eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszówdostawa materiałów opatrunkowych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-18

Rzeszów: dostawa materiałów opatrunkowych.
Numer ogłoszenia: 10701 - 2013; data zamieszczenia: 18.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 1369 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej Nr 2 SP ZOZ, ul. Fredry 9, 35-005 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8509047, faks 17 8538394.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów opatrunkowych..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Główny przedmiot zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w załączniku nr. 1 pn. FORMULARZ ASORTYMENTOWO-CENOWY Zamówienie zostało podzielone na pakiety Nr I, II, III, IV i V w ramach których można składać oferty oddzielnie na każdy pakiet. 2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych w poszczególnych pakietach. Oferty niekompletne nie będą rozpatrywane i podlegają odrzuceniu. Oferta winna zawierać pełny asortyment wyszczególniony w pakietach stanowiących zał. Nr 1 do SIWZ UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza wydzielania pojedynczych pozycji z pakietów w celu tworzenia nowych odrębnych pakietów. Wszelkie zapytania dotyczące tej materii Zamawiający pozostawi bez odpowiedzi. 3. Oferent dostarcza materiały do miejsca wskazanego w pkt. VIII ppkt 3 i 4 niniejszej SIWZ - na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego wg ilość i rodzaju asortymentu . 4. Dostawy sukcesywne, zgodnie z zapotrzebowaniem zamawiającego, realizowanie w czasie nie dłuższym niż 3 dni robocze od dnia zamówienia. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości wykazanych materiałów opatrunkowych w poszczególnych pakietach w okresie realizacji zamówienia. Oświadczenia oraz wymagania bezwzględnie wymagane. 1.Dostawa asortymentu zawartego w SIWZ (pakiety 1-5) odbywać się będzie na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego telefonicznie, faxem lub drogą elektroniczną. 2.Jeżeli Wykonawca nie dotrzyma określonego umową terminu dostawy wyszczególnionych pozycji w umowie, Zamawiający zastrzega sobie prawo ich zakupu w innym miejscu, a ewentualną różnicą ceny obciąży Wykonawcę. 3.Dostawa materiałów zawartych w pakiecie nr 2 oraz w pakiecie nr 4 odbywać się będzie do Działu Farmacji Szpitalnej Zamawiającego , a następnie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 4.Materiały zawarte w pakiecie nr 1, 3 oraz 5 będą dostarczane do miejsca wskazanego przez zamawiającego wraz z fakturą w formie papierowej. 5.Materiały zawarte w pakiecie nr 2 oraz w pakiecie nr 4 będą dostarczane wraz z fakturą w formie papierowej oraz elektronicznej w formacie obsługiwanym przez program apteczny, w standardzie zwanym DATAFARM lub MALICKI. Plik o nazwie zgodnej ze wzorcem: fvXXXXXX.fak gdzie: fv- to symbol faktury, XXXXXX - numer faktury (jeśli jest niski, to na początku znajdują się zera) .fak - rozszerzenie pliku wskazuje na to, że zawiera on fakturę. Jeden plik zawiera jedną fakturę. 6.Numery serii i daty ważności asortymentu zawartego w pakiecie nr 2 oraz w pakiecie nr 4 będą uwidocznione na fakturze dostawy oraz będą identyczne z numerami serii i datami ważności asortymentu dostarczonego w dostawie. 7.Oferowany asortyment musi posiadać minimum 6 miesięczny termin ważności od daty dostawy, chyba że Zamawiający wyrazi zgodę na krótszy okres ważności. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamiany asortymentu, w przypadku dostarczenia produktów o krótszej dacie ważności bez wcześniejszego uzgodnienia. 8.Wykonawca powiadamia Zamawiającego o asortymencie wstrzymanym w obrocie, wycofanym z obrotu i dopuszczonym do obrotu, które dostarczył Zamawiającemu. Zamawiający ma prawo do zwrotu pozycji z SIWZ, wycofanych z obrotu. 9. oświadczenie o posiadaniu certyfikatów i atestów stosownie do oferowanych artykułów, materiałów jeżeli takowe są wymagane, w przypadku gdy atesty nie są wymagane należy załączyć oświadczenie Oferenta iż atest ewentualnie certyfikat nie jest wymagany z zaznaczeniem na jakiej podstawie prawnej. Atesty względnie certyfikaty dostawca załącza z pierwszą dostawą..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet Nr 1 materiały opatrunkowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PAUL HARTMANN Polska Sp. z o.o., ul. Partyzancka 133/151, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 42424,93

  • Oferta z najniższą ceną: 42424,93 / Oferta z najwyższą ceną: 42424,93

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet Nr 2 materiały opatrunkowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PAUL HARTMANN Polska Sp. z o.o., ul. Partyzancka 133/151, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5468,36

  • Oferta z najniższą ceną: 5468,36 / Oferta z najwyższą ceną: 5468,36

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet Nr 3 materiały opatrunkowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LOHMANN & RAUSCHER POLSKA Sp. z o.o., ul. Moniuszki 14, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 105000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 110758,86

  • Oferta z najniższą ceną: 110758,86 / Oferta z najwyższą ceną: 110758,86

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Pakiet Nr 4 materiały opatrunkowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PAUL HARTMANN Polska Sp. z o.o., ul. Partyzancka 133/151, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 140000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 145076,34

  • Oferta z najniższą ceną: 145076,34 / Oferta z najwyższą ceną: 145076,34

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Pakiet Nr 5 materiały opatrunkowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PAUL HARTMANN Polska Sp. z o.o., ul. Partyzancka 133/151, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3631,99

  • Oferta z najniższą ceną: 3631,99 / Oferta z najwyższą ceną: 3631,99

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.