadem do dozowników marki Tork na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.