Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-10
Przeworsk: Organizacja i przeprowadzenie kursów oraz szkoleń w związku z realizacją projektu pt.: Program aktywizacji społecznej w Powiecie Przeworskim, realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Przeworsku na podstawie umowy zawartej z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Rzeszowie o dofinansowanie wyżej wskazanego projektu, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII - Promocja integracji społecznej.
Numer ogłoszenia: 106956 - 2011; data zamieszczenia: 10.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Krakowska 11, 37-200 Przeworsk, woj. podkarpackie, tel. 16 649 09 10, faks 16 649 09 10.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.przeworsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie kursów oraz szkoleń w związku z realizacją projektu pt.: Program aktywizacji społecznej w Powiecie Przeworskim, realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Przeworsku na podstawie umowy zawartej z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Rzeszowie o dofinansowanie wyżej wskazanego projektu, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII - Promocja integracji społecznej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZAMÓWIENIE OBEJMUJE Organizację i przeprowadzenie kursów oraz szkoleń w zakresie: Część 1 - Warsztatyszkolenie Trening kompetencji i umiejętności społecznych z psychologiem; Część 2 - Warsztatyszkolenie Trening pracy - z doradcą zawodowym; Część 3 - Kurs przygotowania zawodowego: sprzedawca z obsługą kas fiskalnych i obsługą komputera; Część 4 - Kurs przygotowania zawodowego: kelner-barman; Część 5 - Kurs przygotowania zawodowego: bukieciarz - florysta z obsługą kas fiskalnych; Część 6 - Kurs przygotowania zawodowego: pielęgnacja kończyn górnych; Część 7 - Kurs przygotowania zawodowego operator koparko - ładowarki kl. III; Część 8 - Kurs przygotowania zawodowego: kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym w transporcie wewnątrzzakładowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wspólny dla wszystkich 8 CZĘŚCI zamówienia. 1.W ramach organizacji i przeprowadzenia kursów oraz warsztatów/szkoleń przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie autorskich programów zajęć oraz ich realizację, nadzór metodyczny organizacyjny nad realizacją kursów i warsztatów/szkoleń. Wykonawca zapewni, że programy warsztatów/szkoleń i kursów zawodowych i ich przeprowadzenie odbędzie się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 2.Kursy i warsztaty/szkolenia Wykonawca zrealizuje dla wskazanej liczby Uczestników Projektu, we wskazanej liczbie godzin dydaktycznych (1 godz = 45 min.) oraz we wskazanym przez Zamawiającego miejscu, terminie i zgodnie z ustalonym przez Zamawiającego programem szkoleń. 3. Warsztaty/szkolenia i kursy mają zakończyć się oceną zdobytych umiejętności oraz wydaniem stosownych dokumentów: certyfikatu, dyplomu lub zaświadczenia o ukończeniu szkolenia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych Dz. U. z 2006r. Nr 31, poz. 216 ). 4.Zajęcia szkoleniowe mają odbywać się od poniedziałku do piątku. Maksymalna ilość godzin dydaktycznych 8 godzin dziennie. 5.Wykonawca zapewnia: sale szkoleniowe, specjalistyczny sprzęt dydaktyczny, materiały szkoleniowe dla uczestników. 6. Wykonawca zapewnia warunki zgodnie z przepisami BHP. 7. Wykonawca zapewnia catering obejmujący gorące danie, kawę i herbatę, ciasteczka. 8.Wykonawca pokrywa koszty ubezpieczenia uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków NW (podczas szkolenia, w drodze na szkolenie i ze szkolenia). 9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia bieżącego nadzoru nad procesem szkolenia uczestników na każdym jego etapie. 10.Wykonawca dokona rejestracji instytucji szkoleniowej i szkolenia w internetowej bazie ofert szkoleniowych dostępnej na stronie www.inwestycjawkadry.pl i aktualizowania w tej bazie informacji o każdym kursie/szkoleniu organizowanym w ramach projektu nie rzadziej niż raz w miesiącu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy Pzp do 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawców wnoszenia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje tego warunku Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 Ustawy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek powyższy Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min. 2 usługi polegającą na realizacji usług szkoleniowych zakres których obejmował program szkoleniowy o podobnej tematyce w odniesieniu do poszczególnych części zamówienia wykonanych na rzecz jednego lub kilku odbiorców o wartości min. 10 000,00 zł każda. Zamawiający dopuszcza możliwość wykazania przez wykonawcę wykonania większej ilości usług o różnej wartości na łączną wartość zrealizowanych usług nie mniejszą jednak niż 20 000,00 zł. Dla każdej z części zamówienia odrębnie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje tego warunku Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 Ustawy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek powyższy zamawiający uzna za spełniony jeżeli wykonawca dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia - osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia tj. posiadających odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie. Wykonawca powinien wykazać, iż dysponuje co najmniej: - jedną osobą (trenerem), która w okresie do dnia składania ofert posiada doświadczenie w przeprowadzeniu min. trzech szkoleń lub warsztatów zgodnych z przedmiotem zamówienia z uwzględnieniem części zamówienia o które ubiega się składający ofertę. - jedną osobą wskazaną do kierowania-koordynowania szkoleniem, posiadającą doświadczenie w kierowaniu-koordynowaniu co najmniej dwoma szkoleniami z dowolnej tematyki.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje tego warunku Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 Ustawy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty programu szkoleń osobno dla każdej wybranej części zamówienia w zakresie umożliwiającym skonfrontowanie danych z wymogami określonymi w ogłoszeniu oraz SIWZ
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli wykonawca, wskazując spełnienie warunków, o których w pkt III.3, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt III.4.2 Zgodnie z art. 23 ust. 1 ustawy wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, składając następujące dokumenty: Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa oddzielne dokumenty wymienione w pkt III.4.2; Oświadczenie o ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; Dokumenty, o których mowa w pkt III.4.1 - winni złożyć wspólnie na zasadzie sumowania potencjałów wykonawców występujących wspólnie. W przypadku kiedy wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia podwykonawcom, którzy zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy będą podmiotami udostępniającymi zasoby niezbędne do realizacji zamówienia, musi załączyć do oferty dokumenty tych podmiotów, wymienione w pkt III.4.2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zmiana będzie dotyczyła następujących zdarzeń: 1. Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 2. Wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony. 3. Wystąpienia konieczności zmiany osób wskazanych w ofercie (śmierć, choroba, ustania stosunku pracy lub inne zdarzenia losowe lub inne przyczyny niezależne od wykonawcy) przy pomocy, których wykonawca realizuje przedmiot umowy. Przedmiotowa zmiana jest możliwa pod warunkiem zaproponowania innych osób, spełniających na dzień składania ofert, warunki określone przez zamawiającego w specyfikacji. 4. Zmiany podwykonawcy, który zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych będzie podmiotem udostępniającym zasoby niezbędne do realizacji zamówienia. W takim przypadku wykonawca jest zobowiązany zaproponować innego podwykonawcę spełniającego na dzień składania ofert warunki określone przez zamawiającego w specyfikacji wraz z załączeniem wszystkich wymaganych oświadczeń i dokumentów określonych w specyfikacji. 5. Zmiany podwykonawcy, o którym mowa w art. 36 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wystąpienia konieczności zmiany osób (śmierć, choroba, ustania stosunku pracy lub inne zdarzenia losowe lub inne przyczyny niezależne od zamawiającego), przy pomocy których zamawiający realizuje przedmiot umowy. 7. Wystąpienia konieczności zmian osób wykonawcy, w przypadku gdy zamawiający uzna, że osoby te nie wykonują należycie swoich obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tych osób, na inne spełniające na dzień składania ofert warunki określone w specyfikacji, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty złożenia wniosku zamawiającego. 8. Wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian w harmonogramie realizacji przedmiotu umowy poprzez: przesunięcie w czasie, uszczegółowienie spowodowane obiektywnymi czynnikami, niezależnymi od wykonawcy, uniemożliwiającymi realizację przedmiotu umowy zgodnie z pierwotną wersją harmonogramu. 9. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od wykonawcy. 10. Wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych następującymi okolicznościami: a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze szczegółowym opisem, b) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego), c) zmiany danych teleadresowych, d) rezygnacja przez zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W sytuacji wystąpienia obiektywnych okoliczności powodujących zmniejszenie liczby uczestników kursu/warsztatów/szkolenia wynagrodzenie należne wykonawcy ulegnie odpowiedniemu obniżeniu o koszty zmienne, które nie zostaną poniesione przez Wykonawcę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.przeworsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Przeworsku
ul. Krakowska 11, 37-200 Przeworsk
tel. (0-16) 649 09 10 fax (0-16) 649 09 10.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2011 godzina 14:30, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Przeworsku ul. Krakowska 11, 37-200 Przeworsk.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienia będzie finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Warsztaty-szkolenie Trening kompetencji i umiejętności społecznych z psychologiem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program warsztatów-szkolenia musi zawierać następującą tematykę: powstawanie konfliktów i sposoby ich rozwiązywania, radzenie sobie w trudnych sytuacjach, komunikacja interpersonalna (werbalna i niewerbalna), asertywność, określenie słabych i mocnych stron, wzmocnienie poczucia własnej wartości. Celem warsztatów jest nabycie umiejętności komunikacyjnych (kontakty interpersonalne) oraz nabycie umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach. Miejsce warsztatów-szkolenia: Przeworsk. Liczba osób biorących udział w warsztatach-szkoleniu - 30, w podziale na II - 15 osobowe Grupy. Liczba zaświadczeń - 30 . Liczba godzin - 30h dla każdej Grupy. Realizacja: 13.06.2011r. - 30.06.2011r. - Grupa I i Grupa II. Dodatkowe zadania Wykonawcy: zwrot kosztów przejazdu z: miejsce zamieszkania - miejsce szkolenia - miejsce zamieszkania, wg zasad przewidzianych dla Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 13.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Warsztaty-szkolenie Trening pracy - z doradcą zawodowym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program warsztatów-szkolenia musi zawierać następującą tematykę: rynek pracy, określenie celu zawodowego, metody poszukiwania pracy, autoprezentacja. Celem warsztatów jest dostarczenie wiedzy w zakresie efektywnego poszukiwania pracy, nabycie umiejętności poruszania się po rynku pracy, przygotowanie i sporządzania podst. dokumentów tj. życiorys, list motywacyjny, przygotowanie się do rozmowy kwalifikacyjnej. Miejsce warsztató-szkolenia: Przeworsk. Liczba osób biorących udział w warsztatach-szkoleniu - 30, w podziale na II Grupy: Grupa I -13 osób. Grupa II - 17 osób. Liczba zaświadczeń - 30. Liczba godzin - 21h dla każdej Grupy. Realizacja: 26.09.2011r. - 30.09.2011r. Gr. I 04.11.2011r. - 10.11.2011r. dla Gr. II Dodatkowe zadania Wykonawcy: zwrot kosztów przejazdu z: miejsce zamieszkania - miejsce szkolenia - miejsce zamieszkania, wg zasad przewidzianych dla Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 26.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kurs przygotowania zawodowego: sprzedawca z obsługą kas fiskalnych i obsługą komputera.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program szkolenia musi zawierać m.in.: przepisy prawne obowiązujące w sprzedaży, dok. księgowa, profesjonalna obsługa klienta, techniki sprzedaży, negocjacje handlowe, marketing sprzedaży, znaki pieniężne, obsługa komputera z systemem operacyjnym MS Windows, edytor tekstowy MS Word, sprzedaż internetowa, arkusz kalkulacyjny MS Excel, obsługa programów wspomagających sprzedaż, obsługa kas fiskalnych. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do wykonywania zawodu: sprzedawca. Miejsce szkolenia: Przeworsk lub inna miejscowość do 50 km od siedziby Zamawiającego. Liczba osób biorących udział w kursie - 12. Liczba certyfikatów - 12. Liczba godzin - 160h. Realizacja: 01.09.2011r. - 30.10.2011r. Dodatkowe zadania Wykonawcy: zwrot kosztów przejazdu z: miejsce zamieszkania - miejsce szkolenia - miejsce zamieszkania, wg zasad przewidzianych dla Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kurs przygotowania zawodowego: kelner-barman.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program szkolenia musi zawierać m.in.: przygotowanie sali konsumpcyjnej i bufetu, kompleksowa obsługa na sali i przy barze, obsługa przyjęć okolicznościowych, udzielanie informacji i doradzanie w zakresie wyboru potraw i napojów, sporządzanie i wykańczanie potraw w obecności konsumenta, sporządzanie napojów mieszanych bezalkoholowych i alkoholowych, przygotowywanie naczyń oraz szkła, układanie karty menu oraz win i wódek, posługiwanie się maszynami, urządzeniami i drobnym sprzętem z zastosowaniem zasad bhp i p.poż. w pracy, dokonywanie rozliczeń materiałowych, technologicznych i finansowych. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do wykonywania zawodu: kelner - barman. Miejsce szkolenia: Przeworsk lub inna miejscowość do 50 km od siedziby Zamawiającego. Liczba osób biorących udział w kursie - 4. Liczba certyfikatów - 4. Liczba godzin - 120h. Realizacja: 01.08.2011r. - 23.09.2011r. Dodatkowe zadania Wykonawcy: zwrot kosztów przejazdu z: miejsce zamieszkania - miejsce szkolenia - miejsce zamieszkania wg, zasad przewidzianych dla Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kurs przygotowania zawodowego: bukieciarz - florysta z obsługą kas fiskalnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program szkolenia musi zawierać m.in.: estetyka i kultura handlu, anatomia i fizjologia roślin, asortyment roślin ozdobnych, kompozycje, sposoby utrwalenia materiału roślinnego, techniki suszenia roślin, technika florystyki żałobnej, ślubnej, komunijnej, okolicznościowej, techniki układania kwiatów, aranżacja wystaw, projektowanie kompozycji roślinnych we wnętrzach i w ogrodzie, asortyment narzędzi i środków technicznych, BHP, obsługa kas fiskalnych. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do wykonywania zawodu: bukieciarz - florysta. Miejsce szkolenia: Przeworsk. Liczba osób biorących udział w kursie - 5. Liczba certyfikatów - 5. Liczba godzin - 120h. Realizacja: 01.09.2011r. - 30.10.2011r. Dodatkowe zadania Wykonawcy: zwrot kosztów przejazdu z: miejsce zamieszkania - miejsce szkolenia - miejsce zamieszkania, wg zasad przewidzianych dla Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kurs przygotowania zawodowego: pielęgnacja kończyn górnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program szkolenia musi zawierać m.in.: zagadnienia z zakresu dermatologicznych schorzeń dłoni, manicure tradycyjny i biologiczny, metody przedłużania paznokci, zdobnictwa paznokci. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do wykonywania zawodu: manicurzystka, modelistka. Miejsce szkolenia: Przeworsk lub inna miejscowość do 50 km od siedziby Zamawiającego. Liczba osób biorących udział w kursie - 3. Liczba certyfikatów - 3. Liczba godzin - 158h. Realizacja: 01.08.2011r. - 23.09.2011r. Dodatkowe zadania Wykonawcy: zwrot kosztów przejazdu z: miejsce zamieszkania - miejsce szkolenia - miejsce zamieszkania wg zasad przewidzianych dla Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Kurs przygotowania zawodowego operator koparko - ładowarki kl. III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program szkolenia musi zawierać m.in.: zagadnienia z zakresu użytkowania eksploatacyjnego, dok. technicznej, BHP, silników spalinowych, budowy koparko -ładowarki, technologii robót, elementów hydrauliki, podstaw elektrotechniki oraz zajęcia praktyczne zgodnie z rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20.09.2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. z 2001r. Nr 118 poz.1263). Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do wykonywania zawodu: operator koparko - ładowarki kl. III. Miejsce szkolenia: Przeworsk lub inna miejscowość do 50 km od siedziby Zamawiającego. Liczba osób biorących udział w kursie - 3. Liczba certyfikatów - 3. Liczba godzin - 202h. Realizacja: 01.08.2011r. - 23.09.2011r. Dodatkowe zadania Wykonawcy: nie ma..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Kurs przygotowania zawodowego: kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym w transporcie wewnątrzzakładowym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program szkolenia musi zawierać m.in.: budowa wózka, typy stosowanych wózków, czynności operatora przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po pracy wózkami, czynności operatora w czasie pracy wózkami, wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa, BHP, i dozoru technicznego, bezpieczna wymiana butli gazowych w wózkach zasilanych gazem, nauka jazdy i manewrowania. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do wykonywania zawodu: kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym w transporcie wewnątrzzakładowym. Miejsce szkolenia: Przeworsk lub inna miejscowość do 50 km od siedziby Zamawiającego. Liczba osób biorących udział w kursie - 3. Liczba certyfikatów - 3. Liczba godzin - 67 h. Realizacja: 01.08.2011r. - 23.09.2011r. Dodatkowe zadania Wykonawcy: zwrot kosztów przejazdu z: miejsce zamieszkania - miejsce szkolenia - miejsce zamieszkania, wg zasad przewidzianych dla Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PRZEWORSKA
- Dostawa i montaż agregatu prądotwórczego oraz wykonanie niezbędnej dokumentacji i robót elektrycznych związanych bezpośrednio z montażem agregatu w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ PRZEWORSK DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH WRAZ Z OPIEKĄ PODCZAS PRZEWOZU W 2025 ROKU Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- Modernizacja dróg wewnętrznych , publicznych i remont kanalizacji deszczowej w roku 2025
- Dostawa produktów żywnościowych najwyższej jakości do kuchni szkolnej przy Szkole Podstawowej Nr 1 im. Jana Pawła II w Przeworsku, własnym środkiem transportu.
więcej: przetargi w Przeworsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyłonienie Wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekosystemy wodne - struktura i funkcjonowanie w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II stopnia na Wydziale Biologii.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekologia wód śródlądowych - konwersatorium" w celu modyfikacji kierun.: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. - KEY.
- Cyberbezpieczny samorząd Powiatu Bartoszyckiego
- "Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów/uczennic oraz nauczycieli w ramach realizacji projektu "Eksperci branży informatycznej" - z podziałem na II części
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń mających na celu podniesienie kompetencji kadr w systemie szkolnictwa wyższego, skierowane do pracowników UPWr, - 7 części.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Hydrobiologia - podstawy" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. projekt KEY
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.