Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-20
Pruszcz Gdański: Rozbudowa budynku głównego oraz modernizacja Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego i zaplecza technicznego w budynku Strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Pruszczu Gdańskim, ul. Gdańska 1a.
Numer ogłoszenia: 106974 - 2008; data zamieszczenia: 20.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Pruszczu Gdańskim, ul. Gdańska 1 A, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 6823023 w. 218, fax 058 6823024.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wrotapomorza.pl/pl/bip/panstwowa_straz_pozarna/kppsp_pruszczgdanski
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa budynku głównego oraz modernizacja Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego i zaplecza technicznego w budynku Strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Pruszczu Gdańskim, ul. Gdańska 1a..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa budynku głównego oraz modernizacja Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego i zaplecza technicznego w budynku Strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Pruszczu Gdańskim, ul. Gdańska 1a Zakres przedmiotu zamówienia: 1) Roboty wykończeniowe - polegające na licowaniu posadzek i ścian płytkami z glazury, terakoty, gresu, ułożeniu tarkietu, malowaniu ścian, montażu stolarki drzwiowej, montażu dźwigu dla osób niepełnosprawnych, montażu balustrad schodowych, wykuciu otworów, 2) Instalacja elektroenergetyczna - roboty polegające na montażu agregatu prądotwórczego, osprzętu i instalacji oświetleniowej. 3) Roboty drogowe - polegające na wykonaniu placu dojazdowego z kostki brukowej do bram garażowych pod samochody ciężkie oraz placu z kostki brukowej przed budynkiem strażnicy pod samochody osobowe 4) Pierwsze wyposażenie - prace polegające na dostawie i montażu pierwszego wyposażenia kwaterunkowego (szafy, biurka, krzesła) pomieszczeń biurowych, socjalnych i archiwum.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.61.21 - Obiekty straży pożarnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.21 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 36.14.00.00 - Różne meble i wyposażenie Kod CPV wg słownika 2008: 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 75.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 10000 zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Ustawy. 2. Spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: - prowadzą działalność gospodarczą w zakresie robót budowlanych 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: - wykażą się minimum 4 robotami ogólnobudowlanymi odpowiadającymi swym zakresem, rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 350 000 zł każda, wykonanymi w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie, - oddelegują do wykonania przedmiotu zamówienia kierownika budowy z uprawnieniami do kierowania budową w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, kierownika-(ów) robót posiadającego(cych) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 3/4 wartości składanej oferty, posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 250.000,- zł. (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych); Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnianie warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie na podstawie załączonych do oferty oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów określonych poniżej w pkt. 1-10 Spełnienie warunków przez podmioty występujące wspólnie (np. tzw. konsorcja): W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu każdy z podmiotów występujących wspólnie winien załączyć dokumenty, o których mowa poniżej w pkt. 1 - 5. W zakresie pozostałych dokumentów Wykonawcy występujący wspólnie winni wykazać się, iż łącznie spełniają te warunki poprzez złożenie dokumentów odpowiednio określonych poniżej w pkt. 6-10.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w oparciu o art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy, 5. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy, 6. dowód wniesienia wadium, 7. wykaz wykonanych minimum 4 robót ogólnobudowlanych odpowiadających swym, rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 350 000 zł każda, wykonanymi w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 8. uprawnienia kierownika budowy do kierowania budową w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz kierownika-(ów) robót posiadającego(cych), uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej Izby Inżynierów, 9. polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 3/4 wartości składanej oferty, 10. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzających wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, tj. bank lub spółdzielcza kasa oszczędnościowo - rozliczeniowa w informacji winna potwierdzić, że wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 250.000,- zł. (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych;)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotapomorza.pl/pl/bip/panstwowa_straz_pozarna/kppsp_pruszczgdanski.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Pruszczu Gdańskim, 83-000 Pruszcz Gdański ul. Gdańska 1a.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2008 godzina 09:30, miejsce: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Pruszczu Gdańskim, 83-000 Pruszcz Gdański ul. Gdańska 1a w sekretariacie I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PRUSZCZA GDAŃSKIEGO
- Modernizacja dachu, klatki schodowej i schodów zewnętrznych w budynkach odpowiednio przy ul. 10 lutego 1 oraz przy ul. 10 lutego 5 w Pruszczu Gdańskim
- Wymiana posadzki w pomieszczeniach Oddziałów Przedszkolnych przy ul. Żwirki i Wigury 8 w Pruszczu Gdańskim działających przy Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Pruszczu Gdańskim
- Dostawa 5 kontenerów biurowo-socjalnych
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlik 2012" w Pruszczu Gdańskim przy ul. Jana Matejki 1
- Przebudowa oddziałów przedszkolnych Szkoły Podstawowej nr 2 przy ul. Tysiąclecia 3 w Pruszczu Gdańskim w celu dostosowania obiektu do przepisów ppoż.
- Modernizacja drogi na działkach nr 51/1, 21, 18 obręb 2 w Pruszczu Gdańskim
więcej: przetargi w Pruszczu Gdańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa drogi wewnętrznej nr ewid. dz. 603 w miejscowości Straszków"
- "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków mieszkalnych na terenie Gminy Twardogóra - budynek przy ul. Młyńskiej 9 w Twardogórze".
- Przebudowa oczyszczalni ścieków w ramach projektu: "POPRAWA GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ W GMINIE PISZCZAC - ETAP II"
- Zaprojektowanie wraz z budową zatok postojowych wzdłuż ul. Strzałowej w Toruniu
- Remont poniszczeń Wydziału Planowania Operacyjnego KW PSP w Krakowie oraz części pomieszczeń w budynku głównym KW PSP w Krakowie
- Remont odcinków ulic Słowackiego oraz Skierniewickiej w Rawie Mazowieckiej
więcej: Różne meble i wyposażenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.