To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-05-04
Manowo: Wykonanie usługi inżyniera kontraktu dla inwestycji Budowa sieci kanalizacji ściekowej dla miejscowości Kretomino z przesyłem do kolektora A w Koszalinie
Numer ogłoszenia: 107021 - 2010; data zamieszczenia: 04.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 100928 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Manowo, Manowo 40, 76-015 Manowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3183220, faks 094 3183289.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi inżyniera kontraktu dla inwestycji Budowa sieci kanalizacji ściekowej dla miejscowości Kretomino z przesyłem do kolektora A w Koszalinie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi inżyniera kontraktu dla inwestycji Budowa sieci kanalizacji ściekowej dla miejscowości Kretomino z przesyłem do kolektora A w Koszalinie. Zakres obowiązków Inżyniera Kontraktu: 1. Opracowanie procedury obiegu dokumentów i nadzoru nad nimi zgodnie z umowa o dofinansowanie projektu oraz z zasadami obowiązującymi u Zamawiającego. 2. Opracowywanie dokumentacji przetargowej związanej z realizacja zadania określonego projektem i udzielanie wyjaśnień na zapytania uczestników postępowania przetargowego oraz uczestnictwo w procedurach zamówień publicznych na wybór wykonawcy robót budowlanych. 3. Zarządzanie realizacją postanowień umowy zawartej z wykonawcom robót budowlanych. 4. Opisywanie faktur, rachunków i innych dokumentów wystawianych Zamawiającemu, tak by zachować całkowitą zgodność z wymogami PROW , Instytucji Zarządzającej oraz z innymi obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz zasadami rozliczeń ustalonymi przez Zamawiającego. 5. Całkowite końcowe rozliczenie rzeczowe i finansowe projektu zgodnie z umową dofinansowania i ustalonymi zasadami rozliczania inwestycji. 6. Informowanie Zamawiającego o wszelkich ustaleniach dotyczących przebiegu i zaawansowania robót oraz informacje o istotnych zdarzeniach, jakie miały miejsce na terenie budowy, podjętych działaniach oraz o ewentualnych zagrożeniach mogących mieć wpływ na terminy realizacji robót. 7. Inżynier Kontraktu wyznaczy inspektorów nadzoru inwestorskiego oraz specjalistę ds. rozliczeń 8. Inżynier Kontraktu jest zobowiązany do bytności na placu budowy nie rzadziej jak 1 raz na dwa tygodnie. W przypadku takiej niemożliwości zobowiązany jest wyznaczyć ze swojego personelu zastępcę o równoważnych kwalifikacjach i doświadczeniu. 9. Inspektor nadzoru branży sanitarnej zobowiązany jest do bytności na placu budowy nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu. 10. Pozostali inspektorzy nadzoru stanowiący zespół specjalistów Inżyniera Kontraktu zobowiązani są do bytności na placu budowy w trakcie trwania robót danej branży. 11. Zobowiązuje sie wszystkich inspektorów nadzoru w nagłych przypadkach do podjęcia czynności związanych z pełniona funkcja (na miejscu prowadzenia robót) w czasie nie dłuższym niż 2 godziny od zawiadomienia przez Zamawiającego lub Wykonawcę robót. 12. Zarządzanie procesami tak by zapewnić terminową realizację robót zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym inwestycji. 13. Kontrola nad zgodnością i prawidłowością realizacji robót z dokumentacją projektową, wytycznymi technologicznymi, obowiązującymi normami, SIWZ, ofertą wykonawcy, zawartą umową, obowiązującym prawem, w szczególności prawem budowlanym i rozporządzeniami wykonawczymi do prawa budowlanego. 14. Kontrola jakości, ilości i technologii wykonawstwa robót oraz zastosowanych wyrobów budowlanych (materiałów) i urządzeń. Szczegółowa kontrola prowadzona jest przy pomocy zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego poszczególnych branż. 15. Wydawanie decyzji nakazujących poprawę wykonanych robót oraz wymianę wyrobów budowlanych (materiałów) lub urządzeń, w przypadku wadliwego ich wykonania lub wykonania niezgodnego z projektem. 16. Ustalanie i zatwierdzanie koniecznych do wykonania przez Wykonawcę badan i prób materiałów i urządzeń oraz określanie sposobu i czasu ich wykonania, a w razie potrzeby uczestnictwo przy takich próbach. 17. Uczestnictwo w odbiorach robót zanikających i częściowych, odbiorze końcowym oraz przyjmowanie od wykonawców wszelkich dokumentów wymaganych w terminie odbioru (w tym atesty, aprobaty techniczne, protokoły badan, protokoły pomiarów, gwarancje, DTR i instrukcje obsługi zainstalowanych urządzeń i systemów, geodezyjne inwentaryzacje powykonawcze obiektów i części obiektów). 18. Sporządzanie wniosków (protokołów) dotyczących konieczności wykonania robót zamiennych lub dodatkowych i przedkładanie ich do zatwierdzenia Zamawiającemu. 19. Sprawdzanie i przedkładanie do zatwierdzenia Zamawiającemu kosztorysów sporządzonych przez wykonawców na roboty zamienne i dodatkowe. 20. Sprawdzanie, opiniowanie i przekazywanie do zatwierdzenia Zamawiającemu protokołów wykonanych i odebranych robót. 21. Inżynier Kontraktu zobowiązany jest: a) zapewnić zakwaterowanie dla zespołu i pokryć koszty podróży do miejsca zakwaterowania i z powrotem oraz podróży lokalnych, b) zapewnić obsługę sekretarska i administracyjna. 22. Powiadomienie organu nadzoru budowlanego o terminie rozpoczęcia robót, z załączeniem oświadczeń kierownika budowy i inspektorów nadzoru, potwierdzającym przyjecie obowiązków na budowie. 23. Sprawowanie kontroli zgodności realizowania robót z dokumentacją projektową i pozwoleniami na budowę, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej. 24. Organizowanie i prowadzenie narad koordynacyjnych, zgodnie z ustalonym harmonogramem. 25. Kontrola i odbiór robót budowlanych ulęgających zakryciu. 26. Kontrola zgodności dostaw instalacji i urządzeń technicznych z dokumentacja i harmonogramem oraz uczestniczenie w przeprowadzanych próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń. 27. W przypadku wystąpienia takiej potrzeby inicjowanie wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, z punktu widzenia przyszłej eksploatacji, przy udziale nadzoru autorskiego i Zamawiającego. 28. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót, kontrolowanie bieżące rozliczenia budowy, zatwierdzanie pod względem merytorycznym faktur w ciągu 10 dni od daty otrzymania i przekazanie ich Zamawiającemu. 29. Zawiadamianie organu nadzoru budowlanego o przypadkach naruszania przepisów prawa budowlanego, dotyczących bezpieczeństwa budowy i ochrony środowiska lub rażących uchybień technicznych. 30. Potwierdzanie wykonania usługi przez uprawnione służby geodezyjne. 31. Nadzorowanie przeprowadzenia prób, badan, rozruchu mechanicznego i technologicznego urządzeń przez Wykonawcę, celem osiągnięcia zakładanych efektów. 32. Zgłaszanie Zamawiającemu potrzeby wzięcia udziału przedstawicieli Zamawiającego w pracach Komisji Rozruchowej. 33. Uczestnictwo w pracach Komisji odbioru końcowego inwestycji, przy udziale przedstawicieli Zamawiającego i Użytkownika. 34. Skompletowanie dokumentów po rozruchowych. 35. Zgłoszenie do odbioru zadania inwestycyjnego, z jednoczesnym przekazaniem go Użytkownikowi. 36. Dostarczenie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej, otrzymanej od wykonawcy, w dniu odbioru przedmiotu umowy. 37. Wystąpienie w imieniu Zamawiającego do organu nadzoru budowlanego o wydanie decyzji - pozwolenia na użytkowanie. 38. Opracowanie harmonogramów rzeczowo-finansowych dla jednostek współfinansujących Przedsięwzięcie inwestycyjne. 39. Udzielanie wyjaśnień i przygotowywanie pisemnych materiałów dot. złożonych wniosków w celu przyznania środków finansowych. 40. Uczestnictwo w prowadzeniu negocjacji z jednostkami współfinansującymi w celu podpisania umowy o udzielenie dotacji. 41. Przygotowanie niezbędnych załączników do umów zawieranych z jednostkami współfinansującymi przedsięwzięcie. 42. Przygotowanie dla Zamawiającego dokumentów do rozliczenia etapów płatności dla jednostek współfinansujących przedsięwzięcie inwestycyjne, a w szczególności: sprawozdania etapowego, protokoły zdawczo-odbiorcze stwierdzające wykonanie prac i ich odebranie przez Inspektora Nadzoru i Zamawiającego wraz z potwierdzonymi fakturami za wykonane w ramach etapu prace i dokonane zakupy. 43. Czuwanie nad prawidłowością treści protokołów odbiorów oraz faktur sporządzanych przez Wykonawcę robót w zakresie fakturowania robót finansowanych przez jednostki współfinansujące, 44. Dopilnowanie w imieniu Zamawiającego, terminowości rozliczania poszczególnych środków z jednostek współfinansujących, 45. Zgłaszanie konieczności przyspieszania realizacji robót lub konieczności aneksowania umów zawartych z jednostkami współfinansującymi w zakresie przesunięć w harmonogramie rzeczowo- finansowym, 46. Przygotowywanie dla Zamawiającego dokumentów w celu zawiadamiania jednostek współfinansujących o zakończeniu realizacji każdego etapu, jak i całego przedsięwzięcia, w terminach określonych w zawartych umowach. 47. Czynne uczestnictwo w kontroli sposobu wykorzystania udzielonego dofinansowania i pożyczki, przeprowadzanych przez jednostki współfinansujące. 48. Sporządzanie sprawozdań końcowych do jednostek współfinansujących w części rzeczowej, finansowej oraz efektu ekologicznego, z uwzględnieniem postanowień zawartych w umowach o współfinansowanie..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych POWIERNIK, ul. 4 Marca 38, 75-708 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 125400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 152988,00
Oferta z najniższą ceną: 152988,00 / Oferta z najwyższą ceną: 175680,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu instalacji C.O. w Urzędzie Skarbowym w Garwolinie w trybie zaprojektuj i wybuduj
- Rozbudowa infrastruktury rekreacyjno-turystycznej nad Zbiornikiem Jeziorsko w gm. Pęczniew
- BZP.271.23.2025 Opracowanie dokumentacji projektowej (....) w ramach zamierzenia inwestycyjnego pn. Zagospodarowanie "Rynku Maślanego" - dokumentacja
- Wykonanie dokumentacji projektowych dla inwestycji na terenie miasta Iławy II
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji przebudowy drogi powiatowej nr 4715 E Bolesławiec - Galewice na odcinku Radostów Pierwszy - Czastary
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Budowa drogi dla pieszych i rowerów przy drodze wojewódzkiej nr 341 relacji Miękinia - Błonie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.