eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdyniasukcesywne dostawy drenów, kateterów, zestawów do ekstyrpacji żylaków, czujników do pulsoksymetru, czujników jednorazowych niemowlęcych, zestawu do aktywnego lub biernego drenażu opłucnej dla dorosłych, tamponów wewnątrznosowych oraz cewników do odsysania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-20

Gdynia: sukcesywne dostawy drenów, kateterów, zestawów do ekstyrpacji żylaków, czujników do pulsoksymetru, czujników jednorazowych niemowlęcych, zestawu do aktywnego lub biernego drenażu opłucnej dla dorosłych, tamponów wewnątrznosowych oraz cewników do odsysania w systemie zamkniętym do Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni
Numer ogłoszenia: 107016 - 2008; data zamieszczenia: 20.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ Szpital Miejski im. J. Brudzińskiego, ul. Wójta Radtkego 1, 81-348 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6207501, fax 058 6201114.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalmiejski-gdynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywne dostawy drenów, kateterów, zestawów do ekstyrpacji żylaków, czujników do pulsoksymetru, czujników jednorazowych niemowlęcych, zestawu do aktywnego lub biernego drenażu opłucnej dla dorosłych, tamponów wewnątrznosowych oraz cewników do odsysania w systemie zamkniętym do Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywne dostawy drenów, kateterów, zestawów do ekstyrpacji żylaków, czujników do pulsoksymetru, czujników jednorazowych niemowlęcych, zestawu do aktywnego lub biernego drenażu opłucnej dla dorosłych, tamponów wewnątrznosowych oraz cewników do odsysania w systemie zamkniętym do Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni; 10 123 sztuki, 30 opakowań

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 11.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: - wadium: 4 152 zł, w tym: GRUPA 1 - 720 zł, GRUPA 2 - 468 zł, GRUPA 3 - 168 zł, GRUPA 4 - 110 zł, GRUPA 5 - 620 zł, GRUPA 6 - 150 zł, GRUPA 7 - 126 zł, GRUPA 8 - 30 zł, GRUPA 9 - 440 zł, GRUPA 10 - 40 zł, GRUPA 11 - 1 280 zł. - zabezpieczenie należytego wykonania umowy - nie jest wymagane ..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki : a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. II. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż: dla GRUPY 1 - 18 000 zł (słownie: osiemnaście tysięcy złotych), dla GRUPY 2 - 11 700 zł (słownie: jedenaście tysięcy siedemset złotych), dla GRUPY 3 - 4 200 zł (słownie: cztery tysiące dwieście złotych), dla GRUPY 4 - 2 750 zł (słownie: dwa tysiące siedemset pięćdziesiąt złotych), dla GRUPY 5 - 15 500 zł (słownie: piętnaście tysięcy pięćset złotych), dla GRUPY 6 - 3 750 zł (słownie: trzy tysiące siedemset pięćdziesiąt złotych), dla GRUPY 7 - 3 150 zł (słownie: trzy tysiące sto pięćdziesiąt złotych), dla GRUPY 8 - 750 zł (słownie: siedemset pięćdziesiąt złotych), dla GRUPY 9 - 11 000 zł (słownie: jedenaście tysięcy złotych), dla GRUPY 10 - 1 000 zł (słownie: tysiąc złotych), dla GRUPY 11 - 32 000 zł (słownie: trzydzieści dwa tysiące złotych). W przypadku składania oferty na więcej niż jedną grupę - wartość środków własnych lub zdolność kredytowa nie może być mniejsza niż suma wartości kwot określonych przez Zamawiającego dla poszczególnych grup asortymentowych, na które Wykonawca składa ofertę. III. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. zobowiązani są legitymować się należytym wykonaniem, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywaniem - w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - dostaw/dostawy odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (grupa 1, 2, 3 - dreny, grupa 4 - katetery, grupa 5 - urządzenia do ekstyrpacji żylaków, grupa 6 - czujniki do pulsoksymetru, grupa 7 - czujniki dla niemowląt, grupa 8 - zestawy do drenażu opłucnej, grupa 9 - tampony wewnątrznosowe, grupa 10 - jałowe opatrunki, grupa 11 - cewniki), o wartości brutto nie mniejszej od: dla GRUPY 1 - 18 000 zł (słownie: osiemnaście tysięcy złotych), dla GRUPY 2 - 11 700 zł (słownie: jedenaście tysięcy siedemset złotych), dla GRUPY 3 - 4 200 zł (słownie: cztery tysiące dwieście złotych), dla GRUPY 4 - 2 750 zł (słownie: dwa tysiące siedemset pięćdziesiąt złotych), dla GRUPY 5 - 15 500 zł (słownie: piętnaście tysięcy pięćset złotych), dla GRUPY 6 - 3 750 zł (słownie: trzy tysiące siedemset pięćdziesiąt złotych), dla GRUPY 7 - 3 150 zł (słownie: trzy tysiące sto pięćdziesiąt złotych), dla GRUPY 8 - 750 zł (słownie: siedemset pięćdziesiąt złotych), dla GRUPY 9 - 11 000 zł (słownie: jedenaście tysięcy złotych), dla GRUPY 10 - 1 000 zł (słownie: tysiąc złotych), dla GRUPY 11 - 32 000 zł (słownie: trzydzieści dwa tysiące złotych). W przypadku składania oferty na więcej niż jedną grupę - wartość wykonanych/ wykonywanych dostaw/dostawy przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), nie może być mniejsza niż suma wartości dostaw określonych przez Zamawiającego dla poszczególnych grup asortymentowych, na które Wykonawca składa ofertę. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia , że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów i oświadczeń: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4, 5, 6, 7, 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy Prawo zamówień publicznych , wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) oświadczenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania działalności stanowiącej przedmiot niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, I. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa : 1. w pkt. A lit.a),c), d) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające odpowiednio , że : a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości ; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie ; c) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat , składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 2. w pkt. A lit.b) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby , której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych. II. Dokumenty , o których mowa w pkcie I ppkt.1 lit.a) , b) oraz w pkcie I ppkt.2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . Dokument , o którym mowa w pkcie I ppkt 1 lit.c) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . III. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pktach A i I zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania . Zapisy pkt. II stosuje się odpowiednio. B. W celu potwierdzenia , że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów i oświadczeń: a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, na kwotę nie mniejszą niż: dla GRUPY 1 - 18 000 zł (słownie: osiemnaście tysięcy złotych), dla GRUPY 2 - 11 700 zł (słownie: jedenaście tysięcy siedemset złotych), dla GRUPY 3 - 4 200 zł (słownie: cztery tysiące dwieście złotych), dla GRUPY 4 - 2 750 zł (słownie: dwa tysiące siedemset pięćdziesiąt złotych), dla GRUPY 5 - 15 500 zł (słownie: piętnaście tysięcy pięćset złotych), dla GRUPY 6 - 3 750 zł (słownie: trzy tysiące siedemset pięćdziesiąt złotych), dla GRUPY 7 - 3 150 zł (słownie: trzy tysiące sto pięćdziesiąt złotych), dla GRUPY 8 - 750 zł (słownie: siedemset pięćdziesiąt złotych), dla GRUPY 9 - 11 000 zł (słownie: jedenaście tysięcy złotych), dla GRUPY 10 - 1 000 zł (słownie: tysiąc złotych), dla GRUPY 11 - 32 000 zł (słownie: trzydzieści dwa tysiące złotych). (informacje o których mowa wyżej, określone w walucie innej niż PLN , będą przeliczane na podstawie średniego kursu NBP obowiązującego na 14 dni przed terminem otwarcia ofert ) . W przypadku składania oferty na więcej niż jedną grupę wartość środków własnych lub zdolność kredytowa nie może być mniejsza niż suma wartości kwot określonych przez Zamawiającego dla poszczególnych grup asortymentowych, na które Wykonawca składa ofertę. b) oświadczenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. C. W celu potwierdzenia , że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów i oświadczeń; a) wykazu wykonanych/wykonywanych (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) w ciągu ostatnich trzech lat (licząc wstecz od dnia wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) dostaw/dostawy odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (grupa 1, 2, 3 - dreny, grupa 4 - katetery, grupa 5 - urządzenia do ekstyrpacji żylaków, grupa 6 - czujniki do pulsoksymetru, grupa 7 - czujniki dla niemowląt, grupa 8 - zestawy do drenażu opłucnej, grupa 9 - tampony wewnątrznosowe, grupa 10 - jałowe opatrunki, grupa 11 - cewniki), o wartości brutto nie mniejszej niż: dla GRUPY 1 - 18 000 zł (słownie: osiemnaście tysięcy złotych), dla GRUPY 2 - 11 700 zł (słownie: jedenaście tysięcy siedemset złotych), dla GRUPY 3 - 4 200 zł (słownie: cztery tysiące dwieście złotych), dla GRUPY 4 - 2 750 zł (słownie: dwa tysiące siedemset pięćdziesiąt złotych), dla GRUPY 5 - 15 500 zł (słownie: piętnaście tysięcy pięćset złotych), dla GRUPY 6 - 3 750 zł (słownie: trzy tysiące siedemset pięćdziesiąt złotych), dla GRUPY 7 - 3 150 zł (słownie: trzy tysiące sto pięćdziesiąt złotych), dla GRUPY 8 - 750 zł (słownie: siedemset pięćdziesiąt złotych), dla GRUPY 9 - 11 000 zł (słownie: jedenaście tysięcy złotych), dla GRUPY 10 - 1 000 zł (słownie: tysiąc złotych), dla GRUPY 11 - 32 000 zł (słownie: trzydzieści dwa tysiące złotych). W przypadku składania oferty na więcej niż jedną grupę - wartość wykonanych/ wykonywanych dostaw/dostawy przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), nie może być mniejsza niż suma wartości dostaw określonych przez Zamawiającego dla poszczególnych grup asortymentowych, na które Wykonawca składa ofertę. b) dokumentów (np. referencji) potwierdzających, że dostawy/dostawa wskazane w wykazie zostały wykonane należycie. c) oświadczenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. D. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - Wykonawcy są zobowiązani dołączyć dodatkowo : a/ listę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia oraz b/ dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia . Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określa czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony . c/ każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do złożenia dokumentów wymienionych w pkt.A lit.a), b), c), d) oraz oświadczenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności stanowiącej przedmiot niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych . Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania . Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana - Zamawiający zażąda -przed podpisaniem umowy - umowy regulującej współpracę tych podmiotów .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmiejski-gdynia.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Miejski im. J. Brudzińskiego, ul. Wójta Radtkego 1, 81- 348 Gdynia, Dział ds. zamówień publicznych, pok. nr 11 , dokumenty odpłatne, cena 26,84 zł - płatne przelewem lub w kasie Zamawiającego.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Szpital Miejski im. J. Brudzińskiego, ul. Wójta Radtkego 1, 81- 348 Gdynia, Dział ds. zamówień publicznych, pok. nr 11.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 14.08.2008.

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: a/ adres strony internetowej, na której zamieszczona zostanie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmiejski-gdynia.pl b/ Zamawiający nie dopuszcza możliwości porozumiewania się w formie elektronicznej. c/ Ponadto Wykonawcy będą zobowiązani do złożenia: - formularza oferty, - formularza cenowego, - oświadczenia, że oferowany asortyment posiada niezbędne świadectwa i certyfikaty dopuszczające go do stosowania i obrotu na terenie Polski i krajów UE, d/ Zamówienie nie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków wspólnotowych, e/ Ogłoszenie zostało opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 14/05/2008 pod numerem 2008/S 92-125293

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: GRUPA 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dren do drenażu opłucnej; 600 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: GRUPA 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dren brzuszny; 600 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: GRUPA 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dreny do pomiaru OCŻ, skala pomiarowa, 630 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: GRUPA 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: katetery bezlateksowe, 45 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: GRUPA 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestaw do ekstyrpacji żylaków, 30 opakowań.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: GRUPA 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: czujniki do pulsoksymetru., 80 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: GRUPA 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: czujniki dla niemowląt, 60 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: GRUPA 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wielokomorowy zestaw do aktywnego lub biernego drenażu opłucnej, 8 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: GRUPA 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: tampony wewnątrznosowe, 550 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: GRUPA 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jałowy opatrunek włókninowy, 7 200 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: GRUPA 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: cewniki do odsysania, 800 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.