To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-04-15
Ostrów Wielkopolski: przeglądy okresowe i naprawy sprzętu marki STIHL oraz innych maszyn i urządzeń będących w dyspozycji RDW Ostrów Wlkp. w 2010
Numer ogłoszenia: 106990 - 2010; data zamieszczenia: 15.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 69702 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Poznaniu, Rejon Dróg Wojewódzkich w Ostrowie Wlkp., ul. Staroprzygodzka 25, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 7357820, faks 062 7357822.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przeglądy okresowe i naprawy sprzętu marki STIHL oraz innych maszyn i urządzeń będących w dyspozycji RDW Ostrów Wlkp. w 2010.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: przeglądy okresowe i naprawy sprzętu marki STIHL oraz innych maszyn i urządzeń będących w dyspozycji RDW Ostrów Wlkp. w 2010 OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia są przeglądy okresowe i naprawy sprzętu marki STIHL oraz innych maszyn i urządzeń będących w dyspozycji RDW Ostrów Wlkp. w 2010 r. - Kosa mechaniczna - STHIL - 5 szt. - Piła do wycinki drzew - STHIL - 4 szt. - Podkaszarka do gałęzi - STHIL - 4 szt. - Przecinarka do nawierzchni - STHIL - 1 szt. - Płyta wibracyjna GMW - 12 - 1 szt. - Agregat prądotwórczy CLOC 7806R - 1 szt. 1. Wykonanie usługi 1.1. Wg potrzeb Zamawiającego na każdorazowe odrębne zlecenie określające zakres rzeczowy i ilościowy . 1.2. Wykonawca każdorazowo po otrzymaniu zlecenia- na własny koszt- odbierze i dostarczy po naprawie sprzęt do RDW Ostrów Wlkp., ul. Staroprzygodzka 25 lub do Obwodu Drogowego w Gizałkach, ul. Wrzesińska 17. 1.3. Terminy wykonania poszczególnych przeglądów lub napraw będą każdorazowo uzgadniane przez Zamawiającego i Wykonawcę. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca rozpoczął realizację danego zlecenia najpóźniej w ciągu 6 h od momentu zgłoszenia zlecenia do realizacji. Termin realizacji danego zlecenia nie może przekroczyć 2 dni roboczych od momentu przyjęcia pojazdu. Zamawiający dopuszcza wydłużenie terminu realizacji danego zlecenia tylko w szczególnych przypadkach wynikających z oczekiwania na dostawę zamówionych części zamiennych (niedostępnych na bieżąco w sklepach i magazynach). 1.4. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania wszystkich zleconych przez Zamawiającego prac wg obowiązujących norm i standardów. 1.5. Wykonawca zobowiązany jest podczas realizacji zlecenia do montowania w sprzęcie części zamiennych spełniających wymagane normy i standardy. Części zamienne muszą być fabrycznie nowe. W wyjątkowych sytuacjach dopuszcza się stosowanie regenerowanych, lecz tylko po uprzednim ustaleniu tego z Zamawiającym. 2. Warunki płatności Zamawiający zapłaci za części zamienne i materiały eksploatacyjne użyte do przeglądu okresowego i naprawy, wg aktualnych cen obowiązujących u Wykonawcy. Do faktury zostanie dołączona specyfikacja użytych materiałów i części..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi osprzętu dróg i innego sprzętu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MODEST" Zbigniew Serafinowski
jakie przetargi wygrała firma
"MODEST" Zbigniew Serafinowski
- MODEST Zbigniew Serafinowski, Przedborów 31, 63-510 Mikstat, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 36,60
Oferta z najniższą ceną: 36,60 / Oferta z najwyższą ceną: 36,60
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Ochrona osób i mienia w Muzeum w Lewkowie Zespole Pałacowo-Parkowym wraz z obsługą systemów monitoringu i ochroną podczas imprez plenerowych
- "Świadczenie usług cateringowych w roku 2025".
- Przygotowanie posiłków z dostawą do Dziennego Domu ,,Senior+" w Ostrowie Wielkopolskim przy ul Raszkowskiej 39.
- "Świadczenie usług cateringowych w roku 2025 ".
- "Świadczenie na rzecz Gminy Ostrów Wielkopolski usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie"
- Usługa odbioru, transportu oraz zagospodarowania odpadów o kodzie 191212
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie zadania pn: "Konserwacja oznakowania poziomego w ulicach miasta Skierniewice".
- "Konserwacja i odnawianie znaków pionowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu na ulicach miasta Skierniewice".
- Bieżące utrzymanie oznakowania dróg gminnych na terenie Gminy Wyszków w 2025 roku
- Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi osprzętu dróg i innego sprzętu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.