Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-20
Ząbki: Budowa drogi w ulicy Kościelnej w Ząbkach
Numer ogłoszenia: 106993 - 2008; data zamieszczenia: 20.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Wojska Polskiego 10, 05-091 Ząbki, woj. mazowieckie, tel. 022 7816814, fax 022 7816813.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi w ulicy Kościelnej w Ząbkach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - budowa drogi o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm koloru szarego - budowa miejsc postojowych o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm koloru szarego - budowa chodników o nawierzchni z kostki betonowej gr. 6 cm koloru czerwonego - budowa kanalizacji deszczowej (odwodnienie ulicy) - budowa oświetlenia ulicznego
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia ofert wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ), a także spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy oraz spełniający warunki dodatkowe określone w SIWZ: 1. Wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizowali co najmniej 3 zamówienia i odpowiadające swoim rodzajem i wartością (min. 500 000,00 zł brutto) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie(referencje, protokół odbioru końcowego itp.) 2. Wykażą, że mają do dyspozycji wykwalifikowany personel posiadający odpowiednie przygotowanie do wykonania zamówienia ( tj. przygotowanie w zakresie budowy sieci kanalizacji deszczowej, drogowej, oświetlenia ulicznego), który będzie uczestniczył w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz załączą kopie uprawnień budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego i zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 3. Wykażą, że znajdują się w takiej sytuacji ekonomicznej i finansowej , która zapewni mu nieprzerwaną realizację zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienia publicznego. 5. Wykonawca musi się zobowiązać do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ. 6. Złożenie przez wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń wymienionych w SIWZ w rozdziale 8 będą stanowiły podstawę oceny spełniania warunków w postępowaniu, a zamawiający na podstawie tych dokumentów i oświadczeń dokona oceny ofert. Wykonawcy, którzy nie spełnią, choć jednego z warunków zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną uznane za odrzucone .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz oferty - Zał. Nr 1; 2. oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawa zamówień publicznych - Zał. Nr 2; 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy załączyć: 3.1 wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 3 zamówienia (tj. Budowa dróg, budowa kanalizacji deszczowej i oświetlenia ulicznego) o wartości co najmniej 500 000,00 zł brutto) i odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; - Zał. Nr 3; 3.2 wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nich czynności. Wykonawca musi wykazać, że osoby te posiadają odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie budowy dróg, sieci kanalizacji deszczowej i oświetlenia ulicznego - na potwierdzenie Wykonawca załączy odpowiednie uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego. - Zał. Nr 4 4. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności należy załączyć: 4.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4.2 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ; 4.3 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy wszystkich osób fizycznych będących Wykonawcami oraz wszystkich urzędujących członków władz osób prawnych będących wykonawcami); 4.4 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych będących wykonawcami); 5. wzór Umowy wraz z akceptacją zawartych w nim postanowień - Zał. Nr 5; Pełnomocnictwo do podpisania oferty winno być załączone do oferty, o ile nie wynika ono z przepisów lub innych dokumentów załączonych do oferty. Pełnomocnictwo powinno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy i określać jego zakres. W celu wspólnej realizacji zamówienia objętego niniejszym postępowaniem, zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty wspólnej przez podmioty działające wspólnie bez względu na ich formę organizacyjną tzw. oferty konsorcjum. Zamawiający w stosunku do uczestników konsorcjum wymaga ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia (lidera), uprawnionego do podpisania oferty, umowy oraz bezpośredniego kontaktowania się i współdziałania z zamawiającym. W przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną należy wskazać osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu spółki W przypadku zawiązania konsorcjum do oferty muszą być załączone: przez podmiot wiodący komplet dokumentów wymienionych w punkcie od 8.1 do 8.7 SIWZ przez każdego z pozostałych uczestników wchodzących w skład konsorcjum komplet dokumentów wymienionych w punkcie 8.2, 8.4 Oferta składana przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 8.4.1, 8.4.2, 8.4.4 składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne - albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty - zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. - 2) Zamiast dokumentu wymienionego w punkcie 8.4.3. składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art.24.ust.1 pkt.4-8 ustawy. - 3)Dokumenty, o których mowa w ust. 1) lit. a i c oraz ust. 2), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którym mowa w ust 1) lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - 4)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie - wymagania dopuszczające do udziału w przetargu podlegają sumowaniu Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów art.11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca pragnie zastrzec przed dostępem dla innych uczestników postępowania, winny być załączone na końcu oferty w sposób umożliwiający łatwe od niej odłączenie i być opatrzone napisem: Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa - nie udostępniać innym uczestnikom postępowania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umzabki.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ząbki, 05-091 Ząbki, ul. Wojska Polskiego 10, Referatu Rozwoju Gospodarczego.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Ząbki, Biuro Obsługi Interesanta. 05-091 Ząbki, ul. Wojska Polskiego 10..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZĄBEK
- Dostawa testów diagnostycznych, torebek recepturowych oraz pomocniczych artykułów medycznych na potrzeby Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica Sp. z o.o.
- Świadczenie usług informatycznych i konsultacyjnych z zakresu IT dla Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica Sp. z o. o.
- Budowa instalacji ogrzewania oraz ciepłej wody w budynku przy ul. Budkiewicza w Ząbkach
więcej: przetargi w Ząbkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa kanalizacji ścieków bytowych w miejscowościach: Duńkowice i Piaski na terenie gminy Radymno"
- Budowa ujęcia w miejscowości Krępica oraz pompowni wody z rurociągiem tłocznym do SUW Prażmów
- "PRZEBUDOWA WEWNĘTRZNEJ DROGI LEŚNEJ - DOJAZD POŻAROWY NR 1- odcinek o dł. 950,00m"
- "PRZEBUDOWA ULICY KONOPACKIEGO W ZAKRESIE BUDOWY MIEJSC PARKINGOWYCH"
- Rozbudowa sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej do 44 budynków mieszkalnych jednorodzinnych dwulokalowych w zabudowie szeregowej zlokalizowanych (...) w miejscowości Niżna Łąka
- Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 632 na odcinku od km 48+724 do km 48+754 wraz z rozbiórką istniejącego i budową nowego obiektu inżynierskiego w miejscowości Komornica - nr postępowania 268/24
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.