Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-07
Kraków: Dostawa sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 106961 - 2009; data zamieszczenia: 07.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Uniwersytecki w Krakowie , ul. Kopernika 19, 31-501 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 424 71 21,012 424 70 46, faks 012 424 71 22, 012 424 71 20.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.su.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego Część 1: Komputery Część 2: Monitory LCD Część 3: Drukarki laserowe monochromatyczne Część 4: Drukarki laserowe monochromatyczne z dupleksem Część 5: Akcesoria i podzespoły komputerowe Część 6: Zestawy do modyfikacji komputerów Część 7: Skaner płaski Część 8: Kolorowa drukarka laserowa z interfejsem sieciowym i dupleksem Cześć 9: Kolorowe drukarki laserowe Część 10: Notebooki Część 11: Cyfrowy projektor multimedialny.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.34.00 - Centralne jednostki przetwarzania danych do komputerów osobistych 30.23.13.10 - Wyświetlacze płaskie 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.71.00 - Części komputerów 48.62.40.00 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC) 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 32.32.30.00 - Monitory wideo .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o dokumenty, o których mowa poniżej, metodą spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (załącznik nr 2a do specyfikacji - oświadczenie wykonawcy) albo przez Pełnomocnika reprezentującego wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (załącznik nr 2b do specyfikacji - oświadczenie pełnomocnika). 2.1. W przypadku, gdy wykonawca/wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia nie dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, muszą to zaznaczyć w punkcie 3 oświadczenia, o którym mowa w punkcie 2 i dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą. 3.1. Gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o którym mowa w punkcie 3.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: 1. Po dokonaniu oceny złożonych ofert, w celu wyboru najkorzystniejszej oferty przeprowadzona zostanie aukcja elektroniczna, jeżeli w postępowaniu złożone zostaną co najmniej 3 oferty nie podlegające odrzuceniu. W toku aukcji elektronicznej stosowane będzie jedynie kryterium ceny. Sposób oceny ofert w toku aukcji elektronicznej będzie obejmował przeliczanie postąpień na punktową ocenę oferty. 2. Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna: www.e-przetarg.pl
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.su.krakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://przetargi.su.krakow.pl (bezpłatnie) lub w Dziale Zamówień Publicznych Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie, ul. Kopernika 19, 31-501 Kraków (odpłatnie - 10 zł).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie, ul. Kopernika 19, 31-501 Kraków.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Pozostałe wymagane dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. 2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Opis przedmiotu zamówienia i Arkusz kalkulacyjny, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do specyfikacji. 3. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Komputery.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputery - 60 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.34.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Monitory LCD.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Monitory LCD 19 cali - 80 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.10-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Drukarki laserowe monochromatyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarki laserowe monochromatyczne - 20 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Drukarki laserowe monochromatyczne z dupleksem.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarki laserowe monochromatyczne z dupleksem - 5 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Akcesoria i podzespoły komputerowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria i podzespoły komputerowe: 1. Napęd optyczny - 10 szt. 2. Napęd optyczny - 10 szt. 3. Pamięć RAM DDR - 20 szt. 4. Pamięć RAM DDR 2 - 20 szt. 5. Pamięć RAM DDR 2 - 4 szt. 6. Pamięć RAM SO-DIMM - 2 szt. 7. Serwer wydruku - 5 szt. 8. Klawiatura - 10 szt. 9. Klawiatura - 15 szt. 10. Mysz - 50 szt. 11. Zasilacz ATX - 20 szt. 12. Listwa zasilająca - 20 szt. 13. Karta graficzna - 3 szt. 14. Cooler - 20 szt. 15. Kabel USB - 20 szt. 16. Przedłużacz USB - 20 szt. 17. Pianka - 10 szt. 18. Pamięć przenośna PenDrive - 5 szt. 19. Karta sieciowa - 10 szt. 20. Obudowa komputerowa - 20 szt. 21. HDD #1 - 20 szt. 22. HDD #2 - 20 szt. 23. HDD #3 - 5 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.71.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zestawy do modyfikacji komputerów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do modyfikacji komputerów: 1. Procesor BOX - 20 szt. 2. Płyta główna microATX - 20 szt. 3. Pamięć RAM - 20 szt. 4. Zasilacz ATX - 20 szt. 5. System operacyjny - 20 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.71.00-0, 48.62.40.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Skaner płaski.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Skaner płaski - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Kolorowa drukarka laserowa z interfejsem sieciowym i dupleksem.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kolorowa drukarka laserowa z interfejsem sieciowym i dupleksem - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Kolorowe drukarki laserowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kolorowe drukarki laserowe - 3 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Notebooki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Notebooki - 4 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Cyfrowy projektor multimedialny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cyfrowy projektor multimedialny - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Victoria" w Krakowie ogłasza przetarg nieograniczony na następujące roboty: Renowacja elewacji budynków os. Niepodległości 15, 18, os. Albertyńskie 34, 38 w Krakowie.
- Budowa dedykowanego oświetlenia wraz z wyznaczeniem przejścia dla pieszych przy skrzyżowaniu ulic Praskiej i Szwedzkiej" - realizacja wg projektu
- Zakup samochodu służbowego
- "Sukcesywne dostawy środków czystości do oddziałów Muzeum Narodowego w Krakowie",
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Budowa przejścia dla pieszych na ul. Królowej Jadwigi przy skrzyżowaniu z ul. Czeremchową
- Dostawa mebli laboratoryjnych dla WIMiC - DE-dzp.272-193/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby unowocześnienia procesu nauczania w ZSTiO w postaci urządzeń,sprzętu i materiałów dydaktycznych w ramach projektu Mistrzowie Mechaniki-nowe wyzwania edukacyjne
- Podniesienie poziomu kompetencji cyfrowych społeczeństwa na terenie Gminy Łabowa
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych komputerów stacjonarnych i przenośnych oraz licencji oprogramowania
- Dostawa wyposażenia do pracowni Bezpieczeństwa Wewnętrznego
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Łukasiewicz-PORT
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na dostawę sprzętu i oprogramowania komputerowego
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.